عمومی

چگونه این کسب و کار Agritech از استارتاپ به کوچک تبدیل شد کسب و کار

چگونه این کسب و کار Agritech از استارتاپ به کوچک تبدیل شد
کسب و کار

زمانی که متیو سنفورد و گلن واتسون شرکت کشاورزی خود را آگولوس تأسیس کردند، تمرکز آنها بر مرحله راه اندازی بود. این شرکت چیزی را ارائه کرد که در آن زمان، در صنعت نوآورانه بود – یک بازار دیجیتال کارآمد که خرید لوازم و خدمات کشاورزی مختلف را تسهیل می‌کرد.

هنگام راه‌اندازی یک شرکت جدید، به‌ویژه شرکتی که قصد دارد اختلال ایجاد کند. یک صنعت، تامین امنیت سرمایه گذاران و شرکای صنعتی اغلب هدف اصلی است. با این حال، درست همزمان با راه‌اندازی Agulus، برخی دیگر از بازیگران اصلی صنعت آماده ارائه پیشنهادهای مشابه شدند. این در نهایت تضمین سرمایه‌گذاران و تکمیل سایر اهداف استارت‌آپ را برای بنیان‌گذاران سخت‌تر کرد.

اما این زوج در حالی که در حال فکر کردن به یک محور بودند، متوجه شدند – پیشنهاد آنها قبلاً به یک پایگاه مشتری کوچک اما وفادار خدمت می‌کرد. و درآمد کافی برای اجرای عملیات خود داشتند. به عبارت دیگر، آنها مرحله ایده‌پردازی استارت‌آپی را پشت سر گذاشته‌اند. آنها اکنون فقط یک تجارت کوچک داشتند.

سنفورد به مجله تجاری Upstate، «ما واقعاً باید این فرآیند خودآگاهی را طی می‌کردیم و به خود می‌گفتیم، «می‌دانی چیست؟ تجارت تجارت است. ما در اینجا کاملاً از موضوع خارج شده ایم. ما دیگر محصولی باکیفیت نمی‌سازیم، زیرا آنقدر مشغول ساختن زمین‌های زمینی بوده‌ایم و در دایره‌ای تلاش کرده‌ایم تا چیزی را [به سرمایه‌گذاران بالقوه] منتقل کنیم که حتی نیازی به برقراری ارتباط نداشته باشیم. پس بیایید به اصول اولیه بازگردیم، همه این موارد راه اندازی را فراموش کنیم و بیایید محصول خود را حول کاربران بسازیم. بیایید فقط یک کسب و کار کوچک راه اندازی کنیم.»

مرحله راه اندازی برای بسیاری از کارآفرینان جدید جذاب است. اینجا جایی است که می‌توانید فانتزی‌های بزرگ، هم برای خودتان و هم برای سرمایه‌گذاران بالقوه، از اختلالات بزرگ صنعت و درآمدهای میلیارد دلاری بچرخانید. با این حال، این تمرکز بر جمع آوری سرمایه و متقاعد کردن دیگران در مورد موفقیت قریب الوقوع شرکت شما برای هر کسب و کاری ضروری نیست. این در نهایت چیزی است که Agulus متوجه شد.

بنابراین به جای چرخش به نوع جدیدی از خدمات که شامل چنین رقابت سختی نمی شود، بنیانگذاران به سادگی طرز فکر خود را تغییر دادند. آنها بر ساخت و بهبود محصول خود برای خدمت به مشتریان و بهبود شرکت خود با استفاده از درآمد به جای سرمایه سرمایه گذار تمرکز کردند. ممکن است به اندازه جمع آوری میلیاردها دلار از شرکت های مخاطره آمیز هیجان انگیز به نظر نرسد، اما می تواند برای بسیاری از شرکت ها روشی پایدارتر و واقعی تر برای رشد باشد.

تصویر: Envato


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی