عمومی

3 نکته برای رشد موفقیت آمیز تجارت به عنوان یک سیاه پوست کارآفرین

۳ نکته برای رشد موفقیت آمیز تجارت به عنوان یک سیاه پوست
کارآفرین

رشد کسب و کار برای هر کارآفرینی یک چشم انداز دلهره آور است. اما برای بنیان‌گذاران سیاه پوست، چالش به دلیل موانع و نابرابری های سیستمی.

به عنوان CNBC اخیرا گزارش شده، سرمایه خطرپذیر کلی بودجه با ۳۶ نفر کاهش یافت درصد در سال ۲۰۲۲ به دلیل افزایش تورم، در حالی که بودجه برای مشاغل سیاه پوست ۴۵ درصد کاهش یافت. این نشان دهنده “بزرگترین کاهش سال به سال است که کارآفرینان سیاه پوست در دهه گذشته دیده اند.”

مونیک رودریگز، موسس شرکت مراقبت از موی طبیعی Mielle Organics مستقر در Merrillville، ایندیانا. “ما باید ۱۰ برابر بیشتر تلاش کنیم تا خودمان را در هنگام انجام این گفتگوها ثابت کنیم. عدم دسترسی به منابع و سرمایه یک چیز واقعی است.”

علی‌رغم چنین موانعی، بنیان‌گذاران سیاه‌پوست راه‌هایی برای انعطاف‌پذیر ماندن و گسترش موفقیت‌آمیز کسب‌وکار خود پیدا می‌کنند. رودریگز به کارآفرینان دیگر پیوست پینکی کول و ریشلیو دنیس برای گفتگو در مورد این موضوع در طی پانل اخیر در نزدک. در اینجا سه ​​مورد از نکات برتر آنها آمده است.

۱٫ از رسانه‌های اجتماعی برای یافتن استعدادهای باهوش فناوری استفاده کنید.

زمانی که کول برای اولین بار رستوران‌های زنجیره‌ای خود را در آتلانتا، واقع در جورجیا وگان، Slutty Vegan، راه‌اندازی کرد. نمی‌دانست چگونه استعدادی را که برای رشد کسب‌وکارش نیاز دارد، پیدا کند. او تصمیم گرفت ویدیویی را در اینستاگرام منتشر کند که جویندگان کار با استعداد را تشویق می کند تا درخواست دهند.

“این یک روش استخدام سنتی نیست، اما ارسال ویدیوهای استخدام در اینستاگرام می تواند مخاطبانی از افرادی را جذب کند که دارای شرایط لازم هستند. من نیاز دارم،” کول می گوید. “من به دنبال استعدادهایی هستم که بتوانند برند من را در رسانه های اجتماعی رشد دهند، بفهمند چه اتفاقی در زمان واقعی می افتد، و در حلقه فرهنگ پاپ، سرگرمی و رویدادهای جاری باشند.”

در حال حاضر، کول هر بار که یک ویدیوی استخدام در اینستاگرام پست می‌کند، به‌طور میانگین ۴۰۰ متقاضی دریافت می‌کند. کول می‌گوید که این ویدئوها علاوه بر جذب استعدادهای مناسب به شرکتش، به Slutty Vegan کمک می‌کند تا تصویری را به‌عنوان برندی مخل، جسور و پر جنب و جوش ایجاد کند که جوانان می‌توانند با آن طنین انداز شوند.

۲٫ به رشد خود متعهد بمانید.

رودریگز می‌گوید در دنیایی بزرگ شده است که در آن اعتراف به این که او همه چیز را نمی‌داند قابل قبول نیست. اما همانطور که میل بزرگ شد، یاد گرفت نقاط ضعف خود را بشناسد و بپذیرد – و در صورت نیاز به دنبال کمک باشد.

” اگر می‌خواهید رشد کنید و به سطح بعدی بروید، مهم است که اطراف خود را با تیمی از افراد و منابعی که می‌توانید از آنها یاد بگیرید و رشد کنید، احاطه کنید، زیرا در پایان روز، همیشه باید یک دانش‌آموز مستمر باشید. رودریگز می گوید زندگی. “شما هرگز نباید یادگیری را متوقف کنید و رشد را متوقف کنید. هنگامی که متوقف شدید، دیگر پیشرفت نمی کنید. ما باید همیشه کنجکاو بمانیم.”

۳٫ برای ایجاد ثروت جمعی به جامعه خود تکیه کنید.

دنیس و رودریگز هر دو به کارآفرینان سیاه پوست توصیه می‌کنند از سایر اعضای جامعه حمایت کنند. دنیس در سال ۲۰۱۸ شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر New Voices Foundation را برای کمک به کارآفرینان رنگین پوست راه اندازی کرد. تا به امروز، بنیاد صداهای جدید در بسیاری از مشاغل متعلق به سیاه‌پوستان، از جمله Mielle Organics رودریگز، سرمایه‌گذاری کرده است. رودریگز خاطرنشان می‌کند که بنیاد از افشای میزان بودجه دریافتی Mielle Organics خودداری کرد.

اما، رودریگز خاطرنشان می‌کند که شرکت‌هایی مانند بنیاد صداهای جدید نادر هستند. او می‌گوید بیشتر بنیان‌گذاران سیاه‌پوست باید با یکدیگر شریک شوند و به دنبال فرصت‌هایی از شرکت‌های سهامی تحت رهبری سیاه‌پوستان باشند.

“زمانی که مشاغل سیاه پوست ایجاد می‌کنند. ثروت برای جوامع، به بنیان‌گذاران سیاه‌پوست بیشتری اجازه می‌دهد تا کنگلومراهای سیاه‌پوست ایجاد کنند، جایی که سایر مشاغل سیاه‌پوست می‌توانند به آنجا بروند و بودجه و منابع دریافت کنند.” “وقتی بیشتر و بیشتر از ما چنین شراکت هایی ایجاد می کنیم، فرصت های بیشتری برای جامعه سیاه پوست ایجاد می کند تا این سرمایه ها را ایجاد کند.”

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی