خبر

پیش‌بینی بورس هفته دوم اردیبشهت + اینفوگرافی

پیش‌بینی بورس هفته دوم اردیبشهت + اینفوگرافی

345250 250 - پیش‌بینی بورس هفته دوم اردیبشهت + اینفوگرافی

اقتصاد۲۴– بورس در این روند متعادلی را پشت سر گذاشت و تنها رشد ۰٫۶ درصدی را ثبت کرد. نقدینگی به سمت و سوی گروه‌های کوچک روانه بود و شاخص هم‌وزن تقریبا رشد ۲٫۶ درصدی را ثبت کرد.

در هفته اخیر شرکت‌های بزرگ عمدتا متعادل یا منفی و شرکت‌های کوچک عمدتا مثبت بودند. شاخص فرابورس نیز مشابه شاخص کل بورس ۰.۷ درصد رشد کرد.

از نظر ورود و خروج نقدینگی، صنعت خودرو با ۱۳۰ میلیارد تومان بیشترین نقدینگی حقیقی را جذب کرد. بعد از آن صنایع غذایی با ۹۷ میلیارد تومان، استخراج کانی‌های فلزی با ۷۷ میلیارد تومان، ساخت محصولات فلزی با ۶۰ میلیارد تومان و انبوه سازی با ۵۰ میلیارد تومان ورود پول حقیقی در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید: خروج پول حقیقی از بازار سهام


در مقابل صنایع بزرگ جمعا با خروج پول نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان همراه بودند. به ویژه فلزات اساسی با ۲۴۰ میلیارد تومان، شیمیایی با ۱۴۵ میلیارد تومان، چندرشته‌ای با ۱۲۷ میلیارد تومان و پالایشی با ۸۴ میلیارد تومان خروج پول داشتند.

در مجموع در چهار روز کاری، بوسر دو روز دوشنبه و سه شنبه با ورود پول و در دو روز یکشنبه و چهارشنبه با خروج پول حقیقی مواجه شد. در هفته ۲۷۷ میلیارد تومان با میانگین روزانه ۶۹ میلیارد تومان از بازار خارج شد. ارزش معاملات خرد بازار این هفته نیز رشد داشت و به متوسط روزانه ۵ هزار و ۵۲ میلیارد تومان رسید.

345251 773 - پیش‌بینی بورس هفته دوم اردیبشهت + اینفوگرافی

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی