عمومی

این مدیر عامل هر هفته پدرش را با خود می آورد. او می گوید او را به یک تاجر بهتر تبدیل کرده است

این مدیر عامل هر هفته پدرش را با خود می آورد. او می گوید
او را به یک تاجر بهتر تبدیل کرده است

در کودکی، اندرو باروکاس همیشه آرزو می کرد که با پدرش در تجارت خانوادگی کار می کند، یک شرکت تولید پوشاک در شهر نیویورکبه نام Mona Slide Fasteners. در عوض، او در نهایت پدرش جوئل را آورد تا با او کار کند.

اندرو مدیر عامل MNS، یک شرکت توسعه املاک و مستغلات که در حال حاضر ۱۲۰۰۰ واحد برای اجاره و فروش در شهر نیویورک دارد. از ۲۰۲۱، هر پنج‌شنبه، اندرو، ۴۳ ساله، و پدرش، جوئل باروکاس، ۷۷ ساله، با هم رفت و آمد می‌کنند و به مقر MNS در بروکلین می‌روند. آنها رادیو را خاموش نگه می دارند و در مورد همه مسائل تجاری بحث می کنند. هنگامی که به دفتر می رسند، اندرو روز خود را ادامه می دهد، تماس های مشتریان را می گیرد، جلسات را مدیریت می کند و کسب و کار را اداره می کند. جوئل به او ملحق می شود، پیشنهادات خود را ارائه می دهد و معمولاً بعد از ظهر به خانه می رود. او یک اوبر می گیرد.

اما اندرو فقط به پدرش کمک نمی‌کند تا در دوران بازنشستگی فعال بماند. او می‌گوید توصیه و نصیحت جوئل ضروری بوده است. “او اساسا مربی من در تجارت بوده است الف> تمام زندگی من،” اندرو می گوید.

علاوه بر اجرای Mona Slide Fasteners – کسب‌وکاری که به نام مادرشوهرش که در سال ۱۹۷۱ اداره شد- -جوئل، در سال ۱۹۸۵، همچنین یک کسب و کار تولیدی جداگانه به نام Menu Solutions راه اندازی کرد. او شرکتی را فروخت که درست قبل از همه‌گیری در سال ۲۰۲۰ جلد منو برای رستوران‌ها درست کرد.

جوئل همچنین توانست پدرش را بزرگ کند. کسب و کار همسر از دو کارمند به یک پرسنل ۴۰۰ نفری در طول نزدیک به پنج دهه او به عنوان مباشر. در نهایت، جوئل می‌گوید که لباس‌های بیشتر و بیشتری را دیده است حرکت تولید به خارج از کشور، بنابراین او کسب و کار خود را در سال ۲۰۲۰ فروخت. 

در حالی که دیگر چیزی او را به کارآفرینی وادار نمی کرد، جوئل شروع به بی قراری کرد. اما نه برای مدت طولانی. پسرش اندرو – که تا آن زمان تجارت املاک و مستغلات خود را تاسیس کرده بود – ثابت کرد که بلیت بازگشت او به بازی است.

جوئل اصرار داشت که اندرو قبل از پیوستن به کسب و کار خانوادگی، تجربه کاری را به تنهایی کسب کند – اما هنگامی که اندرو پس از کالج وارد دنیای املاک و مستغلات شد، به عقب نگاه نکرد. هنگامی که اندرو در سال ۲۰۰۴ کسب و کار خود را شروع کرد، جوئل به او کمک کرد تا کارمندانش را آموزش دهد، اما روی کار خود در Mona Slide Fasteners and Menu Solutions تمرکز کرد. با این حال، زمانی که جوئل بازنشسته شد، آزاد بود که تجارت کند.

اندرو می‌گوید: «پدرم در تمام زندگی‌ام به من مربیگری کرده است. “او هرگز برای هیچ یک از مشاغل من پولی به من نداده است، اما زمان خود را به من داده است – و این بسیار ارزشمندتر است.”

جوئل در بزرگ شدن مربی خود را نیز داشت: پدربزرگش، یک راننده تاکسی شهر نیویورک که به خاطر اشتراک در نیویورک شهرت داشت. چیزهای بی اهمیت با سواران – که منجر به راهنمایی های ثابت می شود. جوئل می گوید: «او باهوش ترین مردی بود که تا به حال دیدم. “او به من آموخت که همیشه راه بهتری برای انجام کاری وجود دارد – فقط باید در مورد آن فکر کنی.”

مربیگری کسب و کار یک سنت خانوادگی است که خانواده باروکاس را به موفقیت رسانده است: تا به امروز، MNS بیش از ۱۰ دلار فروخته و اجاره کرده است. میلیارد دلار املاک و مستغلات، و این شرکت در حال حاضر بیش از ۲۰۰۰۰ آپارتمان در حال اجاره و ساخت دارد – دو برابر مقداری که قبل از همه گیری داشت. و این یک سنت است که جوئل امیدوار است اندرو با راهنمایی سه دخترش در هر مسیر شغلی که انتخاب می کنند، ادامه دهد. جوئل می گوید: «این چیزی است که مهم است. “خانواده.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی