عمومی

6 روش اثبات شده برای ایجاد فرهنگ شرکتی که ارزش آن را دارد در باره

۶ روش اثبات شده برای ایجاد فرهنگ شرکتی که ارزش آن را دارد
در باره

توسط بت دوان، نویسنده، سخنران و کارآفرین برنده جایزه. او مدیر عامل Main & Rose است.

<. div class="standardText" readability="29.453551912568">

طی دو سال گذشته، ما تحت یک حساب، نگرش نسبت به کار تغییر کرد و ارزش ها تغییر کرد. همانطور که شرکت‌ها با آفیس تا ۱۳۶۴۸۸۲۱۹۵٫۱۳۸۴″ دست و پنجه نرم می کنند. > روش‌های قدیمی کار نمی‌کنند.

ما یک سوم زندگی خود را صرف کار می کنیم و مردم می خواهند که این زمان مهم باشد، نه اینکه فدای حقوقی شوند که می آید. با هزینه app%20.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%A7%D9%85%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B9%D8%AB%20%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%AC%D8%B1%D8%AA%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%87%20%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D8%B4%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20دلیل شماره یک برای ترک–فرهنگ.

اکنون، باز کردن مشاغل بیش از هر زمان دیگری در تاریخ ایالات متحده. برای جذب بهترین افراد، باید محیط کاری ایجاد کنید که نه تنها بر خروجی متمرکز باشد، بلکه از درون نیز رشد کند.

در Main & Rose، ما تقریباً یک دهه را صرف ساختن فرهنگ خود کرده‌ایم، آموخته‌ایم که تیم ما به چه چیزهایی نیاز دارد تا احساس رضایت کند، و مطمئن شویم که ارزش‌های ما در DNA هر کاری که انجام می‌دهیم ریشه‌دار است. در اینجا برخی از بینش های من در مورد ایجاد فرهنگ در کسب و کار شما وجود دارد.

۱٫ ارزش های شرکت خود را به وضوح تعریف کرده و به اشتراک بگذارید.

ارزش های شرکت شما برای فرهنگ شما حیاتی است. آنها یک راهنما و یک پست اندازه گیری برای همه کارمندان ارائه می دهند که بر نحوه رفتار آنها با دیگران، کارشان و خودشان تأثیر می گذارد. به وضوح آن ارزش ها را تعریف کنید و آنها را با همه به اشتراک بگذارید، و به چیزی که برند دیگری می تواند ادعا کند بسنده نکنید. آنها باید مختص شما باشند – چرا وجود دارید و به چه چیزی اهمیت می دهید. اگر نوشتن آنها سخت باشد و نیاز به بازبینی داشته باشد، اشکالی ندارد، این فرهنگ شما را قوی‌تر می‌کند.

در Main & Rose، ما یک “سیاست عدم منیت” سختگیرانه داشته باشید — مطلقاً هیچ استثنایی برای این قانون وجود ندارد و همه اعضای تیم ما این را می دانند. این خط مشی از بالا شروع می شود و الگوبرداری برای ایجاد یک فرهنگ مثبت در محل کار که ارزش ها و اعضای تیم را تجلیل می کند بسیار مهم است. ما با ذهنی باز، مشتاقانه برای بازخورد و احترام به همه صداها وارد هر فضا و جلسه ای می شویم.

۲٫ گفتگوهای سالم را تشویق کنید.

بیشتر ما دوست داریم بشنویم که داریم کار خوبی انجام می دهیم. ثابت شده است که تأییدات و تقویت‌های مثبت روحیه و روحیه تیم را تقویت می‌کند. اعتماد به نفس.

به هر مشکلی که ممکن است پیش بیاید، چه درگیری های بین فردی یا کاهش کیفیت کار، رسیدگی کنید. وقتی ظاهر شدند با آنها مقابله کنید و این کار را به صورت خصوصی انجام دهید. به همه احترام بگذارید و به آنها فرصت دهید تا خودشان صحبت کنند.

مکالمات سالم برای همه یکسان به نظر نمی رسد. آنها ممکن است ناراحت کننده باشند. همه ما سبک های ارتباطی و حل تعارض متفاوتی داریم. تست های شخصیت روشی موثر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعضای تیم شما هستند و می توانند به کشف محرک ها و انگیزه های مختلف برای هدایت موثر بحث ها کمک کنند.

۳٫ تمرکز حواس را در کارهای روزمره بگنجانید.

بیش از ۷۵ درصد از کارگران فرسودگی شغلی را تجربه کرده اند. و ۶۱ درصد از کارگران از راه دور می‌گویند که کشیدن آن مشکل است بعد از ساعت کار به خصوص اگر شما یک شرکت از راه دور هستید، بیشتر در معرض خطر استرس بیش از حد و کم انگیزه بودن کارکنان هستید. اما تیم شما فقط به خاطر همین افراد قوی است، بنابراین آنها را اولویت بندی کنید.

  • مردم را تشویق کنید که از میز دور شوند. تنظیم وضعیت Slack را بر روی “دریافت هوای تازه” عادی کنید.
  • میزبان جلسات کاری ماهانه تمرکز حواس یا تنفس باشید.
  • اشتراک‌هایی را برای برنامه‌های تمرکز حواس – مانند Headspace یا Calm – یا تناسب اندام ارائه دهید. خدمات.

۴٫ روزهای سلامت روان را پیشنهاد دهید، بدون سوال زندگی نمایندگی” که در آن خودمراقبتی یک فکر بعدی برای بهره وری بود. چه یک کارمند یک روز بد را سپری کند یا با یک مبارزه مداوم روبرو باشد، ما با او کار می کنیم تا یک روز سلامت روان یا حتی یک هفته سلامت روان را در نظر بگیریم.

در مطالعه ای توسط انجمن روانشناسی آمریکا، ۶۸ درصد از کارگران گفتند که حالت مثبت‌تر بود بعد از استراحت. آنها را دعوت می کند که مکث کنند، ایمیل را حذف کنند و وقتی برگشتند دوباره با انگیزه خود ارتباط برقرار کنند.

۵٫ Get Stuff Done روزها را پیاده سازی کنید.

ما چند ماه پیش Get Stuff Done (GSD) را پیاده سازی کردیم و آنها در سراسر جهان محبوب هستند آژانس ما جمعه‌ها هیچ تماس، جلسه و حواس‌پرتی ندارند، بنابراین تیم ما در نهایت می‌تواند به همه چیزهایی که در فهرست کارهای خود است رسیدگی کند و قبل از آخر هفته به مکانی بدون استرس برسد.

برای کمک به حفظ بهره وری و تمرکز بر روزهای بدون چیزی در تقویم. ما یک لیست پخش GSD برای تیم خود ایجاد کردیم که در آن هرکس می تواند آهنگ های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارد. ما همچنین دسترسی به استراتژی‌ها و منابع مدیریت زمان را فراهم می‌کنیم.

۶٫ مطمئن شوید که واقعاً یک سیاست درهای باز وجود دارد.

در یک محل کار از راه دور، ترویج ارتباطات شفاف و شفاف اهمیت بیشتری پیدا می کند. رهبری ما به راحتی از طریق Slack در دسترس است، حتی فقط برای چت کردن یا ارائه مشاوره. اعضای تیم ما حداقل یک بار در هفته با مدیران خود تماس می گیرند تا در مورد مسائل یا نگرانی ها و همچنین آنچه خوب پیش می رود و اهداف هر یک از اعضای تیم صحبت کنند. ما مردم را تشویق می کنیم که نکات گفتگو را زودتر از موعد بنویسند.

شرکت شما افراد شما هستند. تنها زمانی می‌توانید مناسب بودن را پیدا کنید که با احترام و دلسوزی با آنها رفتار کنید و فرصت‌های رشد را ارائه دهید – و اگر این کار را نکنید، شخص دیگری این کار را خواهد کرد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی