عمومی

Salesforce و Google Amplify مشارکت با هوش مصنوعی پیشرفته ادغام

Salesforce و Google Amplify مشارکت با هوش مصنوعی پیشرفته
ادغام

Salesforce و Google اخیراً از طرح هایی برای تشدید شراکت استراتژیک موجود خود رونمایی کرده اند. انگیزه؟ برای ایجاد انقلابی در بهره‌وری کسب‌وکار با استفاده از قدرت هوش مصنوعی مولد.

اعلام مشترکی که در ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ از سانفرانسیسکو و سانی‌ویل، کالیفرنیا منتشر شد، زمینه‌ای را برای فصل جدیدی در هم‌افزایی نرم‌افزارهای تجاری ایجاد می‌کند. این می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک که در هزارتوی عملیات مدرن و تعامل با مشتری حرکت می کنند، بازی را تغییر دهد.

موج جدیدی از بهره وری از طریق ادغام هوش مصنوعی

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک اکنون می‌توانند از داده‌های منحصربفرد Salesforce خود از مخاطبین یا فرصت‌های فروش برای تولید محتوای سفارشی در Google Slides یا Docs استفاده کنید. در همین حال، خلاصه‌های جلسه از Google Meet یا اطلاعات بینش زمینه از Gmail و Google Calendar را می‌توان بدون زحمت به Salesforce وارد کرد، سوابق را به‌روزرسانی کرد و گردش‌های کاری خاص را فعال کرد.

تصویر بزرگ‌تر برای صاحبان مشاغل کوچک

هوش مصنوعی مولد، با توانایی خود در ایجاد خودکار محتوا بر اساس الگوها و داده‌ها، آماده است تا بوم کسب و کار را دوباره تعریف کند. ۷۷ درصد از رهبران ارشد فناوری اطلاعات بر این باورند که هوش مصنوعی مولد خدمات مشتری را سریع دنبال می کند. بعلاوه، ۶۴ درصد از کسب‌وکارها افزایش بهره‌وری نیروی کار را به دلیل هوش مصنوعی پیش‌بینی می‌کنند.

برای کسب‌وکارهای کوچک، این اتحاد توسعه‌یافته به این موارد ترجمه می‌شود:

  1. شخصی‌سازی بیشتر قوی>: با دسترسی به اطلاعات مرتبط از جلسات قبلی یا نتایج فروش، محتوای سفارشی را در Google Workspace و Salesforce ایجاد کنید.
  2. به‌روزرسانی‌های بی‌درنگ: سوابق Salesforce با استفاده از داده‌های Google Workspace جاری می‌مانند. و ساده‌سازی کارهایی مانند به‌روزرسانی فرصت‌های فروش از بینش‌های Gmail.
  3. اتوماسیون تقویت‌شده: با خودکار شدن خلاصه‌های تعامل، تکالیف وظایف و زمان‌بندی جلسات بعدی، تغییر متن تبدیل به تاریخ می‌شود. استفاده از زمینه از هر دو پلتفرم.

Delving Deeper: Rubust AI and Data Protections

Salesforce به عنوان شریک افتتاحیه Google Workspace Duet AI ظاهر می شود. برنامه های افزودنی و بالعکس برای Salesforce’s Einstein Copilot. Einstein Copilot که برای افزایش گردش کار در دامنه‌های مختلف مانند فروش و بازاریابی طراحی شده است، اکنون به‌صورت یکپارچه به Google Workspace دسترسی خواهد داشت تا قابلیت‌های خود را تقویت کند.

با اطمینان از یکپارچگی داده‌ها و حفظ حریم خصوصی، این ادغام‌ها از اقدامات قوی حفظ حریم خصوصی و کاربر بهره می‌برند. حفاظت از داده‌ها قبلاً در Salesforce و Google Workspace تقویت شده‌اند.

افق گسترش یکپارچه‌سازی هوش مصنوعی

Google و Salesforce در اینجا متوقف نمی‌شوند. هر دوی این غول‌ها مشتریان خود را قادر می‌سازند تا LLM (مدل‌های زبان بزرگ) را در Vertex AI گوگل، به‌ویژه مدل‌های PalM، در پلتفرم انیشتین ۱ مستقر کنند. این حرکت نوید غنی‌سازی تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی را برای کاربران می‌دهد.

توماس کوریان، مدیر عامل Google Cloud، اهمیت اکوسیستم هوش مصنوعی باز را برجسته می‌کند، در حالی که دیوید اشمایر، رئیس و مدیر ارشد محصول در Salesforce، بر این موضوع تأکید می‌کند. تغییر در پویایی کاری این شراکت منادی است.

اولویت برای صاحبان مشاغل کوچک

در عصری که چابکی و سازگاری از اهمیت بالایی برخوردار است، این اتحاد تقویت شده بین Salesforce و گوگل به صاحبان مشاغل کوچک برتری بی سابقه ای ارائه می دهد. با بهره گیری از بهترین های هر دو جهان، کسب و کارها می توانند افزایش بهره وری، تعامل با مشتری غنی و افزایش کلی در بهره وری را پیش بینی کنند که همگی زیربنای امنیت دو غول فناوری است.

برای اطلاعات کوچکتر ما را دنبال کنید. اخبار کسب و کار:

اخبار روندهای کسب و کار کوچک


تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی