خبر

ارزش سهام عدالت هر نفر چقدر شد؟

ارزش سهام عدالت هر نفر چقدر شد؟

348357 205 - ارزش سهام عدالت هر نفر چقدر شد؟

اقتصاد۲۴– سهام عدالت در پایان سومین هفته اردیبهشت حدود دو درصد رشد داشت. همچنین شاخص کل بورس ۲٫۲ درصد رشد کرد و در سطح یک میلیون و ۵۶۴ هزار واحدی به کار خود خاتمه دارد.
ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان روز‌های کاری این هفته، یعنی ۲۱ اردیبهشت ماه، به ۱۴ میلیون و ۶۵۸ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۴ میلیون و ۴۶۳ هزار تومان قرار داشت.
ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت نیز در پایان این هفته روی رقم ۲۷ میلیون و ۶۱۲ هزار تومان ایستاد. این سبد در هفته گذشته ۲۷ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان ارزش داشت.
همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه با ۱۳ میلیون و ۵۸۸ هزار تومان برابر شد. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۳ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان بود.
بدین ترتیب ارزش ۶٠ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به هشت میلیون و ۷۹۵ هزار تومان رسید.
زمان انتقال سهام عدالت مشخص شد
بنا بر اعلام پیمان حدادی، مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با قوه قضاییه مکاتبات و جلسات زیادی در زمینه سهام عدالت متوفیان داشتند.


بیشتر بخوانید: رشد بورس ادامه‌دار است؟


قوه قضاییه، اطلاعاتی به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی داد، اما این اطلاعات قابلیت استفاده به صورت فنی را ندارند. زیرا با شاکله مناسبی تهیه نشده‌اند.
بر اساس اظهارات حدادی، برای حل این مشکل، جلساتی برگزار و بنابر پیش‌بینی‌ها، شرکت سمات در حال برنامه‌ریزی سامانه‌ای در این خصوص است.
از سوی دیگر، اطلاعات لازم از قوه قضاییه به سمات در حال ارسال است و به نظر می‌رسد حداکثر تا پایان شهریور ماه سال جاری، فرآیند نقل و انتقال سهام فوت‌شده‌ها انجام شود.
با وجود این اظهارات، ۲۳ اسفند سال گذشته بود که محسن انصاری مهیاری، مدیر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف سهام عدالت مشمولان متوفی گفت: تا یک ماه آینده شرکت سپرده‌گذاری اطلاعیه رسمی در زمینه سهام عدالت متوفیان منتشر خواهد کرد.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی