عمومی

معامله نابغه پلوتن با آمازون به این موضوع ختم می شود 1 جزئیات نادیده گرفته شده

معامله نابغه پلوتن با آمازون به این موضوع ختم می شود
۱ جزئیات نادیده گرفته شده

در روز چهارشنبه، Peloton اعلام کرد که فروش دوچرخه پایه خود را در آمازون آغاز خواهد کرد. در ابتدا، این یک تغییر کاملاً برای شرکتی است که به دلیل فروش تجهیزات تناسب اندام لوکس خود به طور مستقیم از طریق وب سایت و بوتیک های پرچمدار خود به مصرف کنندگان شناخته می شود. به نظر می رسد که این شرکت استراتژی فروش مستقیم به مصرف کنندگان را پذیرفته است شکست خورده است.

مطمئناً حقیقتی وجود دارد که به طور دقیق تر، این یک اعتراف است که فقط افراد زیادی در بازار برای یک دوچرخه ثابت ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلاری وجود دارند. به نظر می رسد که این عدد بسیار کمتر از آن چیزی است که پلوتن فکر می کرد.

Peloton سخت تلاش کرده است تا تجارت خود را تغییر دهد. بنیانگذار شرکت پا گذاشت مدیر عامل شرکت شد و به جای بری مک کارتی که قبلا به عنوان CFO در نتفلیکس و اسپاتیفای خدمت می کرد. همچنین گفت که تولید تجهیزات خود را برون سپاری می کند، قیمت ها را افزایش می دهد و بیشتر بر تجارت اشتراک خود تمرکز می کند. همچنین قصد دارد تعدادی از فروشگاه‌های خرده‌فروشی فیزیکی خود را تعطیل کند و بیش از ۷۰۰ کارمند خود را اخراج کند.

موضوع این است که هیچ یک از این حرکات لزوماً به آن کمک نمی کند تا بزرگترین مشکلی را که با آن روبرو است حل کند، یعنی از دست دادن مقادیر زیادی از پول (۱٫۲ میلیارد دلار در سه ماهه گذشته) چون موجودی زیادی دارد نمی تواند بفروشد. البته، دلیل اینکه نتوانست آنها را بفروشد این است که در اواخر سال گذشته مردم شروع به انجام کارهایی مانند رفتن به باشگاه، یا سینما، یا، می دانید، در خارج کردند. این بدان معناست که آنها در بازار تجهیزات تناسب اندام گران قیمت برای خانه های خود نیستند.

از سوی دیگر، اگر راهی برای دسترسی به افرادی وجود داشت که هرگز از یکی از فروشگاه‌های Peloton یا وب‌سایت آن بازدید نمی‌کردند، آمازون است کوین کورنیلز، مدیر ارشد تجاری Peloton، گفت: “ما می خواهیم با مصرف کنندگان در جایی که هستند ملاقات کنیم و آنها در حال خرید از آمازون هستند.”

این بدان معناست که همه آن دوچرخه های ۱۵۰۰ دلاری که انبار پلوتن را پر می کنند، اکنون در انبارهای آمازون خواهند نشست. این وضعیت به دلایل زیادی وضعیت بسیار بهتری است، که مهم‌ترین آنها این است که اگر چیزی وجود دارد که آمازون در آن خوب باشد، پیدا کردن افرادی برای خرید چیزها است.

اما مهمتر این است که آمازون به پلوتن در یافتن مشتریان جدید و متفاوت کمک خواهد کرد. این مشتریان به چیزهای مختلف اهمیت می دهند، به همین دلیل است که من این جزئیات ساده در مورد معامله پلوتن با آمازون را دوست دارم.

اگر به این آدرس بروید. صفحه آمازون برای سفارش یک Peloton، گزینه ای وجود دارد که خودتان آن را مونتاژ کنید، یا – بدون هزینه اضافی – آن را به صورت حرفه ای مونتاژ کنید. تا زمانی که به این فکر نکنید که چه کسی احتمالاً به جای سایر گزینه‌های موجود، یک Peloton را در آمازون خریداری می‌کند – که اکثر آنها با قیمت بسیار ارزان‌تری به فروش می‌رسند، چندان مشکلی به نظر نمی‌رسد.

- معامله نابغه پلوتن با آمازون به این موضوع ختم می شود
1 جزئیات نادیده گرفته شده

دلیل اینکه مردم در آمازون خرید می کنند، راحتی است. حتی اگر قیمت چیزی لزوما ارزان‌تر نباشد، بسیار ساده‌تر است که به سادگی ضربه بزنید یا کلیک کنید تا چیزی را بخرید و ظرف یک یا دو روز به خانه خود تحویل دهید تا اینکه سوار ماشین شوید و از فروشگاه عبور کنید تا پیدا کنید. همان محصول

شما لزوماً به دنبال یک تجربه خدمات کامل نیستید. انتظار درمان با دستکش سفید را ندارید. انتظار دارید کمی غذای گربه سفارش دهید و روز بعد پسری با یک ون آبی ظاهر می شود و جعبه ای را در آستانه خانه شما می گذارد.

مسئله این است که اگر یک قطعه بزرگ از سخت افزار ورزشی سفارش می دهید، به این سادگی نیست که یک جعبه را در آستان خود بگذارید. در یک نقطه، شما باید آن جعبه را باز کنید و تمام قطعات را کنار هم قرار دهید. به نظر می رسد این گزینه ساده در وب سایت بسیار ارزشمند است. ممکن است فکر کنید، “من می توانم هزینه این دوچرخه را بپردازم، و شما به من کمک می کنید تا آن را به صورت رایگان جمع کنم؟ وای، چه چیز عالی!”

البته، پلوتن همیشه خدمات تحویل و مونتاژ را از طریق شبکه پیک خود ارائه کرده است. قیمت تحویل در قیمت تعبیه شده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که مایل به جستجو در وب سایت Peloton و ثبت سفارش هستند، این را قبلاً می دانید. اگر در حال خرید تجهیزات ورزشی در آمازون هستید، احتمالاً این کار را نمی کنید.

اما، چیزی که می دانید این است که داشتن شخصی آن را برای شما تنظیم کند، بسیار عالی به نظر می رسد و کل ایده را می سازد. خرج کردن این نوع پول برای یک پلوتون کمی آسان تر است. این در واقع یک اصل بسیار ساده است که در هر کسب و کاری صدق می کند: به مشتریان خود کمک کنید تا به شما پول بدهند.

این بدان معناست که همانطور که پلتون می گوید، آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید. این بدان معنی است که تجربه را تا حد امکان راحت کنید. ممکن است این گزینه ساده ای در یک وب سایت به نظر برسد، اما در واقعیت، پلوتن راهی برای ارائه همان سطح خدماتی که قبلا داشته است، کشف کرده است، اما به روشی که فراتر از انتظارات خریدار در آمازون باشد.

همه اینها ممکن است احمقانه به نظر برسند، اما در واقعیت، پلوتن برای بقای خود باید مشتریان آگاه از ارزش بیشتری را جذب کند. . در غیر این صورت، تنها گزینه آن یافتن شرکتی با پول کافی است که مایل به خرید کل تجارت باشد. شاید شرکتی مانند آمازون؟

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc.com ستون نویسان خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی