عمومی

IRS برای قربانیان آتش سوزی هاوایی تخفیف مالیاتی ارائه می کند

IRS برای قربانیان آتش سوزی هاوایی تخفیف مالیاتی ارائه می کند

صاحبان کسب و کارهای کوچک متاثر از آتش سوزی های اخیر در هاوایی خبرهای خوبی را از خدمات درآمد داخلی (IRS) دریافت کردند. این آژانس اعلام کرد که مالیات دهندگان در شهرستان های مائویی و هاوایی که تحت تأثیر آتش سوزی های جنگلی قرار گرفته اند، مهلت های تمدید شده برای اظهارنامه های مالیاتی مختلف فدرال و مشاغل مختلف و پرداخت مالیات تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ دریافت خواهند کرد.

تصمیم IRS برای تمدید معافیت های مالیاتی هدف آن کمک به قربانیان در مناطقی است که توسط آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) برای امداد رسانی در بلایای طبیعی تعیین شده است. این ابتکار تضمین می کند که افراد و مشاغل ساکن یا فعال در شهرستان های آسیب دیده از معافیت مالیاتی برخوردار شوند. فهرست‌های به‌روز مکان‌های واجد شرایط را همیشه می‌توانید در صفحه امداد رسانی به بلایا در وب‌سایت IRS پیدا کنید.

این برای صاحبان مشاغل کوچک چه معنایی دارد؟

  1. مهلت‌های تمدید شده: معافیت مالیاتی به این معنی است که هرگونه پرونده مالیاتی یا پرداخت‌های موعد از ۸ اوت ۲۰۲۳ تا ۱۵ فوریه ۲۰۲۴ به تعویق می‌افتد. این امر به مالیات دهندگان آسیب دیده زمان بیشتری برای جمع آوری منابع و مدیریت امور مالی خود می دهد.
  2. ویژگی های تخفیف: مهلت های تحت تأثیر این تمدید عبارتند از:
    • تمدید معتبر برای افراد باید اظهارنامه های سال ۲۰۲۲ خود را ارسال کنند که در ابتدا در ۱۶ اکتبر ۲۰۲۳ منقضی می شود.
    • پرداخت های سه ماهه مالیات بر درآمد برآورد شده در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۳ و ۱۶ ژانویه ۲۰۲۴٫
    • اظهارنامه سه ماهه حقوق و دستمزد و مالیات غیر مستقیم برای ۳۱ اکتبر ۲۰۲۳ و ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است.
    • تمدیدها برای شراکت های سالانه، شرکت های S، شرکت ها و سازمان های معاف از مالیات که بین ۱۵ سپتامبر به پایان می رسد. و ۱۵ نوامبر ۲۰۲۳٫
  3. تخفیف جریمه:برای کسانی که از ۸ آگوست تا قبل از ۷ سپتامبر موفق به واریز حقوق و دستمزد و مالیات غیر مستقیم نشده اند. ، ۲۰۲۳، مشروط بر اینکه این سپرده ها تا ۷ سپتامبر ۲۰۲۳ تکمیل شود، از مجازات ها چشم پوشی می شود.
  4. پرونده خودکار و تخفیف جریمه: اگر آدرس IRS ثبت شده کسب و کار شما در فاجعه باشد. منطقه، امداد به طور خودکار اعطا می شود. کسانی که به دلیل شرایط منحصر به فرد، مانند جابجایی پس از ثبت بازگشت خود، اخطاریه های تأخیر دریافت می کنند، باید با IRS تماس بگیرند تا جریمه ها کاهش یابد.
  5. <.برای کارگران خارج از منطقه آسیب دیده: اگر صاحب کسب و کار یا کارگری هستید که سوابق او برای رعایت مهلت در طول دوره تعویق لازم است، در منطقه فاجعه دیده است، اما شما در خارج از آن ساکن هستید. ، می توانید واجد شرایط تسکین باشید. این همچنین برای افرادی که در عملیات امدادی مرتبط با سازمان‌های دولتی یا بشردوستانه مرتبط هستند صدق می‌کند.

  6. گزینه‌های تخفیف مالیاتی اضافی: کسب‌وکارهایی که خسارت‌های ناشی از بلایا بیمه نشده یا جبران‌نشده را تجربه کرده‌اند، این گزینه را دارند. برای مطالبه این ضررها در بازده سال ۲۰۲۳ (معمولاً در سال آینده) یا بازده سال قبل (۲۰۲۲). کسانی که ادعای ضرر می کنند باید شماره اعلامیه FEMA – DR-4724-HI – را در بازده خود نشان دهند.
  7. استثنا از درآمد ناخالص: وجوه دریافتی از یک سازمان دولتی برای پوشش افراد معقول. ، هزینه های خانواده، زندگی، تشییع جنازه، تعمیر خانه یا توانبخشی یا جایگزینی محتویات خانه را می توان از درآمد ناخالص مستثنی کرد.
  8. طرح های بازنشستگی و مزایای IRA: مالیات دهندگان در مناطق آسیب دیده با برنامه‌های بازنشستگی یا IRAها ممکن است واجد شرایط کمک‌های اضافی باشند، مانند توزیع‌های بلایای خاص بدون ۱۰٪ مالیات توزیع زودهنگام یا برداشت سختی. هر طرح یا IRA قوانین خاصی دارد، بنابراین افراد باید با مدیران طرح خود مشورت کنند.

IRS تاکید کرد که این تخفیف مالیاتی بخشی از یک تلاش بزرگتر فدرال برای کمک به افراد آسیب دیده از آتش سوزی های هاوایی است. بر اساس تصمیمات بر اساس ارزیابی آسیب محلی توسط FEMA. برای جزئیات بیشتر در مورد بازیابی فاجعه، صاحبان مشاغل کوچک می توانند به DisasterAssistance.gov مراجعه کنند.

برای آخرین اطلاعات، ما را در Google News.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی