خبر

سال گذشته حدود ۳۱۵ میلیارد تومان تخفیف روی اجناس اعمال شد

سال گذشته حدود ۳۱۵ میلیارد تومان تخفیف روی اجناس اعمال
شد

بازار: به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، به نقل از خبرگزاری شهر داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند پیش از ظهر امروز – ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲- در مرکز ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تهران حضور پیدا کرد تا در مورد اقدامات این شرکت در سال ۱۴۰۲ توضیح دهد.
قربانیان با توضیح درباره اینکه فروشگاه «شهروند ایرانیان» به کجا رسید و بازگرداندن نام تجاری شهروند چه آورده‌ای برای شهرداری تهران داشته است، گفت: ماجرا از این قرار است که در سالهای گذشته یک تفاهم‌نامه با یک شرکت خصوصی نوشته شده بود که طی آن در قبال بهره برداری از نام فروشگاه شهروند فروشگاه هایی با نام «شهروند ایرانیان» هم داشته باشند که با حسن نظر دوستان در شهردای تهران و همکاری‌هایی که صورت گرفت، این فروشگاه ها به شهرداری بازگشت. از آنجایی که این لوگو حدود٦٠٠-٧٠٠میلیارد تومان ارزش گذاری شده بود این نشان بازپس گیری شد.
مدیرعامل شرکت شهروند در ادامه به تخفیف در این فروشگاه ها پرداخت و گفت: در بحث فروش ویژه سال گذشته حدود ۳۱۵ میلیارد تومان تخفیف به مردم دادیم و درواقع هرچه قول دادیم عمل کردیم. به طوری که بیش از ۲۸۰۰ قلم کالا تخفیف دار ارائه شد و ۱۴۰۱سبد رایگان تقدیم مردم کردیم.
وی افزود: سال گذشته ۱۵۰۰تن شکر و حدود ۱۵۰۰تن روغن عرضه کردیم تابه تنظیم بازار تهران کمک شود. اگر تنظیم بازار تهران انجام شود، تنظیم بازار کشور صورت می گیرد و شرکت شهروند پا به پای دولت آماده همکاری است.
مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه تک تک همکاران شهروند، خانواده من هستند و با همه آنها دوست هستم، تصریح کرد: سال گذشته شش هزار و دویست میلیارد تومان کالا در شهروند عرضه شد که نتیجه تلاش کارکنان بود.
تبدیل وضعیت ۱۲۰نفر از کارکنان شهروند
وی سپس به معیشت کارکنان پرداخت و اظهار کرد: معیشت کارکنان دغدغه ماست. به طوری که در موضوع تبدیل وضعیت ها ۱۲۰ نفر را تبدیل وضعیت کردیم تا با ثبات وضعیت کاری شان به نوعی آرامش خاطر داشته باشند. ضمن اینکه یک سری کارکنان ساعتی هم داریم که با صحبتی که با معاون برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران داشتیم به دنبال تبدیل وضعیت این کارکنان هم هستیم.
٨ فروشگاه در اواخر سال گذشته به بهره برداری رسید
وی با اشاره به مساحت کلیه فروشگاه‌های شهروند در استان تهران، اظهار داشت: بالغ بر ١٤٣هزار متر مربع مساحت فروشگاه های شهروند استان تهران است و حدود ٨فروشگاه در اواخر سال گذشته به فروشگاه ها سطح شهر اضافه شد.
قربانیان افزود: اخیرا مذاکراتی با کلانشهرها و استان های مختلف صورت گرفته که طی آن بتوانیم با مشارکت بخش های خصوصی در شهرها و کلانشهرهای دیگر فروشگاه های شهروند را توسعه دهیم که امیدواریم که این اتفاق بیفتد تا هر شهر با همکاری شهرداری و بخش خصوصی فروشگاه های زنجیره‌ای شهروند را داشته باشد. البته در حال حاضر فروشگاه شهروند استان البرز را داریم که اواخر سال قبل تاسیس شد.
فروشگاه شهروند خیابان دکتر فاطمی و سرو تا دو هفته آینده
وی ادامه داد: از سال گذشته یک سری فروشگاه ها تاسیس شد که هنوز این فرایند ادامه دارد. به طوری که فروشگاه شهروند خیابان دکتر فاطمی و سرو در محدوده سعادت آباد طی دوهفته آینده افتتاح خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهروند با بیان اینکه ظرفیت خالی در صنایع تولیدی کشور داریم که فقط باید شناسایی شود ، گفت: ما توسعه را ادامه خواهیم داد و به سمتی می خواهیم برویم که تعداد فروشگاه های شهروند را تصاعدی افزایش بدهیم. قطعا مشتریان هم افزایش می کنند که به دنبال ایجاد باشگاه مشتریان قوی هستیم.
وی در ادامه به بسته خرسندساز پرداخت و تاکید کرد: در قالب بسته خرسندساز ما دونوع خدمت را برای کارکنان تعریف کردیم؛ یکی شارژ کیف پول که سه تا چهار میلیون تومان کیف پول شارژ می شد و ۲ ماه بعد از حساب کم می شد و دوم موضوع خرید کالای اساسی بود که ۴۳۰۰ نفر از این خدمت استفاده کردند که معادل ریالی آن حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی