چرا این شرکت نرم افزاری بیمه عمر را به دست آورد؟ آژانس

چرا این شرکت نرم افزاری بیمه عمر را به دست آورد؟
آژانس
رهبران تجاری با هدف سرعت رشد آنها می تواند یک یا ترکیبی از پنج مسیر را طی کند. همانطور که در استراتژیهای رشد منظم، آنها میتوانند مشتری، جغرافیا، محصولات، قابلیت ها و/یا فرهنگ.
شرکتها میتوانند این مسیرها را با توسعه راهحلهای داخلی، با همکاری با شرکت دیگری یا از طریق خرید دنبال کنند. در تجربه من، شرکتهای فناوری معمولاً شرکتهایی را خریداری میکنند که محصولاتی را که مشتریانشان میخواهند تولید میکنند. چیزی که من هرگز ندیده ام یک شرکت نرم افزاری است که یک کانال توزیع را به دست آورده است.
این تا زمانی بود که من در مورد Sproutt، یک ۳۲- مطلع شدم. کارمند، هارتفورد شرکت نرم افزاری مستقر در Conn. که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد، آژانس Reder، یک آژانس بیمه عمر ۴۰۰ نفره مستقر در هارتفورد را که در سال ۲۰۱۲ برای خدمت به سالمندان یقه آبی تأسیس شد، خریداری کرد.
این یک تغییر بزرگ برای Sproutt است. در ۲۰۲۰، Sproutt قصد داشت فناوری خود را به مصرف کنندگان بیمه عمر بفروشد. در مارس ۲۰۲۳، همه چیز تغییر کرد و Sproutt متوجه شد که نمیتواند نرمافزار خود را مستقیماً بفروشد زیرا بدون نمایندگان بیمه برای فروش آن، بعید است که مردم بیمه عمر بخرند.
بنابراین، Sproutt به راهی برای نشان دادن ارزش محصول خود به نمایندگان بیمه نیاز داشت. برای این منظور، Sproutt مبلغ نامعلومی را برای خرید Reder پرداخت کرد. اسپروت توضیح داد که پس از یک سال همکاری با Reder، ادغام یک گسترش طبیعی شراکت آنها بود که صدها نماینده را وارد کرد و حضور نمایندگی ملی Sproutt را گسترش داد.
محصولات Sproutt. و چرا Reder آن را ارزشمند یافت
محصول Sproutt از تجزیه و تحلیل داده ها برای پیش بینی سلامت مشتری بیمه عمر بر اساس سبک زندگی، سلامتی، فعالیت ها استفاده می کند. و علایق در سال ۲۰۲۰، رئیسجمهور کنونی اسپروت، آساف هنکین، به من گفت که هدف اسپروت این است که «فیلمنامه» را از تمرکز بر این که چرا ممکن است مردم بمیرند – به عنوان مثال، به دلیل چاقی، سیگار کشیدن، یا سابقه خانوادگی بیماریهای کوتاهکننده زندگی، «تغییر کند» به آنها کمک کند تا سالم تر شوند.
Sproutt یک شاخص کیفیت زندگی متشکل از پنج عنصر ایجاد کرد: سلامت جسمانی، تغذیه، سلامت عاطفی، خواب و تعادل کلی. او گفت: “وقتی مصرف کنندگان از ما خرید می کنند، ما می توانیم امتیاز را برای تجربه زندگی بهتر و ارزش بهتر به کار ببریم. اگر زندگی بهتری داشته باشید، می توانیم دوباره ارزیابی کنیم.”
آژانس Reder ارزش را در نرم افزار Sproutt می بیند. همانطور که بن ردر، مدیرعامل شرکت در مصاحبه ای در ۲۴ مارس به من گفت، “Sproutt به یک نماینده بیمه عمر این امکان را می دهد تا زمان بسته شدن فروش را از ۳۰ تا ۶۰ روز به ۱۰ دقیقه کاهش دهد.”
Sproutt چگونه کارها را سرعت می بخشد؟ “فرآیند سنتی شامل انجام ارزیابی های پزشکی و تطبیق سیاست ها با نیازها و بودجه مردم است. Sproutt از منابع اطلاعات آنلاین برای اطلاعات پزشکی و سایر اطلاعات مورد نیاز استفاده می کند.”
How Sproutt And Reder با هم بهتر خواهیم شد
ریدر معتقد است که Sproutt می تواند بیمه عمر را به تجارتی پردرآمدتر برای نمایندگان تبدیل کند. او گفت: “این فناوری هر نماینده را قادر می سازد بیشتر بفروشد و زمان کمتری را برای انجام کارهای اداری صرف کند که آنها را از ایجاد روابط با مشتریان و بستن معاملات منحرف می کند. آنها می توانند بیمه بیشتری را با نقاط تماس کمتری بفروشند.”
<. div class="standardText" readability="37">
این معامله چگونه انجام شد؟ “Sproutt در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ در مورد یک خرید احتمالی با ما تماس گرفت. ابزار آن می تواند به یک نماینده کمک کند تا کشف کند که بیشتر فروش آنها از مثلاً زنان ۴۰ تا ۴۰ ساله حاصل می شود – که می تواند به آنها کمک کند استراتژی فروش خود را متمرکز کنند. ردر به من گفت.
او به عنوان معاون ارشد توزیع به Sproutt پیوست و پتانسیل رشد قابل توجهی را می بیند. “ما از قدرت Sproutt برای نمایندگان فعلی و آینده استفاده خواهیم کرد. ما یک ترتیب عادلانه داریم. من انگیزه ای دارم که نمایندگان موجود را به طور موثرتر کار کنند. من هر دو طرف تجارت را درک می کنم و تغییرات و ارتقاءهایی را برای کمک به جدید و موجود ایجاد خواهم کرد. نمایندگان،” او گفت.
ریدر بینش قابل توجهی در مورد اینکه چرا مصرف کنندگان بیمه عمر می خرند، دارد. ردر توضیح داد: “فروش مستقیم بیمه عمر به مصرف کنندگان یک مبارزه است زیرا مردم بیمه عمر را بر اساس احساسات خریداری می کنند. نظرسنجی LIMRA نشان داد که ۸۰ درصد از مصرف کنندگان ترجیح می دهند با یک نماینده معامله کنند.”
او انتظار ندارد شرکت های بیمه عمر به سرعت به سمت پذیرش فناوری Sproutt حرکت کنند. همانطور که ردر خاطرنشان کرد، “شرکتهای حمل و نقل به آرامی و روشمند حرکت میکنند. آنها در تلاشند تا دریابند که آیا این فناوری کار میکند یا خیر و آیا منجر به ضررهای بیمهای بزرگتر میشود یا خیر. آنها به این فکر میکنند که “ما ۱۷۵ سال است که تجارت را به روش قدیمی انجام میدهیم.” عالی کار کرده است. چرا تغییر کنید؟'”
Sproutt نیز فرصت بزرگی را می بیند. همانطور که مدیرعامل یوآو شاهان در مصاحبه ای در ۲۳ مارس به من گفت، “یک صنعت ۱۵۰ میلیارد دلاری با یک میلیون عامل وجود دارد که توسط ابزارهای توزیع سنتی کنترل می شود. هوش مصنوعی می تواند با کمک به نمایندگان برای تنظیم سیاست ها بر اساس نیازها، چرخه فروش را تسریع بخشد. توانایی پرداخت و وضعیت پزشکی هر بیمهگذار. ما میتوانیم محصول مناسب را خیلی سریعتر به مشتری مناسب برسانیم.”
راز موفقیت “سوزاندن قایق ها” است.