عمومی

آیا می خواهید جمعه ها را حتی بهتر کنید؟ این ایمیل را قرض بگیرید قانون

آیا می خواهید جمعه ها را حتی بهتر کنید؟ این ایمیل را قرض بگیرید
قانون

برای بهترین ها مکان های کاری ۲۰۲۲، شرکت هایی را بررسی کردیم که یک سیاست ساده اما مهم را برای حل یک مشکل یا بهبود فرهنگ خود اجرا کرده اند. این داستان یکی از آن مطالعات موردی است.

در اوایل سال ۲۰۲۱، تیم رهبری در Front، یک شرکت نرم افزاری ارتباط با مشتری، جلسه ای تشکیل داد تا به یک سوال مهم رسیدگی کند: چگونه می توانند به کارمندانی که از فرسودگی شغلی رنج می برند بدون قربانی کردن بهره وری؟ درخواست شماره یک در جدیدترین نظرسنجی تعامل کارکنان Front برای انعطاف بیشتر در نحوه کار آنها بود. مانند بسیاری از شرکت‌ها، یک سال همه‌گیری همراه با محاسبه عدالت اجتماعی در کشور باعث شد که کارگران Front احساس استرس و اضطراب کنند.

هم بنیانگذار جبهه ماتیلد کولین با صاحبان مشاغل در زادگاهش فرانسه که را تأسیس کرده بودند گفتگو کرد. یک هفته کاری چهار روزه، اما مشخص کرد که شرکت او در سانفرانسیسکو نمی‌تواند ۷۵۰۰ مشتری خود را حتی یک روز هم در کمین بگذارد. با این حال، چیزی باید ارائه می‌کرد.

کالین با تمرکز بر درخواست انعطاف‌پذیری، متوجه شد که آنچه کارکنانش به آن نیاز دارند، روزی است که در آن آنها می‌توانند به نیازهای مشتری توجه کنند، بدون اینکه تحت تأثیر خواسته‌های داخلی قرار بگیرند. این شرکت بر ساختاری که آن را جمعه‌های انعطاف‌پذیر می‌نامد، استقرار یافته است.

“شما می‌توانید اساساً در روزهای جمعه غیرقابل دسترس باشید، به استثنای برخی موارد، “اش الکساندر، رئیس مردم جبهه می گوید. کارمندان هنوز کار می کنند، اما مجبور نیستند به ایمیل ها یا تماس های داخلی پاسخ دهند و هیچ جلسه داخلی وجود ندارد. مشتریان تنها اولویت هستند.

ظاهراً کار می کند. در نظرسنجی‌های شرکت، ۹۴ درصد از کارکنان Front گفتند که انعطاف‌پذیری بیشتری برای ارضای مسئولیت‌های خانوادگی و شخصی دارند، در حالی که ۸۹ درصد موافق بودند که این سیاست “تاثیر مثبتی بر رفاه کلی آنها دارد.”

کاوش بیشتر در بهترین شرکت های محل کارمستطیل

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی