عمومی

نحوه جذب (و حفظ) کارمندان عالی

نحوه جذب (و حفظ) کارمندان عالی

امروزه یک “بازار کارگری” است و کارفرمایان مشاغل کوچک فشار را برای بهبود تعامل و استراتژی‌های حفظ کارکنان خود احساس می‌کنند. اینکه آیا شرکت شما از ترک بی سر و صدا (کارمندان) رنج می برد انجام حداقل ها برای حفظ شغلشان) یا مهاجرت انبوه کارگران با استعداد، تجربه کارمندان به اندازه تجربه مشتری در بازار فعلی مهم است.

< span class="s1">اگر جذب و حفظ استعدادهای برتر شما را در شب بیدار نگه می دارد، تنها نیستید. < span class="s2">تحقیق LinkedIn نشان داد که بهبود حفظ کارکنان و حمایت از توسعه شغلی جزو پنج اولویت اصلی کسب‌وکار رهبران جهانی در سال جاری بود. در ایالات متحده، آنها در سه رتبه اول قرار دارند.

بنابراین، در کسب و کار کوچک خود چه کاری می توانید انجام دهید تا روند را کاهش دهید. استعفا دهید و کارمندان را وادار به کار برای شرکت شما کنید؟ آخرین نظرسنجی مانیتور کاری از ۳۵۰۰۰ کارگر جهانی نشان می دهد که کارمندان می خواهند برای شرکتی کار کنند که انعطاف پذیر و باثبات است اما در عین حال فراگیر و از نظر مالی ایمن است. بله، آنها کل بسته را می خواهند. در اینجا پنج یافته کلیدی در مورد انتظارات کارکنان از کارفرمایانشان آمده است.

< span class="s1">نگرش کارکنان

بیش از همیشه، کارمندان خواهان یک تعادل سالم بین کار و زندگی هستند – در واقع تقاضا دارند. اکثر کارگران (۷۲٪) کار را یک عنصر ضروری زندگی خود می دانند، صرف نظر از اینکه شغل آنها لذت بخش است یا خیر. برای جویندگان کار، وعده تعادل بسیار مهم است، به طوری که ۶۱ درصد گزارش کردند که موقعیتی را که این تعادل را مختل کند، نمی پذیرند. بعلاوه، ۳۴ درصد اگر محیط کارشان سمی بود، کار را ترک می کردند و ۴۸ درصد اگر شغلشان مانع از لذت بردن از زندگی شان می شد، کار را ترک می کردند.

انتظارات کارکنان

فراز و نشیب های اقتصادی همیشه بر جذب و حفظ کارمندان تأثیر گذاشته است. با این حال، کارگران از کارفرمایان خود انتظار دارند که به طرق مختلف کمک کنند. به گفته Workmonitor، مطلوب ترین شکل های کمک عبارتند از:

  • کمک هزینه ماهانه زندگی — ۴۱%
  • فرصت هایی برای افزایش حقوق خارج از بررسی سالانه برنامه ریزی شده—۳۹%
  • کمک به پرداخت هزینه های بالای انرژی، رفت و آمد و سایر هزینه های روزانه — ۲۸%

به‌علاوه، ۴۵ درصد می‌گویند اگر کاری را که ساعات کاری ارائه نمی‌داد، نمی‌پذیرند.

کارفرمایان در حال انجام این چالش هستند. تقریباً نیمی از کارگران مورد بررسی گفتند که از شرکت های خود کمک دریافت می کنند، مانند ارائه یک برنامه ترکیبی یا انعطاف پذیر، که به آنها امکان می دهد هزینه های مراقبت از کودکان و رفت و آمد را کاهش دهند.

<. span class="ez-toc-section" id="Job_Security"/>امنیت شغلی

امنیت اقتصادی و شغلی و رکود احتمالی نیز برای کارگران مهم است – ۳۷٪ نگران از دست دادن شغل خود هستند و ۵۲٪ نگران تأثیر عدم اطمینان اقتصادی در امنیت شغلی آنها کارمندان مایلند برای تامین هزینه های زندگی سخت تر کار کنند و ۲۳ درصد مایلند ساعت های بیشتری را در شغل فعلی خود کار کنند تا به افزایش هزینه های زندگی کمک کنند.

بازنشستگی کارگر

< p class="p1">Workmonitor دریافت که اقتصاد نامطمئن باعث شده افراد “بازنشسته” به سر کار بازگردند، در حالی که بسیاری از کارمندان مسن بازنشستگی را به تاخیر می اندازند. این مطالعه کاهش قابل توجهی در تعداد افرادی که معتقد بودند می توانند قبل از ۶۵ سالگی بازنشسته شوند (از ۶۱٪ به ۵۱٪) نشان می دهد که نشان می دهد کارگران نگران آینده خود هستند. و در حالی که ۳۳ درصد مایل بودند تا سن ۶۰ سالگی بازنشسته شوند، ۲۶ درصد از ۵۵ سال به بالا قصد دارند به کار ادامه دهند.

احساس تعلق

امروزه اکثر کارمندان می‌خواهند برای کارفرمایانی کار کنند که ارزش‌های آنها با ارزش‌های آنها همخوانی دارد—۴۵٪ می‌گویند که برای کسب‌وکاری با تضاد کار نمی‌کنند. ارزش های. وقتی در مورد ارزش‌های خاص سؤال شد، ۷۷ درصد از افراد مورد بررسی می‌گویند که اهداف پایدار، تنوع و شفافیت کارفرما ضروری است. در بحران کمبود استعداد فعلی، تعلق داشتن اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است، به طوری که ۵۴ درصد از کارگران گزارش داده اند که اگر احساس تعلق نداشته باشند، شغل خود را ترک خواهند کرد. علاوه بر این، احساس تعلق به شرکت نیز سود می رساند. طبق Deloitte، کارگرانی که احساس می‌کنند به آنها تعلق دارند می‌توانند منجر به افزایش ۵۶ درصدی عملکرد شغلی، کاهش ۵۰ درصدی ریسک جابجایی، شوند. و کاهش ۷۵ درصدی روزهای بیماری.

بعد از چندین سال کار از راه دور، امروزه همکاری برای کارکنان اهمیت بیشتری پیدا کرده است. همکاری به سود کسب و کار و کارمندان است. این روحیه را تقویت می کند، بین کارمندان و صاحب کسب و کار اعتماد ایجاد می کند، پیوندهای کارکنان را تقویت می کند و بهره وری را افزایش می دهد.

همکاری وفاداری کارکنان را تقویت می کند. . کارمندان می خواهند در شرکت هایی کار کنند که نیازهای آنها را درک کنند و به آنها احساس ارزشمندی و قدردانی کنند. در تجربه شخصی من، کارمندان وقتی آنها را در تصمیم گیری بگنجانید احساس تعلق دارند. کاری کنید آنها احساس کنند یک خودی واقعی هستند و آنها می خواهند بمانند و سخت تر کار کنند. موضوع فقط گوش دادن و پاسخ دادن است.

CorpNet تشکیلات تجاری، تشکیل پرونده، ثبت مالیات ایالتی، و خدمات انطباق شرکتی را در همه ۵۰ ایالت ارائه می دهد. خدمات بایگانی سریع و ۲۴ ساعته در صورت درخواست در دسترس است. برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

<تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی