عمومی

پس از 49 سال، فدرال اکسپرس چیزی بسیار هوشمندانه و سخت را اعلام کرد باور کنید که قبلاً این کار را نکرده است

پس از ۴۹ سال، فدرال اکسپرس چیزی بسیار هوشمندانه و سخت را اعلام کرد
باور کنید که قبلاً این کار را نکرده است

FedEx بیش از ۱۵ میلیون بسته‌های اکسپرس و زمین هر روز تشکیل دادند. . این مقدار با ۱۸۶ بسته ای که در روز اول عملیات تحویل داده است فاصله زیادی دارد در سال ۱۹۷۳٫ چهل و نه سال بعد، این شرکت رشد کرد تا به بزرگترین سرویس تحویل شبانه دنیا تبدیل شود.

بزرگترین دلیل این شرکت قادر است بسته های زیادی را به موقع تحویل دهد، به طوری که همیشه به استفاده از هر فناوری که در دسترس بوده است، اشاره کرده است. در برخی موارد، زمانی که این فناوری هنوز وجود نداشت، FedEx فقط آن را اختراع کرد.

به عنوان مثال، در حالی که اینگونه نبود. FedEx با ابداع این ایده، سیستم Hub-and-Spoke را برای تحویل بسته پذیرفت. اکنون بسیار رایج است که تقریباً همه چیز به این طریق حمل می شود (از جمله مسافران خطوط هوایی). همچنین اولین شبکه تحویل عمده ای بود که از اسکن بارکد برای ردیابی بسته ها از فرستنده تا گیرنده استفاده کرد. آنقدر ایده بدیع بود که یکی از SuperTrackers اصلی آن در Smithsonian نمایش داده می شود.

- پس از 49 سال، فدرال اکسپرس چیزی بسیار هوشمندانه و سخت را اعلام کرد
باور کنید که قبلاً این کار را نکرده است

هنوز، شرکت اخیراً چیزی بسیار هوشمندانه (و ساده) اعلام کرد که باورش سخت است که آن را در تمام مدت انجام نداده است. در ماه ژوئن، فدرال اکسپرس اعلام کرد که در حال عرضه چیزی است که آن را “تصویر اثبات تحویل” می نامد. نحوه توضیح شرکت در آن زمان به این صورت است:

مشتریان عکسی دریافت خواهند کرد که دقیقاً نشان می دهد محل بسته آنها پس از تحویل به درب منزل، با ردیابی بسته آنها. FedEx Express و FedEx Ground اولین شرکت‌هایی هستند که در سراسر کشور اعلام کردند بدون نیاز به حساب کاربری یا ورود به سیستم، گواهی تحویل تصویر ارائه می‌کنند.

البته یک تفاوت مهم وجود دارد. برای دیدن عکسی از تحویل آمازون خود، باید چیزی از آمازون سفارش داده باشید و آن را یکی از درایورهای آمازون تحویل دهد. گاهی اوقات به نظر می رسد که آمازون خرید آنلاین است، اما مکان های زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید پول خود را خرج کنید.

به عنوان مثال، اگر چیزی از Target خریداری کنید و از طریق FedEx ارسال شود، لزوماً یک حساب فدرال اکسپرس شما قرار نیست وارد FedEx شوید تا ببینید بسته شما کجاست، تنها چیزی که احتمالا دارید یک شماره پیگیری است.

به همین دلیل است که این موضوع بسیار بزرگ است. فدکس انتخابی ندارد. برای ادامه جذب کسب و کار، باید با رقابت مطابقت داشته باشد. ممکن است فرض کنید یعنی UPS اما در واقعیت، بزرگترین رقیب فدرال اکسپرس آمازون است.

من متوجه شدم، اکثر مردم آمازون را به عنوان یک سرویس تحویل نمی‌دانند. اما برای میلیون‌ها تاجر شخص ثالث که در آمازون می‌فروشند، این چیزی بیش از یک وب‌سایت تجارت الکترونیک است. برای آنها، آمازون یک کانال توزیع کامل خدمات است. آن تاجران محصولات خود را در انبار آمازون ذخیره می کنند، آنها را در وب سایت آمازون می فروشند و Amazon که سفارشات مشتریان خود را انجام می دهد و تحویل می دهد .

بدیهی است که از هر بسته عکس می گیریم، آن را به سرور می فرستیم، ذخیره می کنیم، و سپس هر زمان که شخصی وارد شماره ردیابی صحیح شامل یک سیستم نسبتاً پیچیده است. ذخیره سازی به تنهایی برای ۱۵ میلیون عکس در روز – حتی با وضوح کوچک – بی اهمیت نیست. اما وقتی به ریسک‌ها فکر می‌کنید، این سرمایه‌گذاری ارزش آن را دارد.

“این چیزی است که تاجران تجارت الکترونیک و مشتریان از آنها می‌پرسیدند. برای، و ما مفتخریم که اولین نفری هستیم که اعلام می کنیم این سرویس برای مشتریان مسکونی در دسترس خواهد بود.” “دریافت تایید بصری مبنی بر رسیدن بسته به تجار و مصرف کنندگان آرامش می دهد، و ما خوشحالیم که این اطمینان را به آنها می دهیم.”

به‌ویژه برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک، انتخاب بین ایجاد سیستم انجام سفارش خود یا تحویل آن به آمازون است. برای شرکتی مانند FedEx، هر کسب و کار کوچکی که به آمازون روی می آورد یک مشتری گمشده است. (قطعات فدرال اکسپرس به طور کامل با آمازون در سال ۲۰۱۹٫) این بدان معناست که فدرال اکسپرس باید به ارائه ویژگی‌های جدید ادامه دهد که تجربه حمل و نقل را هم برای مشتریان و هم برای گیرندگان بهتر می‌کند.

عکس گرفتن از یک بسته در زمان تحویل نمونه عالی است و نه فقط به این دلیل که صرفاً با رقبا مطابقت دارد. در واقع واقعا مفید است. از آنجایی که به گیرنده اطلاع می دهد که بسته اش رسیده است، ارزش اضافه می کند. شاید مهمتر از آن این باشد که برای فرستنده تأیید می کند که هر چیزی که به FedEx داده است در جای درست رسیده است.

- پس از 49 سال، فدرال اکسپرس چیزی بسیار هوشمندانه و سخت را اعلام کرد
باور کنید که قبلاً این کار را نکرده است

برای FedEx نیز خوب است. فدکس را رقابتی‌تر می‌کند و تعداد ادعاهای مربوط به بسته‌هایی را که هرگز به آن نمی‌رسند کاهش می‌دهد. اکنون شرکت هر بار که یکی از رانندگانش بسته‌ای را برای مشتری می‌گذارد، مدرک دارد. وقتی به آن فکر می‌کنید، تنها چیزی که واقعاً شگفت‌انگیز است این است که فدرال اکسپرس در تمام مدت این کار را انجام نداده است.

FedEx می‌گوید که گواهی تحویل تصویر را در بازارهای منتخب برای مشتریان مدیریت تحویل خود ارائه می‌کند. قصد دارد این ویژگی را به‌طور گسترده در ایالات متحده و کانادا «در زمان فصل شلوغ حمل‌ونقل تعطیلات» در دسترس داشته باشد.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی