بازاریابی و فروش

چگونه افراد باهوش عاطفی از قانون 24 ساعت استفاده می کنندموفقیت را به حداکثر برسانید و بر شکست غلبه کنید

چگونه افراد باهوش عاطفی از قانون ۲۴ ساعت استفاده می کنند
موفقیت را به حداکثر برسانید و بر شکست غلبه کنید

شما چیزی را تعقیب کردید. سخت. یک مشتری توانمند. یک قرارداد بزرگ یک هدف فروش به ظاهر غیرممکن. وقتی این همه وقت و تلاش نتیجه داد، شما جشن می گیرید.

اما “جشن” خیلی طولانی است و بنا به دلایلی شما تقریباً در مورد آنچه بعداً می آید هیجان زده نیستید. خدمات رسانی به مشتری. انجام قرارداد. ایجاد زیرساخت برای حمایت از رشد سریع. دستیابی به موفقیت‌های گذشته بسیار سرگرم‌کننده‌تر از پذیرش زمان و تلاش لازم برای انجام هر کاری است.

این اتفاق برای من افتاده است. من برای امضای قرارداد کتاب با یک ناشر بزرگ آنقدر غلغلک دادم که شروع به نوشتن کتاب بیشتر از آنچه باید طول کشید. من آنقدر هیجان زده بودم که برخی از کنسرت های سخنرانی را اجرا می کردم که گاهی اوقات بیشتر از زمانی که باید برای ارائه آن سخنرانی های کلیدی آماده شوم طول می کشد.

این اتفاق برای من نیز افتاده است.

همه ما فردی را در دفتر می شناسیم که به گذشته وابسته است. آنها ما را به یاد پروژه ای می اندازند که ۱۰ سال پیش روی آن کار کردند و موفقیت آمیز بود. یا اجازه می دهند یک شکست موقت به شکستی دائمی تبدیل شود. آنها به گذشته متصل هستند و آنها را از دیدن آینده باز می دارد.

قانون ۲۴ ساعته

پاریش آن را قانون ۲۴ ساعته می نامد. امروز اتفاق بزرگی می افتد؟ شادی را احساس کنید. غرق در درخشش. جشن گرفتن. امروز اتفاق وحشتناکی می افتد؟ درد را احساس کنید. حسرت را تجربه کن خورش.

فردا؟ این احساسات را کنار بگذارید؛ این یک روز جدید است روزی برای موفقیت، توسعه یک فرصت، یا تثبیت سود. یا، روزی برای برداشتن اولین گام‌ها برای غلبه بر یک شکست، شروع بازسازی پس از فروپاشی، یا فقط شروع (ههههههه) از نو. 

<. div class="standardText" readability="33">

زیرا هرگز نمی‌توانید هر چیزی را که اتفاق می‌افتد، چه به خاطر شما و چه برای شما، کنترل کنید.

اما همیشه می‌توانید نحوه پاسخگویی خود را کنترل کنید.

کلید این است که احساسات خود را تجربه کرده و به‌طور کامل در آغوش بگیرید… و همچنین از اجازه دادن به آن احساسات برای کنترل اعمال شما به روشی منفی یا مضر خودداری کنید.

شما می توانید انتخاب کنید — زیرا این یک انتخاب است — آدمی که دوست دارید باشید، و بعد، مهم نیست که امروز چه اتفاقی می افتد، فردا آن جور آدمی باشید.

و بهترین راه برای شروع، پذیرش قانون ۲۴ ساعته است.

امروز را جشن بگیرید. امروز غصه بخورید.

روز بعد، این احساسات را کنار بگذارید. تصمیم بگیرید که آن روز را تا جایی که ممکن است پربار و پربار بسازید.

زیرا این یک انتخاب دیگر است — و این یک انتخاب است. شما باید انتخاب کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com، ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی