خبر

پیش‌بینی قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

پیش‌بینی قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

348815 184 - پیش‌بینی قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

اقتصاد۲۴–  قیمت دلار امروز یکشنبه ٢۵ اردیبهشت احتمالا کارش را با پیشروی در کانال ٣٠ هزارتومان آغاز می‌کند. تاثیر ماجرای ازسرگیری مذاکرات هسته‌ای دیروز قیمت دلار را ۶٠٠ تومان کاهش داد، اما اسکناس آمریکایی از کانال ٣٠ هزار تومان پا پس نکشید و شب گذشته در معاملات پشت‌خطی با نرخ بیشتری نسبت به بازار آزاد دست به دست شد. قیمت دلار آزاد پیش از شروع معاملات رسمی امروز تا قله تاریخی خود در مهر ۹۹ تقریبا دو هزار تومان فاصله داشت.

قیمت دلار در بازار آزاد

به گزارش فرارو، قیمت دلار امروز یکشنبه ٢۵ اردیبهشت پیش از شروع معاملات رسمی ٣٠ هزار و ١۵٠ تومان بود. قیمت دلار در بازار آزاد یکشنبه ۶٠٠ تومان کاهش پیدا کرد و از ٣٠ هزار و ٧۵٠ تومان به ٣٠ هزار و ١۵٠ تومان رسید. همزمان با افت ۶٠٠ تومانی قیمت دلار، یورو ۵۹۰ تومان، در هم امارات ۱۶۰ تومان و لیر ترکیه ۵۰ تومان کاهش پیدا کرد.

قیمت یورو به ۳۱ هزار و ۳۹۰ تومان رسید، درهم امارات هشت هزار و ۲۱۰ تومان فروخته شد و لیر ترکیه هزار و ۹۴۵ تومان معامله شد. در بازار طلا قیمت سکه امامی با ریزش ۶۰۰ هزار تومانی به ۱۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

تغییر قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت

قیمت دلار شنبه ۲۴ اردیبهشت

تغییر قیمت دلار

۳۰ هزار و ۷۵۰ تومان

۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان

۶۰۰ تومان کاهش

قیمت دلار در صرافی ملی

اختلاف قیمت دلار در صرافی ملی و بازار آزاد به چهار هزار و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت دلار آزاد دیروز درحالی ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان بود که صرافی‌های زیرنظر بانک مرکزی اسکناس آمریکایی را ۲۵ هزار و ۶۸۰ تومان عرضه می‌کردند. دیروز قیمت دلار در صرافی ملی با وجود افت ۶۰۰ تومانی در بازار آزاد، ۴۰ تومان کاهش پیدا کرد.


بیشتر بخوانید: قیمت دلار، قیمت یورو و قیمت پوند امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ + جدول


قیمت دلار در صرافی ملی از ۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان به ۲۵ هزار و ۶۸۰ تومان رسید تا اختلاف قیمت دلار بین دو بازار تقریبا چهار هزار و ۵۰۰ تومان باشد. شخصی که دیروز سهمیه سالانه ارزی خود یعنی دو هزار و ۲۰۰ دلار را از صرافی ملی خریده، ۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کرده است. چیزی نزدیک ۱۰ میلیون تومان کمتر از بازار آزاد.

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت

قیمت دلار شنبه ۲۴ اردیبهشت

تغییر قیمت دلار

۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان

۲۵ هزار و ۶۸۰ تومان

۴۰ تومان کاهش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار امروز یکشنبه ٢۵ اردیبهشت طبق معاملات پشت‌خطی شانس زیادی برای ادامه پیشروی در کانال ۳۰ هزار تومان دارد. قیمت دلار دیروز در این معاملات همزمان با اتمام خرید و فروش‌های بازار آزاد ٣٠ و ۵٠ تومان بود، اما ساعت ١٠ شب این رقم به ٣٠ هزار ٢٠٠ افزایش پیدا کرد.

البته دیروز بیشترین قیمت دلار در معاملات فردایی ٣٠ هزار و ۵٠٠ تومان به ثبت رسیده بود. دیروز نرخ پایانی دلار در معاملات فردایی از ارزش این اسکناس در معاملات رسمی بیشتر بود و این موضوع نشان می‌دهد برای امروز انتظار افزایش قیمت دلار در بازار آزاد بین معامله‌گران وجود دارد.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان

۳۰ هزار و ۴۰ تومان

۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان

۴۶۰ تومان

منبع: فرارو

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی