عمومی

20 گزینه الگوی طرح آموزش کارکنان برای کوچک کسب و کار

۲۰ گزینه الگوی طرح آموزش کارکنان برای کوچک
کسب و کار

اگر صاحب کسب و کار کوچکی هستید که به دنبال ایجاد یک برنامه آموزشی جامع برای کارکنان هستید، خوش شانس هستید! در اینجا ۲۰ گزینه الگوی طرح آموزشی وجود دارد که هر کدام برای کمک به توسعه مهارت ها و دانش کارکنان خود طراحی شده اند.

کارمند چیست. الگوی برنامه آموزشی؟

الگوی طرح آموزشی کارکنان سندی است که برای تشریح جلسات آموزشی و فعالیت های توسعه ای که شرکت قصد دارد به آن ارائه دهد استفاده می شود. کارکنان.

الگوی برنامه آموزشی باید شامل چه مواردی باشد؟

یک الگوی برنامه آموزشی که به خوبی طراحی شده باشد باید چندین عنصر کلیدی را برای اطمینان از موفقیت هر جلسه آموزشی داشته باشد. این موارد عبارتند از…

شناسایی نیازهای آموزشی

الگوی طرح آموزشی موفق باید با ارزیابی کامل نیازهای آموزشی، بررسی شرح وظایف و ارزیابی عملکرد، و شناسایی شکاف دانش یا مهارت آغاز شود. مناطق اولویت دار برای آموزش را تعیین کنید.

اهداف آموزشی

اهداف واضح و قابل اندازه گیری را در راستای استراتژی کسب و کار ایجاد کنید. روی موضوعات مرتبط و به موقع تمرکز کنید و انتظارات واقع بینانه را برای نتایج یادگیری تعیین کنید. اطمینان حاصل کنید که اهداف قابل ردیابی و اندازه گیری هستند.

یک فرآیند آموزشی مقیاس پذیر

برنامه آموزشی ساختاریافته ای را ایجاد کنید که شامل روش های مختلف ارائه، تعیین نقش ها و مسئولیت ها و تعیین مکانیسم های ارزیابی و بازخورد باشد. مطمئن شوید که این فرآیند می‌تواند برای برآوردن نیازهای در حال تغییر کسب‌وکار مقیاس‌پذیر باشد.

نتایج یادگیری

تعریف کنید که یادگیرندگان پس از آموزش چه کاری باید انجام دهند و معیارهای ارزیابی را برای سنجش پیشرفت ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که نتایج با نیازهای کسب و کار هماهنگ است و فرصت هایی برای یادگیری و توسعه مداوم فراهم می کند. نتایج را دنبال کنید و اثربخشی برنامه آموزشی را ارزیابی کنید.

svg%3E - 20 گزینه الگوی طرح آموزش کارکنان برای کوچک
کسب و کار

Nemaed an Wownd الگوی برنامه آموزشی کارکنان؟

یک الگوی برنامه آموزشی می تواند به شما کمک کند صاحب کسب و کار کوچک اطمینان حاصل کند که کارکنان به درستی آموزش دیده اند و شرکت به اهداف خود می رسد و در عین حال بهره وری را بهبود می بخشد و عملکرد کارکنان را افزایش می دهد.

قبل از ادامه مطلب. ، هر کسب و کاری می تواند از اعضای تیم با قابلیت های عالی استفاده کند، درست است؟ بنابراین حتماً این ویدیوی همراه را در مورد چگونگی بهبود سریع قابلیت‌های تیم با الگوی مهارت‌ها و ماتریس اکسل ببینید.

۲۰ مورد از بهترین الگوهای برنامه آموزشی کارکنان برای مشاغل کوچک

قبل از اینکه به فهرست زیر ادامه دهید، می‌توانید به این جدول فشرده مفید اشاره کنید که ویژگی‌های کلیدی و پیشنهادات ۲۰ الگوی برتر برنامه آموزشی کارمندان برای مشاغل کوچک را خلاصه می‌کند.

WalkMe

<. /tr>

# ارائه دهنده الگوی طرح آموزشی ویژگی ها و پیشنهادات کلیدی
۱٫ Zavvy کتابخانه آموزشی خارجی با دوره های ویدیویی درخواستی و آموزش زنده.
۲٫ Monday.com سکوی سیستم عامل کار برای متمرکز کردن کار، فرآیندها و افزایش بهره وری.
۳٫ Whatfix ۱۸ الگوی برنامه آموزشی رایگان کارکنان متناسب با نیازهای فردی.
۴٫ Template.net الگوی برنامه آموزشی کارکنان در قالب‌های مختلف برای سفارشی‌سازی آسان.
۵٫ SharePoint مدیریت آموزش کارکنان با ویژگی‌هایی مانند زمان‌بندی و جمع‌آوری بازخورد.
۶٫ صفحه هوشمند الگوهای برنامه آموزشی رایگان برای کارکنان، ماهانه، هفتگی و موارد دیگر.
۷٫ ایجاد الگوهای قابل تنظیم برای برنامه ریزی و تجسم برنامه های آموزشی موثر.
۸٫ ExcelDataPro قالب اکسل لاگ آموزش کارکنان آماده برای مدیریت برای مدیریت داده های آموزشی.
۹٫ Seismic (خدمات مشتری) دفترچه راهنمای آموزش خدمات مشتری از پیش ساخته با اصلاح گزینه ها.
۱۰٫ Betterteam (onboarding) الگوی فرآیند ورود کارکنان و چک لیست برای ادغام موثر.
۱۱٫ Stakeholdermap.com طرح آموزشی قابل دانلود قالب در قالب های PDF و Word.
۱۲٫ Northpass قالب پاورپوینت راهنمای آموزش کارکنان قابل ویرایش با نکات و استراتژی‌ها.
۱۳٫ Venngage آموزش قابل تنظیم الگوهای طرح، از جمله برنامه‌های آموزشی استخدامی جدید و مدیران.
۱۴٫ در واقع الگوهای طرح آموزشی برای کارمندان جدید، افراد و آموزش های شرکتی.
۱۵٫ قابل اجرا چک لیست آموزش استخدامی جدید برای حضور روان.
۱۶٫ الگوهای آموزش رایگان کارکنان برای اهداف مختلف، از جمله تجزیه و تحلیل شکاف مهارت ها.
۱۷٫ Helpjuice الگوهایی برای نیازسنجی، برنامه های توسعه کارکنان، و آموزش رهبری.
۱۸٫ ScribeHow الگوهای برنامه آموزشی کارکنان قابل تنظیم، از جمله توسعه کارکنان.
۱۹٫ TemplateLab الگوهای متعدد طرح آموزش کارکنان در قالب های Word و Excel.
۲۰٫ Stackby الگوی مدیریت آموزش کارکنان برای سازماندهی و نظارت بر برنامه های آموزشی.

ایجاد یک برنامه آموزشی برای کارکنان می تواند برای کسب و کارهای کوچک چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، بسیاری از قالب‌های از پیش طراحی‌شده در دسترس هستند که می‌توانند فرآیند را ساده‌تر کنند. در اینجا ۲۰ مورد از بهترین گزینه ها وجود دارد.

۱ . Zavvy

کتابخانه آموزشی خارجی Zavvy منابع آموزشی مختلفی را در دسته بندی هایی مانند انطباق، مهارت های نرم، فروش، بازاریابی، فناوری، محصول و طراحی، و داده ارائه می دهد. اینها شامل دوره های ویدیویی درخواستی، آموزش زنده، و آموزش همه جانبه است.

۲٫ Monday.com

Monday.com یک پلت فرم Work OS است که به تیم ها کمک می کند تا کار، فرآیندها و ابزارهای خود را متمرکز کنند و گردش کار را سفارشی کنند تا بهره وری کارمندان را افزایش دهند. این محصولات متناسب با جنبه های مختلف تجاری ارائه می دهد و بیش از ۱۸۰۰۰۰ مشتری در سراسر جهان دارد.

۳٫ Whatfix

Whatfix 18 الگوی برنامه آموزشی رایگان کارکنان را برای ایجاد یک برنامه توسعه موثر کارمند متناسب با نیازهای فردی کارکنان ارائه می دهد. این الگوها شامل آموزش استخدام جدید، ارزیابی نیازهای آموزشی، آموزش کارکنان فردی، و الگوی طرح توسعه کارکنان است.

۴٫ Template.net

Template.net برای سفارشی‌سازی و سازماندهی آسان برنامه‌های آموزشی کارکنان، یک الگوی برنامه آموزشی کارکنان را در قالب‌های Word، Google Docs، Google Sheets، Excel، Apple Numbers و Apple Pages ارائه می‌کند. دانلود فوری برای کارایی و راحتی بیشتر در دسترس است.

۵٫ هدف Sharepoint

مدیریت آموزش کارکنان SharePoint فعالیت هایی مانند زمان بندی، ثبت نام، اشتراک گذاری مطالب و جمع آوری بازخورد را ساده می کند. ویژگی ها عبارتند از کاتالوگ آموزشی، برنامه ریزی رویداد، ثبت نام شرکت کنندگان، وضعیت حضور و بازخورد. کد منبع موجود است.

۶٫ صفحه هوشمند

Smartsheet الگوهای برنامه آموزشی رایگان را برای کارکنان، ماهانه، هفتگی، روزانه، سالانه، کارمندان، استخدام های جدید و طرح های پروژه با فرمت های Excel، Word و PDF قابل تنظیم ارائه می دهد. آنها همچنین ابزارهای مدیریت منابع انسانی مبتنی بر ابر را ارائه می دهند.

۷٫ Creately

Creately قالب ها و ابزارهای قابل تنظیمی را برای کمک به سازمان ها در برنامه ریزی و سازماندهی برنامه های آموزشی موثر کارکنان ارائه می دهد. با همکاری بلادرنگ، چندین گزینه صادرات و ادغام، ایجاد، تجسم و به اشتراک گذاری برنامه های آموزشی را ساده می کند. Creately توسط بیش از ۱۰ میلیون کاربر، از جمله ناسا، فیس بوک، و آمازون مورد اعتماد است.

۸٫ ExcelDataPro

ExcelDataPro یک الگوی اکسل آموزش کارمندان آماده با فرمول های از پیش تعریف شده را ارائه می دهد. این الگو امکان ضبط و مدیریت داده‌های آموزشی کارکنان، از جمله جزئیات کارمندان، برنامه‌های آموزشی و خروجی آموزشی را می‌دهد. برای متخصصان منابع انسانی، مشاوران و سایر کارکنان منابع انسانی مفید است که داده های آموزشی کارکنان را به راحتی مدیریت و ضبط کنند.

۹٫ Seismic (خدمات مشتری)

این الگوی آموزش رایگان خدمات مشتری توسط Seismic منبعی است که یک کتابچه راهنمای از پیش ساخته شده برای دستیابی به آموزش مداوم و کامل برای خدمات مشتری ارائه می دهد. . این الگو اصول اولیه، بایدها و نبایدها، و نکات آموزشی را پوشش می دهد که به راحتی می توان آنها را در صورت لزوم تغییر داد.

۱۰٫ Betterteam (onboarding)

Betterteam یک الگو و چک لیست رایگان فرآیند حضور کارکنان و چک لیست را در قالب اکسل ارائه می دهد تا به شرکت ها کمک کند تا با ارائه دانش لازم، کارکنان جدید را به طور مؤثر ادغام کنند. و رفتارها فرآیند پذیرش برای کارآمدی کارکنان جدید ضروری است.

۱۱٫ Stakeholdermap.com

Stakeholdermap.com یک الگوی برنامه آموزشی قابل دانلود رایگان در دو قالب PDF و Word برای مدیران ارائه می دهد تا آموزش های موثر و تغییرات سازمانی را ارائه دهند. این الگو کاملاً قابل ویرایش است و شامل همه چیزهایی است که برای یک برنامه آموزشی موفق لازم است.

۱۲٫ Northpass

Northpass یک الگوی پاورپوینت راهنمای آموزش کارکنان قابل ویرایش را با نکات و راهکارهایی برای ایجاد محتوای آموزشی موثر ارائه می دهد. این الگو شامل اطلاعاتی درباره ترکیب و ساختار است و می‌توان آن را از وب‌سایت آنها دانلود کرد.

۱۳٫ Venngage

Venngage بیش از ۲۰ الگوی برنامه آموزشی قابل تنظیم برای کسب و کارها، از جمله برنامه های آموزشی استخدام و مدیریت جدید، برنامه های توسعه کارکنان، و نیازسنجی های آموزشی را ارائه می دهد. کاربران می توانند متن، رنگ ها و تصاویر را با ویرایشگر کشیدن و رها کردن ویرایش کنند.

۱۴٫ Indeed

Indeed سه نوع الگوی برنامه آموزشی از جمله برنامه آموزشی جدید کارکنان، برنامه آموزشی فردی و برنامه آموزشی شرکتی را ارائه می دهد. این الگوها را می توان برای توسعه مهارت های استخدام شده های جدید و کارمندان فعلی سفارشی کرد.

۱۵٫ قابل اجرا

کاربردی یک چک لیست آموزشی استخدامی جدید را برای کارمندانی که به راحتی در کشتی حضور دارند، پیشنهاد می کند. این فرآیند شامل بررسی اجمالی شرکت، خط‌مشی‌ها، بسته مزایا، آموزش‌های مربوط به نقش و راه‌اندازی فناوری اطلاعات است و به‌ترتیب یک ماه و سه ماه پس از تاریخ شروع، آموزش ایمنی و ایمنی را دنبال می‌کند.

۱۶٫ WalkMe

WalkMe انواع الگوهای آموزشی رایگان کارمندان را برای سال ۲۰۲۳ ارائه می دهد، از جمله آموزش استخدام جدید، آموزش کارکنان فردی، برنامه های توسعه کارکنان، سیاست های آموزشی، SOP، آموزش DEI، تجزیه و تحلیل شکاف مهارت ها، و نظرسنجی های قبل از آموزش.

۱۷٫ Helpjuice

Helpjuice الگوهایی را برای ارزیابی نیازهای قبل از آموزش، برنامه های توسعه کارکنان، برنامه های بهتر کارمندی و برنامه های آموزشی رهبری برای تسهیل رشد حرفه ای، شناسایی شکاف ها در مهارت ها و بهبود عملکرد تیم.

۱۸٫ ScribeHow

ScribeHow چهار الگوی برنامه آموزشی کارکنان قابل تنظیم، از جمله توسعه کارکنان، ارزیابی نیازهای آموزشی، آموزش استخدام جدید، و برنامه های آموزشی کارکنان را ارائه می دهد. این الگوها یک قالب کلی دارند و بخش‌هایی در مورد نحوه تکثیر و استفاده از آنها وجود دارد.

۱۹٫ TemplateLab

TemplateLab 43 الگوی برنامه آموزشی کارکنان را در قالب‌های Word و Excel از جمله طرح‌های آموزشی، زمان‌بندی، برنامه درسی آموزشی و الگوهای برنامه‌ها برای کمک به کارفرمایان ارائه می‌کند. آموزش های لازم را ارائه دهید که مهارت های کارکنان را تقویت می کند، نقاط ضعف را کاهش می دهد و رشد شرکت را افزایش می دهد.

۲۰٫ Stackby

Stackby’s به شما امکان می‌دهد برنامه‌های آموزشی جاری و آتی کارکنان، از جمله ضبط جزئیات برنامه، شرکت‌کنندگان و بازخورد را سازماندهی و نظارت کنید. استفاده آسان، قابل تنظیم و دسترسی با یک کپی ساده.

برنامه های برنامه آموزشی

svg%3E - 20 گزینه الگوی طرح آموزش کارکنان برای کوچک
کسب و کار

برنامه‌های برنامه آموزشی روشی راحت و کارآمد برای کسب‌وکارهای کوچک برای مدیریت برنامه‌های آموزشی کارکنان خود فراهم می‌کنند. در اینجا برخی از برنامه‌های آموزشی برتر وجود دارد که می‌توانید در نظر بگیرید:

CYPHER Matrix LMS

این جامع و قابل تنظیم است پلت فرم آموزش کارکنان با رابط کاربری بصری، اپلیکیشن موبایل و تجزیه و تحلیل بلادرنگ. قیمت مقرون به صرفه ای را برای همه اندازه های تجاری ارائه می دهد که از ۵۴۹ دلار ماهانه برای ۱۰۰ کاربر شروع می شود. ویژگی‌های گیمیفیکیشن کارمندان را درگیر می‌کند.

iSpring Learn LMS< /h3>

iSpring Learn یک LMS کاربر پسند برای آموزش کارمند، انطباق یا محصول. برنامه ها از ۲٫۸۷ دلار برای هر کاربر در هر ماه شروع می شود و شامل iSpring Suite برای ایجاد دوره ها می شود. مناسب برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​با رابط بصری و طرح های مقرون به صرفه.

TalentLMS

TalentLMS یک رابط کاربری بصری با ویژگی های گیمیفیکیشن، از جمله نشان ها، امتیازها، و تابلوهای امتیازات ارائه می دهد. کسب و کارهای کوچک می توانند از طرح رایگان برای همیشه استفاده کنند یا از برنامه های مقرون به صرفه با دوره های نامحدود، از ۶۹ دلار در ماه شروع کنند.

انواع الگوی طرح آموزشی

svg%3E - 20 گزینه الگوی طرح آموزش کارکنان برای کوچک
کسب و کار

وقتی نوبت به طراحی برنامه آموزشی کارکنان می رسد، کسب و کارها باید چندین نوع قالب برای انتخاب در اینجا چند نوع رایج از الگوهای برنامه آموزشی آورده شده است.

نیازسنجی قبل از آموزش

قبل از طراحی یک برنامه آموزشی، شکاف‌های دانش و مهارت کارکنان را شناسایی کنید، زمینه‌هایی را که در آنها آموزش لازم است را تعیین کنید و از نتایج ارزیابی برای اطلاع‌رسانی به طراحی برنامه آموزشی استفاده کنید.

طرح آموزشی استخدام جدید

استخدام جدید برنامه آموزشی باید کارکنان جدید را به سمت فرهنگ شرکت سوق دهد، خط‌مشی‌ها و رویه‌های اساسی را پوشش دهد، و آنها را در مورد وظایف و مسئولیت‌های خاص شغلی آموزش دهد تا به سرعت آنها را ارتقا دهد.

آموزش ایمنی

آموزش ایمنی برای اطمینان از ایمنی و رفاه کارکنان ضروری است. کارکنان را در مورد روش‌های واکنش اضطراری آموزش دهید، و مقررات ایمنی و بهداشت را برای حفظ محیط کار ایمن پوشش دهید.

آموزش تخصصی

آموزش تخصصی به کارکنان کمک می کند تا مهارت های خاصی مانند مهارت های رهبری یا فنی را توسعه دهند، و آنها را در مورد تجهیزات یا فناوری جدید آموزش دهید. این به کارکنان کمک می کند تا برای رشد شغلی آینده آماده شوند.

رویکردهای یادگیری ترکیبی

رویکردهای یادگیری ترکیبی یک تغییر بازی در آموزش کارکنان هستند. با ترکیب روش‌های کلاس درس سنتی با ماژول‌های یادگیری دیجیتال، کسب‌وکارها می‌توانند اولویت‌های یادگیری متنوعی را در بین کارکنان خود برآورده کنند.

این رویکرد نه تنها سبک‌های مختلف یادگیری را در بر می‌گیرد، بلکه انعطاف‌پذیری زمان و مکان را نیز ارائه می‌دهد. یادگیری ترکیبی در برنامه آموزشی شما تجربه یادگیری جامع‌تر و جذاب‌تری را تضمین می‌کند و آن را به یک جزء ضروری برای هر استراتژی آموزشی مدرن تبدیل می‌کند.

قالب های آموزشی قابل تنظیم

رویکرد یک اندازه مناسب برای همه به ندرت در آموزش کارکنان کار می کند. با درک این موضوع، الگوهای آموزشی قابل تنظیم بسیار مهم هستند. آن‌ها به کسب‌وکارها اجازه می‌دهند تا محتوای آموزشی را با نیازهای خاص کسب‌وکار و نقش‌های کارمند تنظیم کنند.

سفارشی‌سازی می‌تواند از تغییر محتوای موجود تا ایجاد ماژول‌های کاملاً جدید ویژه عملیات یا صنعت کسب‌وکار را شامل شود. این انعطاف‌پذیری تضمین می‌کند که آموزش مرتبط، عملی و مستقیماً با اهداف شرکت هماهنگ است.

یادگیری و توسعه مستمر

یک محیط کسب و کار پویا نیازمند یادگیری و توسعه مداوم است. برنامه‌های آموزشی نباید فقط بر شکاف‌های مهارتی فوری تمرکز کنند، بلکه باید بر توسعه بلندمدت کارکنان نیز تمرکز کنند.

ترکیب عناصری مانند آموزش پیشرفته برای نقش‌های آینده، توسعه رهبری و مهارت‌های متقابل می‌تواند فرهنگ رشد و رشد را تقویت کند. سازگاری.

این رویکرد نه تنها مهارت‌های کارکنان را افزایش می‌دهد، بلکه آنها را برای چالش‌های آینده آماده می‌کند و فرصت های درون شرکت.

اهم سازی فناوری در آموزش< /h3>

تکنولوژی نقشی اساسی در آموزش مدرن کارکنان ایفا می کند. استفاده از ابزارهایی مانند سیستم‌های مدیریت یادگیری (LMS) می‌تواند در ارائه و مدیریت برنامه‌های آموزشی انقلابی ایجاد کند.

این سیستم‌ها امکان ردیابی کارآمد پیشرفت کارمندان، ارائه محتوای تعاملی و چندرسانه‌ای را فراهم می‌کنند و حتی می‌توانند مسیرهای یادگیری شخصی‌سازی شده را ارائه دهند. ادغام فن آوری در آموزش نه تنها فرآیند را ساده می کند، بلکه تجربه یادگیری را برای کارکنان نیز افزایش می دهد.

بازخورد و ارزیابی

برنامه های آموزشی موثر تکراری هستند و بازخورد و ارزیابی سنگ بنای آنهاست. ارزیابی‌های منظم، نظرسنجی‌های کارکنان، و جلسات بازخورد برای درک اثربخشی آموزش حیاتی هستند.

این‌ها بینش‌هایی را در مورد اینکه چه چیزی مؤثر است و چه چیزی نیاز به بهبود دارد، ارائه می‌دهند. این فرآیند ارزیابی مداوم تضمین می‌کند که آموزش مرتبط، مؤثر و همسو با نیازهای کارکنان و اهداف تجاری باقی می‌ماند.< /p>

اندازه گیری بازگشت سرمایه آموزش

اندازه گیری بازگشت سرمایه (ROI) برنامه های آموزشی برای نشان دادن ارزش آنها برای کسب و کار ضروری است. این شامل ارزیابی تأثیر آموزش بر عملکرد کارکنان و نتایج کلی کسب‌وکار است.

روش‌هایی مانند معیارهای عملکرد قبل و بعد از آموزش، نرخ بهره‌وری کارکنان و کیفیت کار می‌توانند داده‌های ملموسی را ارائه دهند. درک ROI به توجیه هزینه‌های آموزشی کمک می‌کند و سرمایه‌گذاری آینده در توسعه کارکنان را هدایت می‌کند.

برنامه آموزشی ساختاریافته

یک برنامه آموزشی ساختاریافته یک برنامه آموزشی جامع را با استفاده از روش‌های آموزشی متنوع برای رفع نیازهای یادگیرندگان مختلف ایجاد می‌کند. اندازه گیری پیشرفت و ارزیابی اثربخشی برنامه.

چقدر الگوهای برنامه ای برای یک تجارت کوچک هزینه می کنند؟ پایان “/>

svg%3E - 20 گزینه الگوی طرح آموزش کارکنان برای کوچک
کسب و کار هزینه الگوهای برنامه آموزش برای مشاغل کوچک بسیار متفاوت است ، با این که برخی از آنها به صورت آنلاین رایگان و برخی دیگر در دسترس چند صد دلار هستند. آگهی “/>

خط پایین <دهانه class = "ez-toc-end-end"/>

ایجاد یک برنامه آموزش کارمندان برای اطمینان از توسعه و رشد کارمندان ضروری است. با کمک ۲۰ الگوی برنامه آموزشی که در مورد آنها بحث کردیم ، مشاغل می توانند یک برنامه آموزشی جامع را طراحی کنند ، از ارزیابی نیازهای قبل از آموزش تا برنامه های آموزشی ساختار یافته. = “https://smallbiztrends.com/2023/01/swot-analysis.html”> تجزیه .html “> مزایای متنوع کارمند ، با استفاده از برنامه برنامه کاری ، داشتن یک برنامه عمل ، جایزه کارمند ، کارمند ماه برنامه ، و ارائه کمک مالی کارمند همچنین می تواند به طور مؤثر با آن مدیریت شود برنامه ریزی مناسب برای اطمینان از موفقیت بلند مدت مشاغل کوچک خود ، سرمایه گذاری زمان و منابع را به بنویسید. برنامه کسب و کار . />

طرح برنامه آموزشی چیست؟ /H3>

طرح طرح آموزشی یک چارچوب ساختاری است که اهداف ، اهداف یادگیری و روش های ارائه آموزش را مشخص می کند. آگهی “/>

مؤلفه های اصلی یک برنامه آموزشی چیست؟ پایان “/>

مؤلفه های اصلی یک برنامه آموزشی شامل اهداف و اهداف ، محتوا ، روش های آموزشی ، ارزیابی و ارزیابی است. “ezoic-adpicker-ad”/>

> چگونه می توانید یک الگوی آموزش استخدام جدید بنویسید؟ خط مشی ها ، رویه ها و وظایف خاص شغلی را پوشش دهید. EZ-Toc-stection-end “/>

بله ، بسیاری از الگوهای برنامه آموزش رایگان کارمندان به صورت آنلاین در دسترس هستند. به دنبال منابع معتبر باشید و الگوهای سفارشی را برای پاسخگویی به نیازهای تجاری خاص جستجو کنید. “ez-toc بخش” id = “what_are_the_5_steps_a_good_employee_training_program”/> 5 مرحله در یک برنامه آموزش خوب کارمند چیست؟ data-ezsrcset = “https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/06/training-program-150×113 2023/06/Training-Program-300×225.png 300W ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/06/training-program-620×465.png 620w ، httrends.com ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/06/training-program-660×495.png 660w,https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/06/training-program-768×576.png 768w, https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/06/training-program.png 800W “اندازه =” (حداکثر-۸۰۰px) 100VW ، ۸۰۰px “رمزگشایی =” async “کلاس =” ezlazyloadylazylazylazylazylazylazylazylazyl AlignCenter WP-Image-1230052 size-full “src =” داده ها: تصویر/svg+xml ، ٪ ۳csvg ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲http: //www.w3.org/2000/SVG٪۲۲٪۲۰width=٪۲۲۲۸۰۰٪۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۷ ۲۰Height = ٪ ۲۲۶۰۰ ٪ ۲۲ ٪ ۳E ٪ ۳C/SVG ٪ ۳E “alt =” الگوی برنامه آموزشی- برنامه آموزش کارمندان “عرض =” ۸۰۰ “ارتفاع =” ۶۰۰ “ezimgfmt =” rs rscb12 src ngcb12 srcset “data-ezsrc =” “https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/06/training-program.png”/>

برنامه آموزشی به خوبی طراحی شده به طور معمول شامل پنج مرحله زیر است : آموزش خاص در سازمان شما نیاز دارد. ، و اهداف تجاری آینده برای آگاهی از ارزیابی خود. یک برنامه جامع تهیه کنید که اهداف ، محتوا و روشهای تحویل برنامه آموزش را تشریح کند. آموزش شغلی ، بر اساس ماهیت مهارتهای آموزش داده شده. >

  • ارائه آموزش:
    • برنامه آموزشی را مطابق برنامه طراحی شده اجرا کنید. مثالهای عملی برای اطمینان از یادگیری مؤثر. شبیه سازی ها ، یا ترکیبی از رویکردهای مختلف ، برای پذیرایی از سبک های مختلف یادگیری و ترجیحات. قوی> ارزیابی آموزش:
      • اثربخشی برنامه آموزش را از طریق روشهای مختلف ارزیابی ارزیابی کنید. آموزش.
      • پیشرفت و بهبود مهارت ها و دانش شرکت کنندگان را قبل و بعد از آموزش با استفاده از ارزیابی ها ، آزمون ها یا ارزیابی عملکرد اندازه گیری کنید.
      • نتایج آموزش را در برابر اهداف از پیش تعریف شده تجزیه و تحلیل کنید برای تعیین موفقیت برنامه و زمینه های بهبود. و بازخورد ، مناطقی را شناسایی کنید که برنامه آموزشی قابل افزایش یا اصلاح باشد. برنامه آموزشی را به روز کنید تا با نیازهای تجاری در حال تحول ، روند صنعت و الزامات توسعه کارکنان هماهنگ شوید. می توانید آن را روی یک دیوار آویزان کنید ، آن را روی کلیپ بورد قرار دهید یا برای مشاهده و مرجع آسان آن را بر روی یک دستگاه هوشمند بیاورید: <جدول id = "TablePress-476" class = "TablePress TablePress-ID-476 TablePress -پاسخگو ">
        مراحل در یک برنامه آموزش خوب کارمند اقدامات و ملاحظات کلیدی ۱٫ ارزیابی نیازهای آموزشی – تجزیه و تحلیل کاملی از نیازهای آموزشی در سازمان انجام دهید. – مهارت ها و شکاف های دانش را شناسایی کنید. -مناطق را برای آموزش اولویت بندی کنید. طراحی برنامه آموزش – یک برنامه جامع با اهداف و محتوای روشن تهیه کنید. – تعیین روش های آموزش مناسب و قالب های تحویل. -یک جدول زمانی و جزئیات لجستیکی را ایجاد کنید. ارائه آموزش – آموزش را با استفاده از تکنیک های آموزشی جذاب و تعاملی پیاده سازی کنید. – تأمین منابع لازم و مواد پشتیبانی. -از سبک ها و ترجیحات مختلف یادگیری استفاده کنید. ارزیابی آموزش – بازخورد و سطح رضایت شرکت کننده را جمع کنید. – پیشرفت را از طریق ارزیابی یا ارزیابی عملکرد ارزیابی کنید. -اثربخشی آموزش در برابر اهداف از پیش تعریف شده را اندازه گیری کنید. تجدید نظر در برنامه آموزش – بازخورد و پیشنهادات را برای بهبود درج کنید. – محتوای آموزش و روشها را بر اساس نتایج ارزیابی تطبیق دهید. – به طور مداوم برنامه را برای تراز کردن با نیازهای در حال تحول به روز کنید. برنامه آموزشی که به شکاف های مهارت می پردازد ، عملکرد را تقویت می کند و یادگیری و توسعه مداوم را در نیروی کار تقویت می کند.


  • منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی