عمومی

لباس های ضروری برای کار

لباس های ضروری برای کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

پوشیدن لباس‌های با دید بالا برای ایمنی در محل کار.

کار در جاده ها، سایت های ساخت و ساز یا اطراف ماشین آلات سنگین می تواند به ویژه خطرناک باشد. لباس کار سلام، شما و کارکنانتان را با اطمینان از اینکه همه قابل رویت هستند، حتی زمانی که نور چندان خوب نیست، ایمن نگه می دارد. لباس‌های با دید بالا معمولاً از پارچه‌های فلورسنت روشن ساخته می‌شوند و معمولاً حاوی آرم‌ها و نوارهای بازتابنده هستند. چشم های ما به اشیاء روشن یا متضاد بهترین واکنش را نشان می دهند. بنابراین، باید مطمئن شوید که لباس مناسبی دارید تا شما را ایمن و قابل رویت نگه دارد.

انواع مختلفی از لباس‌های با دید بالا وجود دارد، از شلوارهای انعکاسی برای کار، هودی با دید بالا، با دید بالا جلیقه، و شلوارهای سلام.

در اینجا برخی از برترین لباس‌های با دید بالا موجود امروز را مشاهده می‌کنید.



بهترین لباس دید با سلام

شلوار ضد آب مردانه کارهارت

svg%3E - لباس های ضروری برای کار

برترین انتخاب: مردان Carhartt شلوار hi vis یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال شلوار انعکاسی اصیل و واقعاً آمریکایی برای کار است. این شلوار با دید بالا دارای درزهای کاملاً ضد آب و فضای کافی برای زانوبندها است. همچنین به لطف ساختار ۱۰۰٪ پلی استر و کمربند الاستیک که با یک طناب قابل تنظیم همراه است، بسیار راحت و سبک است.

شلوار ضد آب مردانه کارهارت

در آمازون بخرید

 

ژاکت مردانه کارهارت

svg%3E - لباس های ضروری برای کار

Runner Up: این ژاکت ضد آب hi vis که با راحتی، ایمنی و دوام ساخته شده است، آماده اجرا در سخت ترین شرایط است. این محصول با مواد ۱۰۰٪ پلی استر ساخته شده است که دارای غشای ضد آب و پوشش ضد آب است. جیب سینه سمت چپ دارای یک زیپ ضد آب است تا بتوانید مهمترین اسناد یا موارد خود را ایمن و خشک نگه دارید. این ژاکت کاملاً مجهز به گواهینامه کلاس ۳ ANSI و عایق لحافی است.

ژاکت مردانه کارهارت

خرید در آمازون

 

تی شرت L&M Hi Vis

svg%3E - لباس های ضروری برای کار

بهترین ارزش: پوشیدن جلیقه های انعکاسی روی پیراهن های کاری شما می تواند یک برنامه باشد، اما برای روزهایی که فقط یک پیراهن مشبک بازتابنده می خواهید، L&M تی شرت با دید بالا گزینه مناسبی است. از ۱۰۰% پلی استر ساخته شده که بسیار سبک و بادوام است. دارای یک جیب در جلو برای وسایلی است که باید در نزدیکی خود نگه دارید. این تی شرت در دو رنگ لیمویی و نارنجی موجود است.

تی شرت L&M Hi Vis

خرید در آمازون

 

SafetyShirtz American Grit Hoodie

svg%3E - لباس های ضروری برای کار

خرج حدود ۶۰ دلار برای یک هودی با دید بالا ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسد، اما نه با هودی SafetyShirtz American Grit. این هودی ها فوق العاده راحت هستند و واقعا عالی به نظر می رسند! آنها دارای پرچم آمریکا و تمام ویژگی های ایمنی مورد نیاز شما در یک هودی خوب هستند، از جمله خطوط منعکس کننده و رنگ لیمویی که به راحتی از دور قابل تشخیص است. این هودی ها گرم و بادوام هستند. SafetyShirtz خوشحال است که آرم شرکت شما را برای سفارشات بالاتر از ۲۴ قطعه اضافه کند.

SafetyShirtz American Grit Hoodie

خرید در آمازون

 

جلیقه ایمنی مشکی JKSafety Hi-Vis

svg%3E - لباس های ضروری برای کار

جلیقه های دید بالا JKSafety از بهترین جلیقه های دید بالا هستند. این جلیقه ایمنی یونیسکس در سایزها و رنگ های مختلف موجود است. از ۱۰۰% پلی استر ساخته شده که سبک، بادوام و قابل شستشو در ماشین لباسشویی است. در مجموع دارای ۱۰ جیب کاربردی است، بنابراین تمام فضای مورد نیاز برای حمل ابزار خود را با خود در اختیار خواهید داشت. جلیقه لباس ایمنی ایده آل برای متقاضیان عمومی است و با الزامات ایمنی ANSI/ISEA مطابقت دارد.

جلیقه ایمنی مشکی JKSafety Hi-Vis

Buy در آمازون

 

شلوار کار با دید بالا پایونیر

svg%3E - لباس های ضروری برای کار

The Pioneer hi vis شلوارها شلوارهای ایمنی ترافیکی عالی هستند که دارای نوار بازتابنده نقره ای StarTech هستند که دید عالی را فراهم می کند. آنها از پلی استر سبک وزن ساخته شده اند که همچنین فوق العاده بادوام است و پانل های تهویه مشبک و کمر الاستیک باعث راحتی تمام روز می شود. این شلوارهای یونیسکس در سایزهای مختلف از کوچک تا ۴X-large موجود است.

شلوار کار با دید بالا پایونیر

Buy Amazon

 

Ergodyne GloWear عایق کلی

svg%3E - لباس های ضروری برای کار

Ergodyne GloWear ضد باد و مقاوم در برابر آب است. به لطف زیپ سنگین، تکه‌های زانو مقاوم در برابر خش، و پنل‌های مشکی پوشاننده کثیفی برای استفاده طولانی‌مدت، سخت و دوام دارد. مهمتر از همه، این محصول دارای جیب های زیپ دار برای امنیت بیشتر است. این روپوش های عایق شده برای افرادی که در حمل و نقل، جابجایی چمدان، ساخت و ساز جاده یا اطراف وسایل نقلیه در حال حرکت کار می کنند ایده آل هستند.

کلی عایق Ergodyne GloWear

خرید در آمازون

 

کاترپیلار کلاه بلند مردانه کاترپیلار

svg%3E - لباس های ضروری برای کار

Bon مورد ما: برای روزهای فوق‌العاده آفتابی، لباس ایمنی خود را با کلاه باکیفیت کاترپیلار که از ترکیب خوبی از پنبه و پلی استر ساخته شده است، تکمیل کنید. برای تنظیم و تناسب کامل، دارای بسته شدن Velcro است. کلاهک در دو رنگ نارنجی و لیمویی در دسترس است.

کلاه پوش مردانه کاترپیلار

خرید در آمازون

 

هنگام خرید لباس سلام به چه نکاتی توجه کنیم

برای کاهش وقوع صدمات و حوادث ناشی از کار که به دلیل دید ضعیف رخ می دهد، افرادی که افرادی که در معرض خطر این حوادث هستند، باید از لباس‌هایی با قابلیت دید سالم استفاده کنند که از شلوارهای با دید بالا تا کلاه‌های با دید بالا را شامل می‌شود. اما قبل از اینکه خودتان و کارگرانتان را با لباس کار سلام کنید، در اینجا چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید.

  • طبقه بندی: سه کلاس استاندارد برای لباس های با کیفیت بالا وجود دارد. از ۱، ۲، و ۳٫ همچنین “کلاس” E وجود دارد که نشان می دهد شلوارهای با دید بالا بدون سایر لباس های با دید بالا پوشیده می شوند. کلاس ۱ برای کارگرانی که توجه آنها از ترافیک روبرو منحرف نمی شود خوب است در حالی که کلاس ۲ دید بهتری را در طول آب و هوای نامساعد فراهم می کند. کلاس ۳ حداکثر دید را برای کارگرانی که کارهایی را انجام می دهند که آنها را در معرض خطر قریب الوقوع ترافیک مقابل قرار می دهد و در جایی که دید پوشنده در حداقل فاصله ۱۲۸۰ فوتی مهم است، انجام می دهد.
  • دوام:
  • قوی> ساختار پلی استر، زیپ های محکم، و زانوها و آرنج های تقویت شده از جمله ویژگی هایی است که در لباس کار با دوام بسیار بالا مشاهده خواهید کرد.
  • مناسب: مانند هر لباس کار، شما به لباس هایی با دید بالا نیاز دارید که امکان حرکت آسان را فراهم کند زیرا احتمالاً در تمام طول روز آن را می پوشید.
  • جیب: مانند هر لباس کار، داشتن جیب اضافی معمولاً یک مزیت است. این امکان را به شما می دهد تا با صرفه جویی در زمان، ضروری ترین ابزار برای یک کار را با خود حمل کنید. برخی از بهترین لباس‌های با دید بالا حتی دارای جیب‌های ضدآب برای نگهداری ایمن مهم‌ترین ابزار و اسناد شما هستند.
  • رنگ‌ها:  استانداردهای OSHA برای لباس‌های با دید بالا تصریح می‌کند که کارگران باید برای دید عالی، لباس کار زرد، نارنجی یا “قوی” زرد-سبز بپوشید. در شب، باید مطمئن شوید که لباس کار شما از مواد بازتابنده استفاده می‌کند که رنگ را به منبع منعکس می‌کند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصویر: amazon


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی