عمومی

کارمندان متعهد می خواهید؟ در امور مالی آنها سرمایه گذاری کنید سلامتی

کارمندان متعهد می خواهید؟ در امور مالی آنها سرمایه گذاری کنید
سلامتی

یادگیری چگونه پول را مدیریت کنم رشته تحصیلی مورد نیاز در خانه دوران کودکی من بود. روز اول ماه، پدرم پشت میز غذاخوری می نشست تا دسته چکش را متعادل کند و قبوض خانه را بپردازد. من و چهار خواهر و برادرم می‌دانستیم که وقتی او در آن منطقه بود، چه اتفاقی می‌افتد. ما یک سخنرانی در مورد مسئولیت مالی. من چهار درس ارزشمند را حفظ کردم که بسیاری از بزرگسالان، به‌ویژه آنهایی که در جامعه سیاه‌پوست و قهوه‌ای بودند، از آن‌ها مطلع نبودند.

اول، پرداخت کنید. اول خودت قبل از اینکه هر چیزی را خرج کنید، پس انداز را کنار بگذارید. مقدار ممکن است تغییر کند، اما عمل باید روتین باشد. دوم اینکه هرگز فراتر از توان خود زندگی نکنید. اگر توانایی پرداخت هزینه آن را ندارید، نیازی به آن ندارید. سوم، توانایی شما برای بازپرداخت وام، دارایی بزرگتر از آنچه می کنید است. و در نهایت، پول بیشتر مشکلات پول را حل نمی کند. اگر نمی‌توانید بودجه ۱۰۰ دلاری را مسئولانه مدیریت کنید، با ۱۰۰۰۰۰ دلار هم خوب نخواهید بود.

پدرم بودجه خود را آماده کرد. کودکان در دنیای کاری بسیار متفاوت با آنچه نسل او تجربه کرده بود حرکت کنند. امروزه اکثر کارگران دیگر در مشاغلی که مستمری ارائه می کنند کار نمی کنند. در عوض، این بیشتر به افراد بستگی دارد که برای بازنشستگی با مشارکت در ۴۰۱ks یا سایر حساب های بازنشستگی پس انداز کنند. افراد همچنین اغلب از شغلی به شغل دیگر می‌روند و بنابراین در هر مقطعی با انتخاب‌های مالی روبرو می‌شوند. علاوه بر این، یک چهارم یا بیشتر از نیروی کار امروزی در اقتصاد «گیگ»، که حتی مزایای مالی کمتری را که توسط محل کار مدیریت می‌شود، فراهم می‌کند.

همه گفته‌ها، بار سلامت مالی باعث شده است. به طور پیوسته از کارفرما به فرد تغییر می کند، اما من نشانه هایی از یک جابجایی کوچک آونگ به سمت دیگر را می بینم. با توجه به کمبود استعدادهای امروزی، چالش های COVID-19، و انبوهی از ابزارها و محصولات سلامت مالی آنلاین، شرکت ها در موقعیتی هستند که تمرکز بیشتری بر سلامت مالی کارکنان داشته باشند، که بسیار مطلوب است. بیش از نیمی از کارمندان می گویند که جذب شرکتی می شوند که به سلامت مالی در مقابل کارفرمای فعلی آنها اهمیت می دهد، PwC تحقیق نشان می دهد.

امسال، روز پرداخت برابر در ایالات متحده در ۱۵ مارس سقوط کرد. این نشان می دهد که با توجه به مشاغل مشابه با مهارت ها و تجربه های مشابه، یک زن به طور متوسط ​​تا چه اندازه باید در سال جدید کار کند تا بتواند کاری را که یک مرد در سال قبل انجام داده است، به دست آورد. بسیاری از شرکت ها در تلاش هستند تا این شکاف را کاهش دهند – و آن را بسته نگه دارند. به عنوان مثال، بررسی ۲۰۲۱ شرکت من نشان داد که کمتر از ۱ درصد تفاوت بین حقوق زنان و مردان در سراسر جهان در Ceridian و کمتر از ۱ درصد تفاوت بین آنچه کارکنان سفیدپوست و غیرسفیدپوست در ایالات متحده در تعهد به پرداخت حقوق صاحبان سهام در ایالات متحده هستند، وجود دارد. کارمندان جهانی، شرکت ما تحلیل دیگری را در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ انجام خواهد داد.

تداوم نابرابری های جنسیتی و نژادی تعجب آور نیست. جامعه ما را آزار دهد از بین بردن موانع سیستماتیکی که زنان و رنگین پوستان با آن روبرو هستند، دهه ها طول خواهد کشید. همانطور که رئیس جمهور جو بایدن در اعلامیه در رابطه با روز حقوق برابر، در طول یک حرفه، شکاف دستمزد می تواند به صدها هزار دلار درآمد از دست رفته، به ویژه برای زنان رنگین پوست، به طور قابل توجهی اضافه کند. پس‌انداز بازنشستگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد و به‌طور منحصربه‌فرد بار خانواده‌های تحت سرپرستی مادران مجرد را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کارفرمایان در هر اندازه باید برای رفع این شکاف‌ها تلاش کنند. آنها را بسته نگه دارید تا همه کارگران از بهترین شانس ممکن برای بهبود وضعیت مالی خود برخوردار شوند.

دسترسی.

این چیزی است که پدرم وقتی گفت توانایی من در بازپرداخت وام یک دارایی بزرگ است، درباره آن صحبت کرد. اما همه مردم دسترسی برابر به اعتبار ندارند. از لحاظ تاریخی، اقلیت ها به طور نامتناسبی با رفتارهای طردکننده و موانع سیستمی مواجه هستند که به نابرابری های اقتصادی، از جمله دسترسی محدود به برنامه های وام مسکن فدرال و محدودیت های جغرافیایی در مکان های فیزیکی بانکی کمک کرده است. در حالی که ۵٫۴ درصد از خانوارهای ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ بدون بانک بودند، تقریباً ۱۴ درصد از خانوارهای سیاهپوست و ۱۲ درصد از خانواده های اسپانیایی بدون بانک بودند، داده های دولتی نشان می دهد. بدون دسترسی آماده به خطوط اعتباری سنتی، این گروه‌ها به احتمال زیاد از وام‌های روز پرداخت با بهره بالا استفاده می‌کنند.

پرداخت درخواستی یا دسترسی به دستمزد کسب شده، یک مزیت نوظهور است که به طور فزاینده ای مورد استقبال کارفرمایان قرار می گیرد و کارگران را قادر می سازد در زمانی که بیشترین نیاز را به دستمزد دریافت کرده اند، به آن دسترسی داشته باشند. از هر پنج کارگر ایالات متحده، چهار نفر (۸۳ درصد) بین ۱۸ تا ۴۴ سال معتقدند که باید در پایان هر روز کاری/شیفت کاری، قبل از روز پرداخت سنتی، به دستمزد دریافتی خود دسترسی داشته باشند، تحقیق از نمایش های محل کار من. Mizuho Securities USA گمان می رود که پرداخت بر اساس تقاضا می تواند بزرگ ترین تغییر در صنعت حقوق و دستمزد از دهه ۱۹۶۰ باشد و اختلالی در بازار ۱۱ میلیارد دلاری وام پرداختی باشد.

سواد.

شرکت ها مسئولیت امانتداری برای ارائه آموزش های مالی به کارکنان خود دارند. آن‌ها افرادی را دارند که می‌توانند درآمد شرکت را مدیریت کنند، و همچنین امکانات لازم برای کمک به کارکنان برای مدیریت درآمدهای خود را دارند. مشکلات مالی فقط با آموزش، فداکاری و برنامه ریزی حل می شود. شرکت‌هایی که این نیاز را برآورده می‌کنند، دانشجویانی مشتاق در میان نیروی کار پیدا خواهند کرد. PwC خاطرنشان می‌کند که ۸۷ درصد کامل از کارمندان برای امور مالی شخصی کمک می‌خواهند.

پدرم به دلیل اهمیت دادن به او در مورد سلامت مالی درس‌هایی ارائه کرد. در مورد فرزندانش در هر سازمانی، افراد مهم ترین دارایی هستند. ما به کارمندان خود اعتماد می کنیم تا به مشتریان خود خدمات ارائه دهند، برندهای ما را تبلیغ کنند و کسب و کار خود را توسعه دهند. هر چه آنها سالم تر باشند، هم در محل کار و هم دور از کار حضور خواهند داشت.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی