عمومی

چگونه بدون غرق شدن آگاه باشیم

چگونه بدون غرق شدن آگاه باشیم

ما در حال غرق شدن در خاک هستیم. همه ما آن را می دانیم، اما هیچ کس نمی داند که در مورد آن چه باید بکند. امروز آنچه می خوانید یا می شنوید و معتقدید که صادقانه خداوند است حقیقت به همان اندازه به احتمال زیاد تخیلی خواهد بود، و چیزهایی که تصور می‌کردید غیرقابل تصور هستند و به وضوح تصور می‌کنید یا ساخته شده‌اند به عنوان انجیل ظاهر می‌شوند. این روزها هیچ کس نمی داند به چه کسی یا چه چیزی اعتماد کند . متأسفانه، این میراث ابدی و فراگیر هیولای نارنجی خواهد بود: از بین بردن اعتماد در کشور ما. نه صرفاً در سیاست و نهادهای دیگر، بلکه در خودمان و یکدیگر. زمانه ای سخت فریب خورده که در آن احمق ها مطمئن هستند و باهوش ها پر از شک و تردید. متأسفانه، شور به نظر می رسد این روزها با در دسترس بودن حقایق واقعی رابطه معکوس دارد.

اما من صرفاً در مورد این موضوع صحبت نمی کنم. آبریز مدنی که ما آن را سیاست می نامیم. آنچه من در مورد آن صحبت می کنم جریان بی وقفه، کاملاً طاقت فرسا و کاملاً اجتناب ناپذیر “موارد” است – من مایل نیستم آن را اطلاعات یا داده بنامم – که روزانه ما را از میلیون ها جهت مختلف به رگبار می بندد. امروز همه چیز در مورد سرعت است. ماشین‌های رسانه‌ای که موفق می‌شوند به طور فزاینده‌ای تحت تسلط دو نگرانی هستند: اینکه چقدر سریع می‌توانند چیزی را بیرون بیاورند و چقدر می‌توانند به طور فشرده داستان را روایت کنند. دقت و تجزیه و تحلیل، در بهترین حالت، ملاحظات ثانویه هستند. هدف این است که توجه شما را از طریق یک تخلیه اطلاعاتی بزرگ، مستمر و بی رویه به این امید پیدا کنید که بچسبد و به سرعت پخش شود. اما داده‌های بیشتر لزوماً اطلاعات بهتر یا آموزنده‌تری نیستند.

بلکه، بیشتر مطالبی که امروز در معرض آن قرار می‌گیریم به طور آگاهانه طوری طراحی شده است که تند، مزاحم و برای برانگیختن احساسات قوی غیرمنطقی، واکنش های منفی و پاسخ های تحریک شده باشد. این دنیایی پر از خشم و التهاب است تا روشنگری – که عمدتاً بر فساد، درگیری، رقابت‌ها و شکست‌ها متمرکز شده است. سر و صدا با صدای بلند فریاد می زند و اغلب اوقات به اندازه کافی همیشه روی گوش های کر قرار نمی گیرد. این استیو بنن است که منطقه را با مدفوع پر کرده است – فاضلاب روی استروئیدها. تقریباً نیمی از کشور تا حدی معتقدند که بیشتر مزخرفاتی که او و همکارانش هر روز انجام می دهند.

با توجه به اینکه جذب شما و فروش بخش‌هایی از توجه شما به تبلیغ‌کنندگان، دلیل وجودی پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و اکثر سایت‌های رسانه‌ای بزرگ است، راه‌حل‌های موجود برای جلوگیری از سیل بسیار محدود است. می‌توانید تعداد زیادی از کلمات را در توییتر بی‌صدا کنید، می‌توانید کریپ‌ها و ترول‌ها را در متا مسدود کنید، می‌توانید اشتراک ده‌ها سایتی را که هرگز در آنها ثبت‌نام نکرده‌اید لغو کنید، یا می‌توانید واقعاً هاردکور شوید و سعی کنید کل جریان slop را خاموش کنید.

همانطور که میلیون‌ها نفر قبلاً انجام داده‌اند، اگر این رشته را دارید، می‌توانید نگاه کردن و گوش دادن را متوقف کنید. موسسه رویترز گزارش می دهد که حدود ۴۰ درصد از آمریکایی ها از هر از چند گاهی از اخبار آنلاین به طور کامل اجتناب کنید. همچنین می توانید روزنامه های چاپی روزانه را تا حد زیادی فراموش کنید. آنها وزنه های بزرگی را برای کیف های سگی که جلوی درب منزل شما می اندازند درست می کنند، اما معمولاً یک روز تاخیر و چند دلار کم است. در موارد نادر، یک ستون نویس بزرگ سندیکایی بینش و تحلیل واقعی را ارائه می دهد، اما حتی آن محتوا به طور کلی در جاهای دیگر در قالب های دیجیتال متعدد موجود است. با این حال، تنها چیزی که برای کشور ما بدتر از یک جمعیت ناآگاه و بی‌رحمانه دستکاری می‌شود، جمعیتی است که تا حد زیادی نسبت به آنچه در اطراف ما اتفاق می‌افتد ناآگاه است.

با وجود این، من به عنوان یک مقاله نویس، خود من به عنوان مقاله نویس هستم. من درست در آنجا هستم همراه با هزاران نفر دیگر که برای جلب توجه و نفوذ می جنگند. من چند استراتژی و رویکرد ایجاد کرده‌ام که به من کمک کرد تا هوشیار، آگاهانه و کمی بالاتر از سیل بمانم.

سه مفهوم مهم عبارتند از تمرکز، فیلتر و جریان.

تمرکز: چه چیزی برای شما، کسب و کار و خانواده‌تان مهم است؟ و به سلامتی، ثروت و خوشبختی شما اضافه کنم؟ متأسفم که گزارش می دهم که واقعاً نمی توانید نگران تمام دنیا باشید. باهوش باشید، گزینشگر باشید و با وقت و توجه خود کمی خودخواه باشید. خانواده‌تان از شما تشکر خواهند کرد.

فیلتر: پنج یا شش منبع معتبر می‌توانند به شما دقیق ارائه دهند ( برای برنامه‌ها و گرایش‌های سیاسی مربوطه تخفیف داده می‌شود)، اطلاعات به موقع و نسبتاً عینی که سپس می‌توانید تجزیه و تحلیل، ارزیابی و اعمال کنید؟ من مجموعه‌ای در پنج «کانال» مختلف از آنچه که برای من بهترین‌ها هستند، تهیه کرده‌ام. ترکیبی از رسانه ها و صداها در سراسر طیف سیاسی (به جز تقلب در فاکس) قطعا مهم است. من از این دسته‌ها انتخاب می‌کنم و گهگاه می‌چرخانم: (۱) نشریات روزانه، (۲) مجلات هفتگی و ماهانه، (۳) پادکست‌ها و خبرنامه‌های منتخب، (۴) وبلاگ‌های فردی، و منتظر آن هستم، (۵) غیرداستانی واقعی کتاب‌های نویسندگانی که به پیشینه و تحلیل عمیق‌تر در زمینه‌های جدید احترام می‌گذارم.

جریان: چگونه می‌توانید بخش‌های بدون وقفه و قابل توجهی از روز خود را برای بسته کردن دنیا، خاموش کردن دستگاه‌هایتان و تمرکز توجه بر روی اطلاعات انتخاب‌شده به گونه‌ای که واقعاً آن‌ها را جذب و حفظ کنید، بسازید؟ این ساده نیست، اما من شاهد تلاش‌های بیشتر و بیشتری از سوی اپراتورهای هوشمند برای اطمینان از اینکه آنها هستند که روزها و زندگی‌شان را اداره می‌کنند نه رئیس‌ها، همتایان، تلفن‌ها، صندوق‌های ورودی یا هر کس دیگری.

ما برای آنچه واقعاً برای ما مهم است و به آن علاقه داریم وقت می گذاریم. چرا کاری را که انجام می‌دهید انجام می‌دهید، و چقدر احتمال دارد که وقتی به آنجا می‌رسید خوشحال خواهید شد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی