عمومی

LLC چیست؟

LLC چیست؟

svg%3E - LLC چیست؟

LLC مخفف عبارت Limited Liability Company است. بسیاری از صاحبان کسب و کار به دلیل جذاب ترین ویژگی آن واحد تجاری به سمت تشکیل یک LLC کشیده می شوند: LLC از دارایی های شخصی مالکان و اعضا محافظت می کند.

آیا LLC انتخاب مناسبی برای کسب و کار شماست؟ بیایید ساختار کسب و کار – مزایا و معایب آن – را بررسی کنیم تا بتوانید تصمیم بگیرید.

LLC چیست و چگونه کار می‌کند؟

svg%3E - LLC چیست؟

با ساختار شرکت با مسئولیت محدود، می‌توان یک مالک، دو مالک (یک مشارکت) یا تعداد زیادی عضو باشید. به طور مشابه، قرارداد عملیات LLC چیست؟

انتخاب‌هایی در این زمینه وجود دارد ساختار مدیریت همه اعضا با داشتن حق رای می توانند در مدیریت نقش داشته باشند. بر اساس درصد مالکیتی که عضو در شرکت دارد، حقوق رای می‌تواند «وزن‌بندی» شود یا تأثیر بیشتری داشته باشد.

عضویت‌ها در LLC قابل انتقال هستند. اعضا در سود و زیان سهیم هستند. اگر شراکت باشد، شرکا در سود و زیان سهیم هستند.

مالکان می‌توانند انتخاب کنند که آیا به عنوان شراکت یا S Corp مالیات می‌گیرند یا خیر، هر کدام که سودمندتر است.

> همه این نوع تصمیمات در دو سند کلیدی بیان شده است: اساسنامه سازمان و قرارداد عملیاتی. مقالات سازمان نام می برند که چه کسی کیست و چه نقشی دارد. قرارداد عملیاتی ساختار کسب و کار، مراحل انتقال عضویت، و نحوه مدیریت LLC را شرح می دهد.

آیا باید یک LLC راه اندازی کنم؟

svg%3E - LLC چیست؟

دو دلیل اصلی برای تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود LLC وجود دارد: ۱٫ محافظت از دارایی‌های شخصی مالکان یا اعضا در برابر مسئولیت در صورت شکست کسب‌وکار و ۲٫ تحقق مزایای مالیاتی. برای اطلاعات بیشتر دلایل راه اندازی LLC و نوع کسب و کار را بخوانید. یکی، برای مثال، شرکت کسب و کار کوچک.

مزایای داشتن یک LLC چیست؟

svg%3E - LLC چیست؟

تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود مزایای زیادی دارد که این سوال را نیز مطرح می کند چه کاری می توانید با LLC انجام دهید؟ این بدان معنا نیست که LLC بهترین انتخاب برای هر کسب و کاری است. برای مطابقت با جوانب مثبت، ممکن است معایب زیادی وجود داشته باشد – به مزایا و معایب یک LLC مراجعه کنید. .

در اینجا فهرستی از مزایا آمده است:

حفاظت با مسئولیت محدود: دارایی های شخصی مالکان و اعضا محافظت می شود.

قوی>انتخاب های مالیاتی: تأثیرات مالیاتی می تواند به عنوان درآمد در اظهارنامه مالیاتی یک فرد به مالکان یا اعضا منتقل شود (مالیات عبوری)، یا می توان LLC را به عنوان C Corp یا S Corp مشمول مالیات کرد.

قابلیت انتقال عضویت: این می‌تواند کاملاً ساده باشد همانطور که در قرارداد عملیاتی بیان شده است.

 

انعطاف‌پذیری مدیریت:

 

قوی> LLC می تواند یک مدیر داشته باشد که عضو LLC است، یا LLC می تواند مدیری را استخدام کند که عضو نیست. LLC می تواند توسط یک کمیته اداره شود.

انتقال سود و زیان: سود و زیان LLC را می توان به اعضای فردی منتقل کرد (مالیات عبوری)، و تنظیم شده تا منعکس کننده درصد مالکیت باشد.

اعضا می توانند حق رای داشته باشند.

عضویت های بی صدا: هنگامی که LLC تشکیل می شود، اعضا حق رای ندارند. در اسناد ذکر شود.

مالیات: تشکیل یک LLC می تواند راهی برای جلوگیری از مالیات مضاعف باشد. اگر یک کسب و کار یک شرکت سهامی باشد، ممکن است خود آن کسب و کار مشمول مالیات شود و مالکان نیز ممکن است مالیات بر سود دریافت کنند.

معایب شرکت با مسئولیت محدود چیست؟

یکی از معایب اصلی تشکیل یک LLC این است که هزینه های تجدید سالانه می تواند بالا باشد. هزینه ها بر اساس ایالت متفاوت است. همچنین، الزامات انتشار وجود دارد – همچنین بسته به ایالت متفاوت است – که برای فعال ماندن LLC باید رعایت شود.

برای اطلاعات بیشتر مزایا و معایب یک LLC.

نقاط منفی دیگری نیز وجود دارد.

ممکن است مطرح کردن آن دشوار باشد. سرمایه زمانی که LLC در حال تشکیل است.

اگرچه انتقال عضویت آسان است، انتقال مالکیت ممکن است دشوار باشد.

از سود بلافاصله مالیات می‌گیرند. گزینه ای برای سرمایه گذاری مجدد سود وجود ندارد، همانطور که می توانید با یک شرکت.

برخی ایالت ها انواع خاصی از کسب و کارها را از تشکیل LLC محدود می کنند.

از کجا باید یک شرکت با مسئولیت محدود تشکیل داد. ?

شما با وزیر امور خارجه خود یک LLC تشکیل می دهید. هزینه تشکیل پرونده ممکن است بسته به محل زندگی شما از ۴۰ تا ۵۰۰ دلار متغیر باشد. الزامات تشکیل پرونده ممکن است بر اساس قانون ایالتی متفاوت باشد.

قبل از تشکیل پرونده، باید LLC خود را نام ببرید و همچنین مقالات سازمانی و قرارداد عملیاتی خود را بنویسید.

چه مواردی هستند. انواع مختلف LLC؟

انواع مختلفی وجود دارد.

  • Single Member LLC: این مانند یک مالکیت انفرادی با مزایا است. مالکیت انحصاری مالک خود را در برابر مسئولیت محافظت نمی کند، اما LLC تک عضوی این کار را می کند.
  • LLC مدیریت شده با اعضا: سود و زیان به اعضا می رسد (مالیات عبوری) ، و اعضا شرکت را اداره می کنند. LLC نوعی از LLCهای چند نفره است.
  • Family Limited Partnership LLC: LLC مانند LLCهای چند نفره متعلق به اعضای خانواده است.
  • >Professional LLC: LLC توسط یک مدیر مدیریت می شود.
  • LLC محدود: این نوع LLC فقط در نوادا وجود دارد. LLC تا زمانی که به مدت ۱۰ سال کار نمی کند نمی تواند سود تقسیم کند.
  • L3C Company: LLC انتفاعی است اما با توزیع خیرخواهانه سود.
  • Anonymous LLC: این نوع LLC فقط در نیومکزیکو وجود دارد. جزئیات مالکیت در هیچ سندی وجود ندارد.
  • LLC غیرانتفاعی: LLC یک سازمان غیرانتفاعی با وضعیت ۵۰۱c3 است.
  • Series LLC: سری LLC در ۸ ایالت موجود است. یک سری LLC توسط بخش های داخلی، مانند اعضا، مدیران، دارایی ها و منافع سازماندهی می شود. سود توسط اعضا تقسیم می شود.
  • General Partnership LLC – LLC یک LLC چند عضوه است.
  • Limited Partnership LLC – > تعداد اعضا حداقل دو نفر است یکی شریک ضامن و دیگری شریک با مسئولیت محدود. معمولاً شریک محدود یک شریک خاموش است.

انواع LLC خلاصه

فقط در نوادا؛ به مدت ۱۰ سال نمی توان سود تقسیم کرد.

< td class="column-2">انتفاعی با توزیع خیرخواهانه سود.

نوع LLC توضیحات
تک عضو LLC مالکیت انفرادی با حفاظت مسئولیت.
مدیریت اعضا LLC چند عضو; سود/زیان نصیب اعضا می شود. اعضا شرکت را اداره می کنند.
شرکت محدود خانوادگی LLC متعلق به اعضای خانواده.
Professional LLC توسط یک مدیر مدیریت می شود.
LLC محدود
شرکت L3C
LLC ناشناس فقط در نیومکزیکو. جزئیات مالکیت مستند نشده است.
غیرانتفاعی LLC غیرانتفاعی با وضعیت ۵۰۱c3.
Series LLC در ۸ ایالت موجود است. سازمان‌دهی شده بر اساس بخش‌های داخلی.
General Partnership LLC LLC چند عضوه.
شرکت محدود LLC حداقل دو عضو; یک شریک عمومی

چه نوع نهاد تجاری را می توانم به جای یک LLC تشکیل دهم؟

شما می توانید برای یک کسب و کار شراکت ایجاد کنید که یک LLC نیست، یا می توانید یک شرکت تشکیل دهید – یک شرکت c یا یک شرکت. در اینجا نگاهی به تفاوت هر نوع نهاد تجاری با LLC و از یکدیگر می‌اندازیم. در هر یک، ساختار مالکیت متفاوت است.

مشارکت: همانند یک LLC، می‌توانید یک مشارکت عمومی، محدود یا با مسئولیت محدود داشته باشید. در شرکت تضامنی، شرکا به شریک عام گزارش می دهند. در شرکت تضامنی، همه مالکان به طور مساوی در قبال بدهی و سود مسئول هستند. مشارکت با مسئولیت محدود از دارایی های شخصی محافظت می کند. پس چرا یک LLC در عوض؟ کار اداری آسان‌تر است.

S شرکت‌ها: S Corporation سهام صادر می‌کند و مالکان سهامداران هستند. یک شرکت S همچنین حفاظت از مسئولیت را برای مالکان فراهم می کند. مالکان S Corporation بر اساس تعداد سهامی که دارند مشمول مالیات می شوند. مالکان S Corporation باید درآمدهای خود را در اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی خود گزارش دهند.

اگر از اگر باید وضعیت S Corp را برای LLC خود انتخاب کنم، با ادامه رشد کسب و کار شما، همیشه یک گزینه است.

C Corporations: C Corporation یک تجارت ثبت شده است که به طور جداگانه از صاحبان آن که مالیات نیز مشمول مالیات هستند، مشمول مالیات می شود. C-Corporation همچنین حفاظت از مسئولیت را برای مالکان فراهم می کند. کارمندان C Corporation دارای اختیارات و مزایای سهام هستند. صاحبان مشاغل می توانند شرکت های با مسئولیت محدود را برای اهداف مالیاتی به جای شرکت های C انتخاب کنند تا از مالیات مضاعف شرکت خود جلوگیری کنند.

نحوه تشکیل یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC)

شرکت های با مسئولیت محدود باید به وزیر امور خارجه محل تشکیل شرکت ها ارسال شود.

شما باید اساسنامه سازمانی خود را که شامل نام همه اعضا و مدیریت، نام و آدرس شرکت شما و نام و آدرس نماینده ثبت شده شما.

باید قرارداد عملیاتی خود را نیز تدوین کرده باشید که قوانین و مقررات شرکت را تعیین می کند. قرارداد عملیاتی همچنین شامل جزئیات مدیریت شرکت و طرح تجاری برای عملیات شرکت است.

svg%3E - LLC چیست؟

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوعات به چگونه یک LLC ایجاد می کنید.

پس از تشکیل و انجام پرونده برای مؤسسه تجاری LLC خود، باید مراحل دیگری را انجام دهید: ۱۰ کاری که پس از تشکیل یک LLC باید انجام دهید.

نقش ها و مسئولیت ها در یک LLC

درست مانند شرکت ها، LLC ها نیز می توانند نقش ها و مسئولیت هایی را برای اعضای خود تعریف کنند. . در حالی که اجباری نیست، این یک روش خوب است، به خصوص با رشد LLC:

  • توافقنامه عملیاتی: برای یک LLC بسیار مهم است که یک توافقنامه عملیاتی را تهیه کند. این سند رویه های عملیاتی کسب و کار و نقش ها و مسئولیت های هر یک از اعضا را تشریح می کند. می توان آن را به عنوان کتاب قوانین شرکت در نظر گرفت.
  • فرایند تصمیم گیری: در یک LLC، بسته به توافقنامه عملیاتی، تصمیمات می توانند به صورت جمعی اتخاذ شوند یا ممکن است نیاز به تایید متفق القول داشته باشند. . تصمیمات مهم، مانند آوردن یک عضو جدید یا گرفتن بدهی قابل توجه، باید دارای فرآیندهای رای گیری واضح باشد.
  • وظایف و مسئولیت ها : هر یک از اعضا ممکن است وظایف و مسئولیت های خاصی مانند مدیریت امور مالی، نظارت بر بازاریابی، یا انجام عملیات روزانه داشته باشد. برای جلوگیری از همپوشانی یا شکاف، روشن کردن این نقش ها بسیار مهم است.

مدیریت و ساختار تجاری یک LLC

شرکت ها ساختارهای مدیریتی و تجاری ساختار یافته ای دارند. به عنوان مثال، جلسات هیئت مدیره شرکت ها وجود دارد و محتوای جلسات شرکت باید به صورت کتبی یادداشت و ضبط شود.

ساختارهای LLC معمولاً به اندازه شرکت ها سختگیرانه نیستند. این به این دلیل است که مالکان یا اعضایی که LLC را تأسیس می کنند دستورالعمل هایی را برای شرکت های LLC تعیین می کنند. این به این معنی نیست که یک LLC نمی تواند مانند یک شرکت، هیئت مدیره داشته باشد.

دو نوع اصلی ساختار تجاری LLC وجود دارد. با هر دو ساختار، اعضا می توانند تصمیم بگیرند که هیئت مدیره داشته باشند. اعضا بر اساس میزان سرمایه گذاری خود در شرکت حق رای خواهند داشت.

< قوی>مدیریت اعضا

به طور معمول این نوع ساختار LLC دارای تعداد کمی عضو است. معمولاً هر یک از اعضا تجربه دارند و می خواهند نقش فعالی داشته باشند. این یک انتخاب خوب برای مشاغل کوچک است.

مدیر مدیریت شده

در این ساختار LLC، یک نفر به عنوان مدیر انتخاب می‌شود. فردی که به عنوان مدیر انتخاب می شود می تواند عضو یا غیرعضو باشد. اعضا می توانند مدیر را جایگزین کنند و این معمولاً با رأی گیری انجام می شود.

هزینه تشکیل یک LLC چقدر است؟

بسته به هزینه ایالتی به ایالت دیگر، هزینه تشکیل پرونده می تواند از ۴۰ تا ۵۰۰ دلار متغیر باشد. شرکت های LLC نزد وزیر امور خارجه ثبت می شوند.

البته در صورت انتخاب وکیل و/یا، هزینه های بیشتری متحمل خواهید شد. حسابدار ممکن است به یک حسابدار نیاز داشته باشید که شما را در مورد پیامدهای مالیاتی انواع مختلف شرکت های LLC و راه اندازی شرکت ها راهنمایی کند.

شرکت های LLC چگونه مشمول مالیات می شوند؟

svg%3E - LLC چیست؟

همه LLCها حفاظت از دارایی را ارائه می دهند و همه مشمول مالیات هستند. طبقه بندی مالیات به ساختار شرکت های LLC بستگی دارد:

اگر فقط یک عضو وجود داشته باشد، LLC ها به عنوان مالکیت انحصاری مشمول مالیات می شوند. در زبان مالیاتی، شرکت‌های LLC تک عضوی به نام «شخصیت‌های نادیده گرفته شده» نامیده می‌شوند و سود و زیان در جدول C اظهارنامه مالیاتی گزارش می‌شود.

اگر دو عضو وجود داشته باشد، LLCها به عنوان شراکت مشمول مالیات می شوند.

شرکتهای LLC چند عضوه به عنوان شراکت مشمول مالیات می شوند. اعضا باید سود و زیان LLC را با استفاده از دو فرم گزارش کنند، ۱۰۶۵ برای ارقام کلی و جدول K-1 برای ارقام فردی.

C-Corporation به عنوان یک تجارت مشمول مالیات است. صاحبان شرکت C نیز درآمد خود را از مالیات شخصی گزارش می کنند. بدهی ها و سود شرکت باید گزارش شود. این مالیات مضاعف است.

برای یک شرکت S، مالکان سهامداران هستند. مالکان سهم خود را از درآمد در جدول K-1 گزارش می دهند.

آیا باید مالکیت انفرادی خود را به LLC تغییر دهم؟

دلیل اصلی پیوستن به صفوف شرکت های با مسئولیت محدود این است. برای محافظت از دارایی های شخصی باشد.

اگر شما یک مالک انحصاری هستید، ممکن است بتوانید برای برخورداری از نرخ مالیات کم درآمد با این حال، شما همچنین مسئول بدهی های تجاری هستید. اگر به عنوان یک مالک انحصاری بدهی های تجاری دارید، طلبکاران ممکن است بتوانند به دنبال اموال شخصی شما بروند.

اطلاعات عمیق بیشتری می خواهید؟ به نحوه تغییر مالکیت انفرادی خود به LLC بروید: ۶ مرحله آسان.

مالکان LLC چگونه حقوق می گیرند؟

صاحبان LLC بر اساس سهم خود از سود حقوق دریافت می کنند. به مالکان یا اعضا از طریق توزیعی که از LLCها به آنها منتقل می شود، پرداخت می شود. آنها باید درآمد شرکت‌های LLC را در اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی خود گزارش کنند.

اگر LLC یک شرکت S باشد، شرکت سهام صادر می کند و مالکان بر اساس سهامی که دارند مالیات می گیرند.

اگر LLC یک شرکت C باشد، مالکان بر اساس درآمدهای خود با شرکت.

نماینده ثبت شده چیست؟

نماینده ثبت شده شخصی است که توسط رهبران LLC منصوب می شود. نماینده ثبت شده اسناد قانونی را از طرف تجارت می پذیرد. برای ایفای این نقش، شخص باید در ساعات کاری در دسترس باشد.

هنگام ثبت اطلاعات LLC، نماینده ثبت‌شده باید در ایالت ثبت شود. شخص باید در ایالت به عنوان نماینده ثبت شده ثبت شده باشد و مقیم ایالت باشد.

قرارداد عملیاتی LLC چیست؟

قرارداد عملیات LLC نقش ها را مشخص می کند. از مالکان، مدیر و اعضا. این قراردادها همچنین شامل آیین‌نامه‌های شرکت‌های LLC، و جزئیات مدیریت و عملیات شرکت‌های LLC است.

< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_8"/>

چگونه یک قرارداد عملیاتی آماده می کنید؟ برای اطلاعات بیشتر، به آیا LLC شما به توافقنامه عملیاتی نیاز دارد؟ بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مواردی که باید شامل شود، بررسی کنید که آیا اصلاح قرارداد عملیات LLC قدم مناسب برای شما است.

آیا برای تشکیل LLC به وکیل نیاز دارم؟

این بستگی به پیچیدگی LLC شما دارد. آیا تک مالک است؟ احتمالاً می‌توانید از آن عبور کنید.

اگر می‌خواهید یک قرارداد عملیاتی پیچیده یا یک LLC چند عضوی داشته باشید، بهتر است از یک وکیل استفاده کنید. برخی از کارهای اداری – به ویژه ثبت مجدد و گزارش سالانه – می تواند دلهره آور باشد و باید به موقع تکمیل شود. از دست دادن مهلت؟ باید دوباره پرونده را دوباره ثبت کنید.

و چرا صاحبان کسب و کار نباید آزادانه روی ایجاد کسب و کار تمرکز کنید؟ شما می توانید تمام امور حقوقی خود را در اختیار وکیلی قرار دهید که در شرکت های LLC شرکت های با مسئولیت محدود به خوبی مسلط است. وکلایی وجود دارند که در این زمینه با مسئولیت محدود LLC تخصص دارند.

وکیل شما همچنین ممکن است بتواند راهنمایی کند که کدام نوع LLC برای کسب و کار شما بهترین است.

آیا باید به شما کمک کند. یک شراکت یا یک LLC تشکیل دهید؟

هم شراکت و هم تجارت LLC محافظت با مسئولیت محدود را ارائه می دهند.

A مشارکت عمومی به عنوان یک تجارت تحت نام مالکان، به عنوان یک سرمایه گذاری مشترک عمل می کند. مالکان در سود و زیان سهیم هستند – و مالکان شخصاً مسئول بدهی های تجاری هستند.

یک LLC از کسب و کار شما در برابر چه چیزی محافظت می کند؟

یک LLC از شما در برابر موارد زیر محافظت می کند:

  1. توقیف دارایی های شخصی شما. به عبارت دیگر، اگر کسب و کار LLC شما با شکست مواجه شود، طلبکاران نمی توانند خانه، یا حساب بانکی شخصی یا دارایی شما را رهن کنند.
  2. مالیات مضاعف. شما برای هر سودی که LLC بدست می آورد (یا بر سهم خود از سود) مالیات بر درآمد می پردازید. شما درآمد یا زیان مالیات بر درآمد شخصی خود را در جدول C گزارش خواهید کرد.
  3. به عنوان عضوی از LLC در یک کسب و کار نام برده می شود. LLCها مجبور نیستند نام همه اعضای خود را در اسناد ثبت شده برای کسب و کار فهرست کنند.

آیا برای یک LLC به شماره EIN نیاز دارم؟

بله، اگر یک LLC تک عضو هستید. به عبارت دیگر، اگر یک شرکت انفرادی را به یک LLC تک نفره تبدیل کرده اید.

تصویر: $


بیشتر در: ساختار حقوقی
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی