عمومی

دعاوی حقوقی ADA در حال افزایش است. در اینجا نحوه اجتناب از کارمند آمده است کت و شلوار

دعاوی حقوقی ADA در حال افزایش است. در اینجا نحوه اجتناب از کارمند آمده است
کت و شلوار

قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) برای آسان‌تر کردن زندگی افراد دارای معلولیت. همیشه اینطور پیش نمی رود — بلافاصله پس از اجرایی شدن قانون، استخدام افراد معلول کاهش یافت. شرکت ها می ترسیدند که مجبور شوند اقامتگاه های گران قیمت فراهم کنند.

در مورد تسهیلات — قانون ایجاب می کند که آنها معقول باشند. (لازم نیست فضای آرامی برای بارمن دیسکوی خود با میگرن ایجاد کنید.) در عوض نگران شکایت شدن باشید.

دعواهای حقوقی ADA در حال افزایش است — با بیش از ۱۰ برابر دعاوی ۱۰ سال پیش در برخی جاها. در حالی که بسیاری از این دعاوی حدوداً هستند. سازه های ساختمانی و قفسه بندی، باید نگران موارد استخدام نیز باشید. در اینجا نحوه محافظت از کسب و کارتان در برابر دعوای حقوقی ADA از سوی کارمندان و نامزدهای شغلی آمده است.

با یک وکیل استخدامی کار کنید.

مردم فکر می کنند که استخدام وکیل گران است. این است. اما استخدام یک نفر برای دور نگه داشتن شما از هرج و مرج بسیار بسیار ارزان تر از استخدام فردی است که شما را از آشفتگی نجات دهد. یک وکیل کار می تواند به شما در تنظیم خط مشی ها کمک کند و در مواقعی که مطمئن نیستید به شما مشاوره دهد. من قول می دهم که ارزان تر از حدس زدن و حدس زدن اشتباه است.

از HR یا وکیل کار بخواهید همه مدیران خود را در ADA آموزش دهد.

ممکن است زیاد به نظر برسد — اگر به هر حال قصد دارید افراد را آموزش دهید، چرا منابع انسانی و یک وکیل استخدامی در شماره گیری سریع هستند؟ زیرا، بدون آموزش، چگونه می دانید که تلفن را بردارید و با HR یا وکیل تماس بگیرید؟ چیزی که شما ممکن است به عنوان یک مکالمه معمولی ببینید، یک متخصص به عنوان یک درخواست ADA می بیند.

به عنوان مثال، مردی در کنتاکی از شرکتش درخواست کرد که برای او جشن تولد نگیرد. شرکت به هر حال پیش رفت و یک مهمانی برگزار کرد. مرد دچار حمله پانیک شد و رفت. از آنجایی که او مشخص نکرد که این درخواست به دلایل سلامت روانی بوده است، اگر شرکت عذرخواهی می کرد و دوباره آن را انجام نمی داد، احتمالاً از بین می رفت.

در عوض، آنها دو برابر شدند. او را به جلسه آوردند، از او بازجویی کردند و باعث ایجاد حمله پانیک دوم شدند. سپس هنگامی که او سعی کرد آن را تحت کنترل درآورد، به دلایل ایمنی او را اخراج کردند. او ۴۵۰۰۰۰ دلار در دعوای حقوقی علیه این شرکت برنده شد.

کسی که در ADA آموزش دیده بود، متوجه می شد که این یک مشکل سلامت روانی است. اولین حمله پانیک را داشت. این شرکت می توانست رابطه با کارمند را نجات دهد و از دادخواست صرف نظر کند. تنها چیزی که لازم است این است که یک نفر تشخیص دهد: “هی، این در مورد یک معلولیت است!” و سپس با شخص مناسب تماس بگیرید. شما نیازی به آموزش مدیران خود برای رسیدگی به درخواست‌ها یا موقعیت‌های ADA ندارید — فقط آنها را بشناسید.

در اینجا چند مورد دیگر وجود دارد. زمانی که ADA وارد بازی شد — موقعیت هایی که اگر آگاه نباشید ممکن است از دست بدهید.

  • یکی از کارکنان می گوید به مواد شیمیایی خاصی حساسیت دارد. و درخواست یک محل کار بدون عطر می کند. هزینه برای شرکت؟ ۳ میلیون دلار.
  • یک افسر پلیس مبتلا به نارساخوانی و ADHD است که مافوق‌هایش اذعان داشتند که از آن اطلاع داشتند. آنها او را اخراج کردند و مدعی شدند که از آنجایی که او صریحاً درخواست مسکن نکرده است، این موضوع فایده ای ندارد. آنها به مبلغ ۳٫۷ میلیون دلار ضرر کردند.
  • یک کارمند مبتلا به صرع می خواهد اضافه کار کند اما در وظیفه سبک است. خط مشی شرکت برای افرادی که در وظیفه سبک بودند اضافه کاری نداشت، حتی اگر پزشک کارمند با آن موافق بود. در نهایت، شرکت ۸۵۰,۰۰ دلار پرداخت .

فقط مدیران خود را آموزش دهید که تشخیص دهند هر چیزی که به سلامتی مربوط می شود باید پرچم گذاری شود. بگذارید یک متخصص تصمیم بگیرد.

همیشه فرآیند تعاملی را طی کنید.

با نگرش “ما هستیم” وارد شوید. اینجا برای یافتن راه حل” و نه “چگونه می توانیم از یک اقامتگاه اجتناب کنیم.” برای درک آنچه کارمند شما برای موفقیت نیاز دارد، وقت بگذارید. به احتمال زیاد، ساده خواهد بود.

اگر این مراحل را دنبال کنید، شانس شما برای مخالفت با ADA اندک است. با کارمندان خود کار کنید تا کسب و کار خود را به مکانی تبدیل کنید که همه را در آن گنجانده باشد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی