عمومی

10 مکان برای تهیه لوازم چاپگر سه بعدی کسب و کار

۱۰ مکان برای تهیه لوازم چاپگر سه بعدی
کسب و کار

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

پرینت سه بعدی در هر دو مورد محبوبیت فزاینده ای پیدا می کند مشاغل و مصرف کنندگان شما می توانید مجموعه عظیمی از اشیاء، از اسباب بازی گرفته تا قطعات لوازم خانگی را تولید کنید. با تجهیزات مناسب، حتی می توانید کسب و کار خود را بر اساس این روش ایجاد کنید. اما ابتدا، شما به لوازم مناسب برای خدمت به مشتری ایده آل خود نیاز دارید. در اینجا راهنمای تهیه مواد پرینت سه بعدی است.



صنعت چاپ سه بعدی در سال ۲۰۲۲

چاپ سه بعدی در حال افزایش است محبوبیت به عنوان چاپگرها و تجهیزات در دسترس تر شده و فناوری بهبود می یابد. تقاضا برای چاپگرها در حال افزایش است. و این روش بر انواع صنایع دیگر نیز تأثیر می گذارد زیرا می توان از آن برای تولید اقلام مختلف استفاده کرد.

svg%3E - 10 مکان برای تهیه لوازم چاپگر سه بعدی
کسب و کار

 

از کجا می توانید چاپ سه بعدی بخرید لوازم دارید؟

قبل از اینکه بتوانید فروشگاه چاپ سه بعدی خود را باز کنید، شما به چاپگر مناسب، مواد افزودنی و مواد پشتیبان نیاز دارید. در اینجا چند مکان برای تهیه این موارد ضروری وجود دارد.

۱٫ Amazon

Amazon اساساً همه چیزهایی را که ممکن است برای سفر پرینت سه بعدی خود نیاز داشته باشید، از چاپگرهای واقعی گرفته تا فیلامنت و رزین، دارد. همچنین می‌توانید کالاهای انبوه را پیدا کنید و محصولات را با عضویت در Prime سریع و رایگان ارسال کنید.

۲٫ Etsy

Etsy خانه بسیاری از کالاهای پرینت سه بعدی سازندگان به همراه مواد مختلف مانند رزین است. . بسیاری از فروشندگان همچنین فایل های دیجیتالی را ارائه می دهند که می توانید از آنها برای ساختن کالاهای چاپ سه بعدی خود استفاده کنید. فقط قبل از فروش هر چیزی که تولید می کنید، مجوزهای این فایل ها را بررسی کنید.

۳٫ MatterHackers

MatterHackers یک فروشگاه آنلاین فقط برای چاپگرهای سه بعدی و لوازم است. آنها طیف گسترده ای از ماشین ها را ارائه می دهند. و می‌توانید مواد پشتیبانی‌ای را که برای کار با هر گزینه ساخته شده‌اند، خریداری کنید.

۴٫ جهان سه بعدی

۳D Universe چاپگرها، کیت‌ها، رشته‌ها و اساساً هر چیزی را که برای شروع نیاز دارید ارائه می‌دهد. آنها همچنین مطالب آموزشی در دسترس دارند و حتی برای کسانی که سؤال دارند پشتیبانی تلفنی و ایمیلی ارائه می دهند.

۵٫ ۳D Supply Guys

۳D Supply Guys یک منبع آنلاین برای علاقمندان و مشاغل است. این سایت علاوه بر راهنماها و پیشنهادات اجتماعی، فروشگاهی را نیز شامل می‌شود که پرینترها، فیلامنت‌ها و حتی قطعات تعویضی دارد.

۶٫ محصولات HartSmart

محصولات HartSmart خدمات پرینت سه بعدی را همراه با لوازم مورد نیاز برای کسانی که می خواهند چاپ خود را انجام دهند ارائه می دهد. موجودی آنها شامل چاپگرها، قطعات، فیلامنت و رزین است.

۷٫ گرینگر

Grainger یک تامین کننده ابزار و تجهیزات است که مجموعه ای از لوازم چاپگر سه بعدی مانند فیلامنت را ذخیره می کند. شما به راحتی می توانید اندازه ها و رنگ های مختلف را به صورت آنلاین خرید کنید، با مشخصات دقیق که به راحتی قابل دسترسی است.

۸٫ بهترین خرید

Best Buy یک خرده فروش بزرگ است که چند چاپگر سه بعدی و مواد فیلامنت ارائه می دهد. مزیت تهیه یک چاپگر سه بعدی در اینجا ممکن است توانایی دیدن یا دریافت آن در یک فروشگاه فیزیکی باشد، در حالی که اکثر فروشگاه های دیگر فقط به صورت آنلاین کار می کنند.

۹٫ MakerBot

MakerBot یک برند پرینترهای سه بعدی است. بنابراین آنها محصولات خود را به صورت آنلاین و از طریق سایر خرده فروشان می فروشند. این فروشگاه همچنین شامل لوازم دیگری مانند فیلامنت و نرم افزار است.

۱۰٫ eBay

محصولات همیشه در حال تغییر از فروشندگان شخص ثالث. بسته به نیازتان می‌توانید همه چیز را از فیلامنت گرفته تا چاپگرها و قطعات جایگزین پیدا کنید.

 

لوازم ضروری چاپگر سه بعدی برای کسب و کار

قبل از اینکه بتوانید یک کسب و کار چاپ سه بعدی را راه اندازی کنید، به مجموعه ای از مواد و ابزار برای تکمیل فرآیند نیاز دارید. علاوه بر یک چاپگر واقعی، در اینجا چندین منبع چاپگر سه بعدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

جزئیات مکانیکی

اولین سرمایه گذاری که بسیاری از مردم هنگام شروع چاپ سه بعدی انجام می دهند، یک چاپگر واقعی است. بسیاری با تمام قطعات لازم همراه هستند. اما ممکن است به افزونه‌ها یا اجزای جایگزین مانند اکسترودرها یا انتهای داغ که مواد را پخش می کنند.

تخت های چاپی

A تخت چاپی تخت است، سطح مقاوم در برابر حرارت که به عنوان پایه بسیاری از پرینترهای سه بعدی عمل می کند. این بخش اغلب هنگام تکمیل پروژه های جدید نیاز به تغییر دارد تا سطحی تمیز و یکنواخت ارائه شود.

Kapton Tape

نوار کاپتون یک نوار مقاوم در برابر حرارت است که اغلب برای نگه داشتن مواد یا قطعات در محل خود هنگام پرینت سه بعدی استفاده می شود.

پرینتر سه بعدی رشته

به عنوان ماده اولیه مورد استفاده قرار می گیرد r بسیاری از محصولات چاپ سه بعدی. معمولاً روی یک قرقره چیده می شود و می تواند به چاپگر وارد شود، سپس آن را ذوب کرده و به طرح خاص اضافه می کند.

رزین

اما، برخی از چاپگرها در عوض با رزین. این معمولا یک مایع یا ژل است که به عنوان ماده خام به چاپگر اضافه می شود.

فایل ها یا نرم افزارهای دیجیتال< span class="ez-toc-section-end"/>

چاپگرهای سه بعدی معمولاً با نرم افزار عرضه می شوند. اما برخی از برنامه ها نیز وجود دارد که می توانید جداگانه خریداری کنید. حتی می توانید فایل از طراحان دیگر، اگرچه برخی از آنها قابل فروش مجدد نیستند.

موچین

موچین یا گیره معمولی است y برای گرفتن اقلام ظریف پس از چاپ یا کار با اجزای کوچک چاپگر که نمی توانید با دست آنها را دستکاری کنید مفید است.

 

هزینه لوازم برای چاپگر سه بعدی چقدر است؟

قیمت لوازم چاپگر سه بعدی بسته به کیفیت و نوع بسیار متفاوت است چاپگر و مواد هزینه بسیاری از پروژه ها بین ۵۰ تا ۳۰۰ دلار به ازای هر کیلوگرم ماده استفاده شده است.

ارزان ترین ماده برای چاپ سه بعدی چیست؟

رشته ها و رزین های پرینت سه بعدی در مواد مختلفی وجود دارند. بسیاری از آنها مصنوعی نسبتاً ارزان هستند. PLA به طور کلی یکی از ارزان‌ترین رشته‌های موجود در نظر گرفته می‌شود.

سودآورترین چیزی که با چاپگر سه بعدی می‌توان ساخت؟< span class="ez-toc-section-end"/>

چاپگرهای سه بعدی می توانند انواع اقلام سودآور، از قطعات مکانیکی گرفته تا اسباب بازی، بسازند. برخی از سودآورترین آنها مجسمه هایی هستند که در بازی های محبوبی مانند Dungeons and Dragons یا لوازم جانبی cosplay استفاده می شوند. با این حال، برخی نیز با ایجاد نمونه‌های اولیه برای برندها درآمد کسب می‌کنند.

چگونه یک تخت چاپی برای پرینت سه بعدی آماده می کنید؟

قبل از شروع یک پروژه چاپ سه بعدی جدید، به یک تخت چاپ تمیز و خشک نیاز دارید که بتواند مواد را در حین اضافه شدن پشتیبانی کند. اگر تخت‌های چاپی قبلاً استفاده شده‌اند، پلاستیک را بتراشید و مواد را کاملاً تمیز و خشک کنید. اگر برای اولین بار از چاپگر خود استفاده می کنید، مطمئن شوید که یک تشک مقاوم در برابر حرارت برای محافظت از پایه چاپگر وجود دارد.

آیا ساخت یا خرید چاپگر سه بعدی ارزانتر است؟

هزینه چاپگر سه بعدی بسیار متفاوت است، از حدود ۱۵۰ تا بیش از ۳۰۰۰ دلار مونتاژ چاپگر سه بعدی شما می تواند کمتر از ۱۰۰ دلار هزینه داشته باشد. بنابراین این معمولاً گزینه ارزان‌تری است، به شرطی که زمان و تخصص لازم برای انتخاب قطعات صحیح و مونتاژ صحیح آنها را داشته باشید.

واجد شرایط برای تخفیف، پیشنهادات ویژه و بیشتر با یک حساب Business Prime از آمازون. برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی