عمومی

4 راه سالم برای مقابله با تنهایی

۴ راه سالم برای مقابله با تنهایی

تنها باشد “او به آرامی نشان داد. کاترین، رئیس یک سازمان غیرانتفاعی کوچک، به من می‌گفت که چگونه همیشه مطمئن می‌شود که اعضای تیمش حمایتی که آنها نیاز دارند تا بهترین باشند. برای او یک اولویت است. “و چه کسی از شما حمایت می کند که از آنها می کنید؟” من پرسیدم. کاترین پاسخ داد: هیچکس. او به خودش متکی است.

بله، رهبر بودن بدتر است. تنها شوید، مهم نیست چقدر به خود متکی هستید و چند نفر در اطراف شما هستند. تا حدودی ماهیت نقش است. اما لازم نیست این برای شما عادی باشد.

به‌عنوان یک رهبر دارای عشق اماره، مطمئن شوید که حداقل یک نفر دارید که می‌توانید و به طور مرتب انجام می‌دهید. به یک همکار، دوست، مربی، گروه همسالان یا شریک زندگی اعتماد کنید. این می تواند به عنوان یک فشار عالی عمل کند و به شما کمک کند بدانید که تنها نیستید.

  • آیا به عنوان یک رهبر خیلی احساس تنهایی می کنید؟

  • واکنش شما به ایده داشتن یک معتمد چیست؟

  • آیا مایلید حمایت رهبری را بپذیرید؟

۴ روش آماره برای اینکه به عنوان یک رهبر کمتر تنها باشید

    تنهایی خود را بررسی کنید. به چند هفته گذشته فکر کنید و توجه داشته باشید که چه زمانی احساس تنهایی کرده اید (که متفاوت است. از تنهایی). در نظر بگیرید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چه شرایطی باعث شده شما احساس تنهایی کنید.

  1. مراقب داستان‌ها باشید. اجازه ندهید احساس تنهایی شکل بگیرد. داستان های ساختگی از بی لیاقتی، ضعف، یا سایر کاستی های شخصی. با احساس تنهایی همراه باشید، حتی زمانی که آنها ناراحت هستند. عبور خواهند کرد.

  2. آسیب پذیری را به قدرت رهبری تبدیل کنید. داشتن شجاعت اعتراف به تنهایی باعث می شود برای تیم شما راحت تر است که آسیب پذیری های خود را به اشتراک بگذارد. الگوی رهبری با این نوع اصالت باشید (الف Amare Way ABC) و فرصت های مهارت سازی را برای کسانی که از شما پیروی می کنند فراهم کنید.

  3. برای خود جامعه ایجاد کنید. متعهد شوید که به خودتان هدیه حمایت کنید. همین الان پنج دقیقه وقت بگذارید تا این اتفاق بیفتد. همچنین، مطمئن شوید که در مواقعی که لحظات سختی را سپری می‌کنید، کسی را به خدمت دارید. در نظر بگیرید که آیا رهبرانی وجود دارند که ممکن است از حمایت همتایان شما نیز بهره مند شوند.

وقتی همه چیز را برای خود نگه می‌دارید، بدون اینکه کسی پیشنهاد دهد یک کلمه محبت آمیز، برای تماس با شما در BS، برای ارائه دیدگاه به شما، بهترین بودن شما بسیار سخت تر است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی