خبر

پیش بینی بورس فردا ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

پیش بینی بورس فردا ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

465583 993 - پیش بینی بورس فردا ۲۸ فروردین ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴-در جریان معاملات امروز شاخص بورس تهران با رشد بیش از ۲۱ هزار واحدی خود را به محدوده‌های ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار واحدی رساند. سرعت رسیدن شاخص بورس تهران از محدوده یک میلیون ۶۰۰ هزار واحدی که رقم پر حاشیه ماه‌های گذشته بود تا محدوده فعلی بالا بوده است و حالا شاخص خود را در چند قدمی سه میلیون واحدی می‌بینید و شاید این سطح برای ماه‌های آتی رفتاری مشابه رفتار بازار در محدوده یک میلیون ۶۰۰ هزار واحدی داشته باشد.

خبر‌های روز

به گفته وزیر صمت فرایند تحویل خودرو از امروز آغاز شده است و از ۱۶ اردیبهشت ماه ثبت‌نام دور دوم خرید خودرو آغاز خواهد شد. فاطمی امین این موضوع را در مصاحبه با صداوسیما عنوان کرد و گفت در نیمه دوم سال فروش اقساطی خودرو را خواهیم داشت.

امروز تالار سیمان در بورس کالا میزبان عرضه یک میلیون و ۲۳۶ هزار و ۷۳۶ تن انواع سیمان از سوی ۶۶ شرکت سیمانی بود.

مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرده که عرضه خودرو در بورس کالا ادامه خواهد یافت و اجرای این سیاست منتفی ننیست و در حال حاضر پیگیر انجام آن در سال جدید هستیم. همچنین در این خصوص روز گذشته، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی هم توقف عرضه خودرو در بورس کالا را تکذیب کرده بود.

نماد واتی هم امروز جلسه مجمع عمومی را برگزار کرد و به ازای هر سهم ۲۱۲ تومان سود تقسیم کرد.

علی تیموری مدیر عامل سایپا اعلام کرده که قیمت تمام شده خودروی چانگان درب گمرک ۹۰۰ میلیون تومان شده است، با در نظر گرفتن امور تحویل و خدمات پس از فروش یک چانگان که نزدیک ۲.۵ میلیارد تومان قیمت خواهد داشت.

تیموری عنوان کرده که «فکر نمی‌کنم ما بتوانیم این خودرو را بیشتر از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بفروشیم. نوش جان کسی که در سامانه ثبت نام کرده است.»

بررسی تکنیکالی شاخص بورس تهران
شاخص بورس تهران در جریان معاملات روز جاری از سقف کانال صعودی فرضی خود عبور کرد تا بتواند به اعداد و ارقام بالاتری دست پیدا کند. در بازار امروز چندان از هیچان روز شنبه خبری نبود، اما به هر حال بازهم بازار با استقبال خوب خریداران مواجه بود.

از نظر تکنیکالی شاید بتوان گفت شاخص بورس تهران پس از عبور از مقاومت ۱۱۳ درصدی فیبوناچی در حال تصمیم گیری برای فتح مقاومت بعدی است، محدوده ۱۲۷ درصدی بعدی فیبوناچی که می‌تواند برای شاخص کل و بازار سرمایه از درجه اهمیت بالایی برخودار باشد. محدوده‌ای که حوالی ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار واحد را نشان می‌دهد. البته نباید سایه سنگین واگرایی در سقف را در اندیکاتور RSI نایده گرفت چرا که ممکن است بازار با کوچک‌ترین خبر بد واکنش منفی از خود نشان دهد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی