عمومی

چگونه محصولات خود را بدون آزمایش رایگان بازاریابی کنید

چگونه محصولات خود را بدون آزمایش رایگان بازاریابی کنید

برای برخی از بازاریابان، استفاده از شبکه‌های اجتماعی پولی، بازاریابی تأثیرگذار و رسانه‌های اجتماعی می‌تواند فرصت‌های الهام‌بخش جدیدی برای آگاهی از برند ایجاد کند. برای دیگران، فکر دور شدن از مسیر فرسوده آزمایش‌های رایگان و بازاریابی پستی – استراتژی‌های سنتی‌تر از کتاب بازی یک بازاریاب – خطرناک و بد تصور می‌شود.

حقیقت این است که تاکتیک های تبلیغاتی دائما در حال تغییر هستند. برای اینکه شرکت‌ها به این روند ادامه دهند، باید تلاش‌های بازاریابی خود را به طور مداوم ارزیابی کنند و در طول عرضه محصول خلاقانه فکر کنند. هیچ روش “یک اندازه مناسب برای همه” وجود ندارد. در ذن مدیا، ما معتقدیم که بهترین بازاریابی، موفقیت های داخلی و خارجی یک شرکت را روشن می کند. به همین دلیل است که ما به مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان وب سایت طیف وسیعی از مطالعات موردی، پست های وبلاگ، نکات روابط عمومی و الگوها را ارائه می دهیم. هدف ما این است که با شفاف بودن در مورد منابع و فلسفه هایمان به کارمان ارزش بیافزاییم.

البته، بازاریابی کاری است که ما بهترین کار را انجام می دهیم – و بازاریابی خدمات خودمان کار عاشقانه ای است – اما چگونه شرکت ها باید محصولاتی را به نمایش بگذارند که به راحتی تبلیغ نمی شوند؟ “آزمایش رایگان” همچنان یکی از محبوب ترین استراتژی های بازاریابی است که شرکت ها در جیب خود نگه می دارند. در حالی که داده‌ها نشان می‌دهند که آزمایش‌های رایگان می‌توانند تأثیر مثبتی بر نرخ تبدیل داشته باشند، آنها راه‌حلی نیستند.

کسب و کارها با این خطر روبرو هستند که کاربران دوره آزمایشی خود را قبل از پایان بدون تکمیل خرید، لغو کنند. و آنهایی که در نهایت تبدیل می شوند، تمایل کمتری دارند وفادار هستند و احتمال خریدهای اضافی به سبک ارتقاء کمتری دارند. طبق مطالعه منتشر شده در مجله تحقیقات بازاریابی، میانگین ارزش طول عمر مشتری مشتریان آزمایشی رایگان ۵۹٪ است. کمتر از مشتریان عادی.

شرکت ها باید با تفکر خارج از چارچوب، ارزش ایجاد کنند. . به جای پیش‌فرض از روش آزمایشی رایگان، بازاریابان باید مزایای محصولات خود را برجسته کنند و از روش‌های بازاریابی جذاب‌تر امروزی استفاده کنند. در اینجا چند ایده هیجان‌انگیز وجود دارد که ممکن است شرکت‌ها را ترغیب کند تا راهی را که کمتر سفر کرده‌اید را طی کنند.

یافتن جادو در دنیای دنیایی 

برای فروشندگان، کار بی پایان ارتباط با مشتری می تواند یکنواخت شود. تماس‌ها و ایمیل‌های فروش وقتی به نظر می‌رسند که به صورت متنی و غیرشخصی به نظر می‌رسند، کاری طاقت فرسا به نظر می‌رسند – و این احساسات می‌توانند مانع از بهره‌وری شوند. با تقریباً از فروش آنها استراتژی های فروش ترجیحی خود را تغییر ندهید – و طبق CSO Insights فقط ۳۳٪ از زمان نمایندگی داخلی برای فروش فعال محصولات شرکت استفاده می شود – نیاز آشکار به نوآوری در این فضا وجود دارد.

مدیران فروش باید اهمیت تماس های فروش ارگانیک را بیاموزند: تماس هایی که مشتریان و فروشندگان می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و مثل دوستان چت کنید اگر تیم‌های فروش بتوانند دوباره فرآیند فروش را سرگرم‌کننده کنند، این کار تنها باعث به حداکثر رساندن کارایی، افزایش درآمد، و قرار دادن محصولات یک شرکت در بهترین حالت می‌شود. Laxman Papineni، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Outplay، به همین دلیل به ابتکار “ندای مشاهیر” شرکت خود افتخار می کند. Outplay یک پلتفرم تعامل فروش چند کانالی است که در تلاش است تا به فروشندگان کمک کند تا با ترکیبی مناسب از شخصی سازی و اتوماسیون، دسترسی خود را افزایش دهند.” Call of Fame” کتابخانه منبع منحصر به فرد آنها است که مجموعه ای هفتگی از تماس های سرد از متخصصان فروش در سراسر جهان را به نمایش می گذارد. جهان

وقتی رهبران صنعت برای گوش دادن و هضم استراتژی‌های موفق دیگران وقت می‌گذارند، خلاقیت ظاهر می‌شود. با یافتن جادو در زندگی روزمره، شرکت ها می توانند استراتژی را هدایت کنند و خدمات خود را به راحتی به نمایش بگذارند.

شخصی سازی را قبل از خرید در اولویت قرار دهید 

شرکت هایی که به دنبال بهبود تاکتیک های بازاریابی خود هستند، باید به جای تعمیم خواسته ها و نیازهای خود، یاد بگیرند که مشتریان آنها به عنوان افراد چه کسانی هستند. همه ما مشکلات مختلفی داریم که به دنبال حل آن هستیم و شخصی سازی باید در طول کل سفر خریدار در اولویت قرار گیرد.

اما شرکت‌ها چگونه می‌توانند ثابت کنند که خدماتشان می‌تواند برای افراد ارزش ارائه دهد، در حالی که خرید هنوز انجام نشده است. ? پاسخ این است که روش آزمایشی رایگان سنتی را چند قدم جلوتر ببرید. شرکت‌ها می‌توانند با ارائه دوره «اثبات ارزش» سرنخ ایجاد کنند و تبدیل‌ها را افزایش دهند. در طول این مدت، کسب‌وکارها راه‌حل‌های کاری واقعی را که فقط برای آنها طراحی شده است، به چشم‌انداز خود ارائه می‌کنند. با ارائه یک نگاه واقع بینانه و تعاملی به خدمات یک شرکت، بقیه چرخه فروش به طور اساسی ساده می شود.

برای شرکت هایی که به دنبال شرکای B2B در فضای تحول دیجیتال هستند، یک دوره “اثبات ارزش” می تواند ارائه دهد. مشتریان بالقوه مجموعه ای معنادار و قابل اعتماد از نتایج کسب و کار. برت هنسن، مدیر اجرایی Semarchy، بر اثربخشی این رویکرد در شرکت خود تأکید می کند. “ما تلاش کردیم تا تعامل ایجاد کنیم تا زمانی که شروع به تمرکز محدود روی ارزش ملموسی کردیم که فناوری به مشتریانمان ارائه می‌کرد – گوش دادن و استفاده از صداها و بازخوردهای آنها به جای صدای خودمان. این ارزش باید واقعی، خاص و معتبر باشد، نه بازاریابی سطحی. هنگامی که از صدای مشتریان خود استفاده کردیم، عملکرد در طول سفر خریدار بهبود یافت،”%D8%8C%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%BA%DB%8C%D8%B1%20%D8%B4%D9%87%D9%88%D8%AF%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D8%B4%D8%AF%20%D8%B4%D8%BA%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF%20%D8%A7%D8%AB%D8%A8%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%B4%D8%8C%20%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%D9%87%20%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA%20%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B9%20%D9%85%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1%20%D8%A7%D9%88%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9%20%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%D8%AE%D8%B4%D8%AF%D8%8C%20%D9%87%D9%85%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86%20%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DA%A9%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20

هنگام نمایش محصولات جدید به جهان، شرکت ها باید به این فکر کنند که چه چیزی آنها را از رقبا متمایز می کند. صنعت آنها با پذیرش شفافیت، خلاقیت و فردیت، کسب‌وکارها می‌توانند بدون تقدیم کالاها، توجه عموم را جلب کنند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی