عمومی

IRS نرخ بازپرداخت مسافت پیموده شده در سال 2024 را اعلام کرد. الان 67 سنت یک مایل

IRS نرخ بازپرداخت مسافت پیموده شده در سال ۲۰۲۴ را اعلام کرد. الان ۶۷ سنت
یک مایل

سرویس درآمد داخلی (IRS) نرخ مسافت پیموده شده استاندارد را برای سال ۲۰۲۴ منتشر کرده است که نشان دهنده تعدیل هزینه های قابل بازپرداخت کارکرد خودرو برای موارد استفاده مختلف است. نرخ‌های جدید نسبت به سال قبل افزایش نشان می‌دهد و با چشم‌انداز اقتصادی در حال تحول و هزینه‌های عملیاتی خودرو سازگار است.

نرخ بازپرداخت مسافت پیموده شده IRS 2024

نرخ‌های به‌روزشده برای سال ۲۰۲۴ به شرح زیر است:

  • کاربرد تجاری: نرخ ۶۷ سنت در هر مایل تعیین شده است، ۱٫۵- درصد افزایش نسبت به نرخ سال ۲۰۲۳٫ این نرخ برای خودروهایی که برای مقاصد تجاری استفاده می‌شوند، از جمله خودروها، وانت‌ها، وانت‌ها، و کامیون‌های پنل استفاده می‌شود.
  • مقادیر پزشکی یا حرکتی: برای اعضای واجد شرایط نیروهای مسلح نیروها، نرخ ۲۱ سنت در هر مایل برای اهداف پزشکی یا حرکتی است. این نشان دهنده کاهش ۱ سنت از نرخ ۲۰۲۳ است.
  • سازمان های خیریه: نرخ مایل های طی شده در خدمت سازمان های خیریه بدون تغییر در ۱۴ سنت در هر مایل باقی می ماند، زیرا این نرخ طبق قانون تنظیم شده است و معمولاً سالانه در نوسان نیست.

این نرخ‌ها برای خودروهای الکتریکی و هیبریدی-الکتریکی اعمال می‌شود. علاوه بر وسایل نقلیه سنتی بنزینی و دیزلی.

درک میزان مسافت پیموده شده

نرخ مسافت پیموده شده استاندارد برای استفاده تجاری بر اساس مطالعه سالانه هزینه های ثابت و متغیر مربوط به راه اندازی یک خودرو تعیین می شود. نرخ برای اهداف پزشکی و جابجایی در درجه اول هزینه های متغیر را در نظر می گیرد.

تغییرات در کسر مالیات

بر اساس قانون کاهش مالیات و مشاغل، تغییرات خاصی بر توانایی مالیات دهندگان برای مطالبه کسرهای مربوط به استفاده از خودرو تأثیر می گذارد:

  • هزینه های سفر کارکنان: مالیات دهندگان نمی توانند کسورات متفرقه ای را برای هزینه های سفر غیرقابل بازپرداخت کارکنان مطالبه کنند.
  • هزینه های جابجایی: کسر هزینه های جابجایی عبارتند از دیگر در دسترس نیست، به جز برای اعضای نیروهای مسلح در حال انجام وظیفه که به دستور به تغییر ایستگاه دائمی حرکت می کنند.
  • گزینه هایی برای مالیات دهندگان

    مودیان مالیاتی را حفظ می کنند. انتخاب یا استفاده از نرخ مسافت پیموده شده استاندارد یا محاسبه هزینه های واقعی استفاده از وسایل نقلیه آنها. با این حال، اگر نرخ مسافت پیموده شده استاندارد را انتخاب کنید، معمولاً باید این روش را در اولین سالی که خودرو برای استفاده تجاری در دسترس است انتخاب کنید. برای وسایل نقلیه اجاره‌ای، اگر نرخ مسافت پیموده شده استاندارد انتخاب شود، باید برای کل دوره اجاره (از جمله تمدید) استفاده شود.

    استفاده از نرخ مسافت پیموده شده IRS 2024

    نرخ مسافت پیموده شده IRS برای سال ۲۰۲۴ برای حمایت از افرادی طراحی شده است که از وسایل نقلیه شخصی خود برای فعالیت‌های مرتبط با کار استفاده می‌کنند و هزینه‌های مرتبط را به‌طور مستقل متحمل می‌شوند.

    افراد خوداشتغال : اگر خوداشتغال هستید، می‌توانید مسافت پیموده شده تجاری خود را برای سال ۲۰۲۴ در هنگام ثبت مالیات به IRS در شروع سال بعد مطالبه کنید. این ماده به شما امکان می دهد مایل هایی را که برای اهداف تجاری طی کرده اید بازپرداخت کنید. درباره نحوه مطالبه مسافت پیموده شده توسط افراد خوداشتغال از IRS بیشتر بدانید.

    افراد شاغل: وضعیت برای افراد شاغل کمی پیچیده تر است. با توجه به قانون کاهش مالیات و مشاغل، کارمندان نمی توانند هزینه های مسافت پیموده شده را از IRS کسر کنند، حتی اگر کارفرمای آنها برای سفرهای تجاری آنها را جبران نکند. بنابراین، تنها بازیابی مالی برای هزینه‌های مسافت پیموده شده تجاری که شخصاً متحمل شده‌اند، از طریق کارفرمای شما انجام می‌شود.

    در حالی که به کارمندان به طور کلی توصیه می‌شود به نرخ مسافت پیموده شده رسمی IRS برای سال ۲۰۲۴ پایبند باشند، کارفرمایان از نظر قانونی ملزم به رعایت این موارد نیستند. نرخ. آنها ممکن است با نرخ کمتری بازپرداخت کنند یا هزینه های واقعی را پوشش دهند، مشروط بر اینکه بتوانید رسیدهای مناسب را به عنوان مدرک ارائه دهید.

    این به روز رسانی منعکس کننده جدیدترین موارد است. خط‌مشی‌ها و نرخ‌های تعیین‌شده توسط IRS برای سال ۲۰۲۴، برای افراد خوداشتغال و شاغلی که از وسایل نقلیه خود برای مقاصد تجاری استفاده می‌کنند.

    اسناد رسمی

    جزئیات این تغییرات. از جمله حداکثر هزینه خودرو برای محاسبه کمک هزینه تحت یک طرح نرخ ثابت و متغیر (FAVR) و ارزش بازار منصفانه برای خودروهای ارائه شده توسط کارفرما، در توجه به ۰۸-۲۰۲۴ PDF.

    این تنظیمات در نرخ مسافت پیموده شده پاسخی به تغییرات مداوم در اقتصاد و هزینه وسایل نقلیه عملیاتی، تضمین می کند که نرخ ها منصفانه باقی می مانند و منعکس کننده هزینه های واقعی پرداخت شده توسط مالیات دهندگان هستند.

    تصویر: IRS


    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی