عمومی

14 برچسب هدیه قابل چاپ

۱۴ برچسب هدیه قابل چاپ

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

زمانی که هدیه ای عالی برای یک همکار، مشتری یا همکار خود پیدا کردید، یک برچسب هدیه قابل چاپ می تواند پایان ایده آلی را ارائه دهد. الگوها و سبک های زیادی وجود دارد که می توانید متناسب با نیازهای خاص هر هدیه خرید کنید. در اینجا مجموعه‌ای متنوع از برچسب‌های هدیه قابل چاپ وجود دارد که دفعه بعد که اعضای تیم را می‌شناسید یا در یک مهمانی تعطیلات شرکت می‌کنید، در نظر بگیرید.



برچسب های هدیه قابل چاپ برای چه مواردی استفاده می شود؟

برچسب های هدیه قابل چاپ تقریباً برای هر مناسبتی که مردم در حال هدیه دادن هستند، قابل استفاده است. در اینجا چند زمان خاص وجود دارد که برچسب‌های قابل چاپ ممکن است مفید باشند.

  • هدایای فصل تعطیلات: فصل تعطیلات پر از تبادل هدیه و مهمانی‌های تعطیلات است. از برچسب‌ها برای شخصی‌سازی ریزه کاری‌ها برای مشتریان، همکاران یا کارمندان در گردهمایی‌های سالانه‌تان استفاده کنید.
  • هدایای تشکر: وقتی یک همکار کار مفیدی انجام می‌دهد، یک یادداشت تشکر می‌تواند به او بگوید که چگونه بسیار قدردانش هستید اگر پیام شما در کنار یک هدیه کوچک نوشته شده باشد، این حرکت می‌تواند حتی معنی‌دارتر باشد.
  • رویدادهای ویژه: برچسب‌ها می‌توانند بهترین راه برای شخصی‌سازی محبت‌ها در رویدادهای خاص، از عملکردهای شرکتی باشند. به کیف های خوب برای نشان دادن شروع سال تحصیلی جدید.
  • هدایای قدردانی از کارگران: با ارائه ریزه کاری های کوچک متصل به برچسب های شخصی سازی شده به تیم خود نشان دهید که چقدر از زحمات آنها قدردانی می کنید. مشارکت‌های آنها را بشناسید.
  • برچسب‌های محصول: اگر محصولات را به‌صورت آنلاین یا در یک فروشگاه خرده‌فروشی فیزیکی می‌فروشید، برچسب‌های منحصربه‌فرد می‌توانند واقعاً متمایز شوند. و قابل چاپ کردن برچسب های هدیه می تواند به شما کمک کند طرح ها یا جزئیات خود را در طول زمان به راحتی ویرایش کنید.

چطور هستید. برچسب های هدیه خود را بسازید؟

ساده ترین راه برای ساختن برچسب های هدیه خود با دانلود قالب ها به صورت آنلاین است. لیست زیر شامل چندین گزینه برای مناسبت های مختلف است. به سادگی روی دکمه خرید کلیک کنید که برای نیازهای شما بهترین کار را دارد. سپس فایلی دریافت خواهید کرد که می توانید آن را دانلود کرده و با نام و اطلاعات گیرنده سفارشی کنید. پس از آماده شدن برچسب برای چاپ، از یک کاغذ خوب مانند استاک کارت استفاده کنید و برچسب را با یک رشته یا روبان به هدیه خود بچسبانید.

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

بهترین برچسب های هدیه قابل چاپ برای مشاغل کوچک< span class="ez-toc-section-end"/>

برچسب های هدیه قابل چاپ راهی آسان برای سفارشی کردن و افزودن سبک به هر محصولی ارائه می دهند. تعداد زیادی گزینه قابل چاپ وجود دارد که می توانید آنها را با کاغذ و تجهیزات خود بارگیری و چاپ کنید. در واقع، بسیاری از طرح ها را می توان حتی برای مطابقت با انواع خاصی از کاغذ بسته بندی یا تزئینات سفارشی کرد. برای دانلود آسان برچسب هدیه بعدی خود، کافیست روی پیوندهای زیر کلیک کنید.

< span id="ez-clearholder-medrectangle-4"/>

۱٫ برچسب هدیه شخصی شراب

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب هدیه شراب را می توان با یک پیام تعطیلات سرگرم کننده سفارشی کرد. یا می توانید به سرعت آن را قبل از چاپ برای مشتریان شخصی سازی کنید. هنگامی که پیام کامل شد، به سادگی یک سوراخ در نزدیکی قسمت بالایی آن ایجاد می‌کنید تا به راحتی روی یک بطری شراب قرار گیرد. فروشندگان شراب و فروشگاه های هدیه می توانند این محصول را در اینجا پیدا کنند.

< span class="ez-toc-section" id="2_Worker_Appreciation_Piece_of_the_Team_Tag"/>۲٫ تگ “قطعه تیم” قدردانی کارگر

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب‌های قدردانی از کارگران دارای طراحی سرگرم‌کننده‌ای هستند که برای خوردنی‌های کوچک مانند آب نبات عالی است. این گزینه آسانی برای افزودن به سبدهای هدیه کوچک یا خوراکی های خانگی در یک فروشگاه هدیه نیز خواهد بود. قابل چاپ در Etsy را اینجا ببینید.

۳ . الگوهای مجموعه برچسب و برچسب هدیه

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این مجموعه برچسب‌ها و برچسب‌ها شامل مجموعه عظیمی از فایل‌های قابل چاپ است که دانلود و سفارشی‌سازی آسان است. می‌توانید آن‌ها را روی یک چاپگر معمولی چاپ کنید یا از یک دستگاه خاص مانند کریکات برای ایجاد اشکال از مواد باکیفیت مانند پارچه یا وینیل استفاده کنید، اگرچه این کار به مقداری پول اضافی نیاز دارد. برای دیدن مجموعه کامل اینجا را کلیک کنید.

۴ . برچسب های PDF قابل چاپ برای اقلام دست ساز

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب های هدیه قابل چاپ برای اقلام دست ساز می تواند راهی عالی ارائه دهد برای لباس پوشان یا کارآفرینان دست ساز برای برجسته کردن محصولات. استفاده از آنها را برای نمونه های هدیه ارسال شده به مشتریان محلی یا فروشگاه های خرده فروشی که در نظر دارید با آنها شریک شوید، در نظر بگیرید. طرح‌ها را اینجا ببینید.

۵٫ برچسب هدیه مینیمالیستی و قابل ویرایش

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب های هدیه قابل چاپ مینیمال راهی آسان برای نشان دادن قدردانی مشتری ارائه می دهد . از آنها برای ایجاد وفاداری به برند با گنجاندن هدایای کوچک همراه با خریدهای بزرگ یا تکراری یا در رویدادهای ویژه برای مشتریان برتر استفاده کنید. این پیوند برای خرید است.

۶٫ جعبه هدیه سالگرد با برچسب

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این گزینه شامل یک جعبه هدیه پر از چیزهای خوب برای نشان دادن اینکه به کارکنان اهمیت می دهید. زمانی که اعضای تیم به سالگرد کاری بزرگ نزدیک می شوند، یکی را خریداری کنید. به جای دریافت لینک دانلود برای برچسب، می توانید هنگام خرید مجموعه، آن را برای گیرنده سفارشی کنید و کل بسته را با یک پیام شخصی، آماده تحویل دریافت کنید.

۷٫ برچسب‌های ارجاع قابل ویرایش

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

اگر مشتری دارید که همیشه ارجاعات عالی ارائه می دهد، قدردانی خود را با این برچسب هدیه ارجاعی. به سادگی تصویر را دانلود کنید و سپس هر زمان که با مشتریان برتر ملاقات کردید، برچسب های هدیه چاپ شده را با یک خودکار زیبا به آنها بدهید.

۸٫ برچسب های کادویی زیبا برای کیف های کادویی دلپذیر

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب های زیبای هدیه برای هدیه دادن در مناسبت ها. کافی است آن‌ها را با مقداری ریسمان یا ریسمان به هر کیسه هدیه بچسبانید تا پیامی شخصی‌سازی شده اضافه کنید که شرکت‌کنندگان به خاطر بسپارند.

۹٫ تگ‌های هدیه شخصی‌شده مونوگرام

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

اگر می خواهید هدایای شما هزینه داشته باشد من واقعاً خاص و سطح بالا، تکنگ شخصی می تواند لمسی عالی باشد. این محصول را برای طراحی قابل تنظیم که می‌توانید نام و حروف اول را نیز اضافه کنید، بررسی کنید.

۱۰٫ برچسب های خوشنویسی کاملاً قابل ویرایش

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب های ساده دارای خوشنویسی چشم نواز و طرح های کاملاً قابل ویرایش هستند. می توانید نام فروشگاه یا پیام شخصی را به مشتریان اضافه کنید. این برچسب‌ها را روی کاغذ خوب چاپ کنید تا واقعاً متمایز شوند.

۱۱٫ برچسب های سفارشی Hang

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب‌های hang سفارشی در واقع برای شما چاپ می‌شوند و به عنوان یک محصول فیزیکی تحویل می‌شوند. برای سفارشی کردن برچسب‌ها با نشان‌واره یا نام تجاری خود، از اینجا خرید کنید، و رنگ و بافت موادی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با برند شما مطابقت دارد.

۱۲٫ برچسب های گرد و مربعی

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب های هدیه گرد و مربع در دو طرح مختلف ارائه می شوند. که هر دو را می توان با نام، کسب و کار و سایر جزئیات سفارشی کرد. می توانید آنها را در یک صفحه معمولی چاپ کنید یا حتی آنها را به قالب های برچسب اضافه کنید. این گزینه‌های متعددی را برای نمایش یا دادن هدیه به کارمندان یا مشتریان وفادار در اختیار شما قرار می‌دهد.

۱۳٫ برچسب های هدیه روستایی ساخته شده با عشق

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این برچسب های هدیه روستایی عبارت “با عشق ساخته شده” را دارند. بنابراین آنها برای نمایش محصولات دست ساز یا مواد غذایی خانگی ایده آل هستند. آنها را بخرید تا به عنوان بخشی از سبدهای هدیه در رویدادهای خاص استفاده کنید یا مشتریان یا کارمندان برتر را بشناسید.

۱۴٫ الگوی برچسب هدیه خالی

svg%3E - 14 برچسب هدیه قابل چاپ

این الگوی برچسب هدیه خالی یک لوح تمیز به شما ارائه می دهد تا بتوانید سفارشی خود را چاپ کنید طرح. لوگو، رنگ ها، متن و تصاویر خود را اضافه کنید تا این برچسب ها واقعا برجسته شوند. حتی می‌توانید طرح‌ها را در طول زمان با استفاده از همین طرح برچسب ساده تغییر دهید.

بیشتر بخوانید: 

تصویر: Envato Elements< /small>


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی