عمومی

چگونه هوش مصنوعی (A.I.) کار را مختل می کند صنعت مشاوره

چگونه هوش مصنوعی (A.I.) کار را مختل می کند
صنعت مشاوره

هوش مصنوعی (A.I.) به عنوان یک نیروی مخرب در سراسر جهان ظاهر شده است. صنایع متعدد از مراقبت های بهداشتی تا امور مالی، A.I. در حال تغییر نحوه عملکرد و رقابت کسب و کارها در بازار است.

یکی از صنایع که به ویژه در برابر A.I آسیب پذیر است. اختلال در صنعت مشاوره کسب و کار است. همانطور که قبلاً در مورد آن نوشته ام، صنعت مشاوره بسیار بزرگ است و بر اساس مدل تجاری قدیمی که برای تغییر آماده است. مشاوران کسب و کار که در زمینه توسعه استراتژی و بهبود فرآیند مشاوره تخصصی ارائه می‌کنند، مستقیماً در تلاقی اختلال قرار می‌گیرند.

در اینجا سه ​​روند کلیدی وجود دارد. صنعت مشاوره را تهدید می کند زیرا آنها ارزش مشاوران و شرکت هایی را که برای زمان خود نرخ های گزافی دریافت می کنند، کالایی می کنند:

۱٫ A.I.-Powered Analytics

یکی از حوزه های کلیدی که A.I. در حال حاضر مختل کردن صنعت مشاوره کسب و کار در تجزیه و تحلیل است. مشاوران تجاری معمولاً زمان قابل توجهی را صرف جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها می کنند تا روندها، الگوها و بینش هایی را شناسایی کنند که می تواند به مشتریان خود در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. با این حال، با ظهور ابزارهای تحلیلی مبتنی بر هوش مصنوعی، این فرآیند سریع‌تر، دقیق‌تر و کارآمدتر می‌شود. A.I. الگوریتم‌ها می‌توانند حجم عظیمی از داده‌ها را در زمان واقعی تجزیه و تحلیل کنند و بینش‌هایی را ارائه کنند که برای تیمی از تحلیلگران انسانی هفته‌ها یا حتی ماه‌ها زمان لازم است. این بدان معناست که کسب‌وکارها می‌توانند سریع‌تر و با هزینه کمتری نسبت به روش‌های مشاوره سنتی به بینش‌های مورد نیاز خود دست یابند.

۲٫ A.I.-Powered Automation

منطقه دیگری که A.I. صنعت مشاوره کسب و کار در اتوماسیون را مختل می کند. مشاوران کسب و کار معمولاً برای ساده کردن عملیات و افزایش کارایی، بهبود فرآیند را به مشتریان خود توصیه می کنند. با این حال، با ظهور اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی، کسب‌وکارها می‌توانند بسیاری از این فرآیندها را بدون نیاز به دخالت انسانی خودکار کنند. A.I. می تواند به کسب و کارها در کاهش هزینه ها، افزایش کارایی و بهبود کیفیت با خودکارسازی کارهای تکراری، کاهش خطاها و بهبود ثبات کمک کند. این بدان معناست که کسب‌وکارها می‌توانند به همان نتایجی دست پیدا کنند که با روش‌های مشاوره سنتی، اما با هزینه بسیار کمتر و با دخالت کمتر انسانی.

۳٫ تصمیم گیری مبتنی بر A.I.

A.I. همچنین صنعت مشاوره کسب و کار را با امکان دادن به کسب و کارها برای تصمیم گیری آگاهانه تر مختل می کند. مشاوران کسب و کار اغلب بر اساس تخصص و تجربه به مشتریان خود مشاوره ارائه می دهند. با این حال، با ظهور ابزارهای تصمیم‌گیری مبتنی بر هوش مصنوعی، کسب‌وکارها می‌توانند تصمیمات مبتنی بر داده‌ها را که مبتنی بر بینش‌ها و تحلیل‌های زمان واقعی است، اتخاذ کنند. A.I. الگوریتم‌ها می‌توانند حجم وسیعی از داده‌ها را تجزیه و تحلیل کنند، روندها و الگوها را شناسایی کنند، و بینش‌هایی ارائه دهند که می‌تواند به کسب‌وکارها در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کند. این بدان معنی است که کسب و کارها می توانند سریعتر و با اطمینان بیشتری نسبت به روش های مشاوره سنتی تصمیم بگیرند.

اختراع مجدد مشاوره

بنابراین مشاوران و شرکت‌های مشاوره چه کاری می‌توانند در دنیای هوش مصنوعی انجام دهند؟

در حالی که A.I. آماده است تا صنعت مشاوره کسب و کار را مختل کند، قبل از اینکه شاهد پذیرش گسترده فناوری و فرآیندهای مبتنی بر A.I مرتبط با آن باشیم، موانع متعددی وجود دارد.

یکی از بزرگترین چالش ها عدم اعتماد به راه حل های مبتنی بر A.I است. بسیاری از کسب و کارها برای تکیه بر A.I مردد هستند. برای تصمیم گیری های حیاتی، زیرا آنها به طور کامل نمی دانند چگونه A.I. الگوریتم ها کار می کنند یا اینکه چقدر قابل اعتماد هستند. این بدان معنی است که کسب و کارها ممکن است برای ایجاد اعتماد در راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی نیاز به سرمایه گذاری در آموزش و آموزش داشته باشند. این حوزه ای است که مشاوران می توانند در آن کمک کنند.

مشاوران و شرکت های مشاوره به جای مبارزه با A.I، می توانند از A.I نیز استقبال کنند. در ارائه خدمات و ارائه آنها. با استفاده از A.I. با استفاده از ابزارهایی مانند ChatGPT و ابزارهای دیگر برای حمایت از تحقیقات بازار، تجزیه و تحلیل، و نوشتن گزارش، مشاوران می توانند هم کارایی چشمگیری به دست آورند و هم کیفیت کار خود را بالا ببرند.

اینکه یک فناوری جدید به عنوان “اختلال‌کننده” دیده شود، ممکن است در چشم بیننده باشد. شرکت‌های مشاوره این فرصت را دارند تا قبل از اینکه خودشان مختل شوند، طبق معمول از آن برای ایجاد اختلال در تجارت استفاده کنند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی