عمومی

نحوه استفاده از Reddit برای بازاریابی محتوا

نحوه استفاده از Reddit برای بازاریابی محتوا

بازاریابان امروزی در انبوهی از شبکه‌های اجتماعی، ابزارهای تحلیلی، نشریات تجاری و غیره جا افتاده‌اند. ما دائماً به دنبال راه‌های بهتری برای تحقیق، ایجاد و ترویج هستیم.

اما این ایده‌ها از کجا می‌آیند؟ از کجا می توانیم بینش بیشتری استخراج کنیم؟

یک رسانه اغلب نادیده گرفته شده اما بسیار مفید برای بازاریابان Reddit است. یک گنجینه واقعی از اطلاعات برای بازاریابان در مورد روندها، احساسات مشتری و نقاط دردناک. صدها اگر نه هزاران زیرردیت یا انجمن‌های به سبک انجمن‌های جداگانه وجود دارد که تقریباً به هر موضوعی که فکرش را بکنید اختصاص داده شده‌اند. مهم نیست سم شما چیست، می توانید جایی برای آن در Reddit پیدا کنید.

محیط ناشناس به کاربران اجازه می دهد آزادانه خود را بیان کنند، چه انتقاد تهاجمی اما سازنده باشد، چه فقط اشاره دوستانه. به عنوان فردی که تقریباً ۴ سال است در این پلتفرم حضور داشته‌ام، می‌توانم به شما بگویم که ذهن‌های فوق‌العاده با استعداد و خردمندی در سرتاسر ساب‌ردیت‌ها در کمین هستند. من تماس برقرار کرده‌ام، در پروژه‌های بازاریابی محتوا شریک شده‌ام، تبلیغ کرده‌ام و حتی داده‌های جمع‌سپاری را در Reddit جمع‌سپاری کرده‌ام.

مزایای استفاده منظم از Reddit برای بازاریابی محتوا ممکن است شما را شگفت‌زده کند. بیایید آنها را بررسی کنیم:

معدن طلایی از ایده‌ها

Reddit می‌تواند برای بازاریابان بسیار ارزشمند باشد، مشروط بر اینکه بدانید دنبال چیزی گشتن. ارزش آن همه چیز به نحوه عملکرد پلت فرم و نحوه استفاده ما از پلتفرم مربوط می شود. گیج نشو ما رسانه مصرف نمی کنیم؛ در عوض، ما در حال تجزیه و تحلیل آن هستیم.

محتوا مورد رأی‌گیری قرار می‌گیرد، که مستقیماً بر روی دید آن تأثیر می‌گذارد. اگر مرتبط یا جالب نباشد، رأی منفی دریافت می‌کند که آن را بیشتر و بیشتر در جریان پایین می‌آورد. اگر جامعه آن را شایسته بداند، با آرای موافق آن را لابی می‌کنند و آن را بالاتر از جریان می‌برند. در این رابطه، می‌توانید با پست‌های دارای رتبه برتر، آنچه را که برای یک جامعه محبوب‌تر و مهم‌تر است، ببینید.

هر پست، تصویر یا بخشی از محتوا دارای یک بخش نظرات اختصاصی است که به کاربران reddit اجازه می دهد تا در یک بحث بررسی کنند. مهمتر از آن، اینجا جایی است که می‌توانید احساسات، نظرات عمومی و شکایات مشتریان در مورد موضوعات مختلف را بیابید.

به عنوان مثال، بازاریابان صنعت بازی که اغلب در بخش «بازی» subreddit هستند، اطلاعات زیادی در مورد آنها پیدا می‌کنند. عناوین آنها به راحتی می‌توانستند درباره آنچه جامعه درباره عناصر مختلف یک بازی فکر می‌کند، اجماع پیدا کنند. اگر جامعه بازی آنها را دوست نداشته باشد، می توانند نکات محکم زیادی را در مورد علت آن پیدا کنند. به نوبه خود، این باید به آنها کمک کند تا عنوان بهتری در آینده بسازند و به بازار عرضه کنند، مشروط بر اینکه یاد بگیرند به مشتریان خود گوش دهند. به خاطر داشته باشید که همین مثال می‌تواند برای هر بازار یا کسب‌وکاری تطبیق داده شود.

نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که لازم نیست همه محتوا در صفحه اول باشد تا به محبوبیت تبدیل شود. Reddit با اکثر شبکه های اجتماعی و سئو کاملاً متفاوت است. لازم نیست وسواس داشته باشید که پست برتر یک جریان باشید. بهتر است گروه‌های کوچک‌تر را هدف قرار دهید و محتوا و پست‌های خود را به subreddit ارسال کنید که بیشتر با برند شما مطابقت دارد.

وقتی نوبت به آن می‌رسد. بازاریابی، این جنبه از استفاده از Reddit می تواند به شما کمک کند تا تمرکز لیزری را روی موارد مهم افزایش دهید. این به شما کمک می کند تا به اصطلاح، در از بین بردن چربی های اضافی بهتر عمل کنید. شما به سرعت متوجه خواهید شد که چه نوع محتوایی برای یک جمعیت یا جامعه ارزشمند است و چه نوع محتوایی ارزشمند نیست. خواهید آموخت که ارتباط مهمتر از حجم و نحوه انتخاب موضوعات مرتبط تر است.

مرکز جامعه

Reddit برای انجمن است. این بدان معناست که افرادی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند نمی‌ترسند نظرات واقعی خود را بیان کنند و در بحث بحث کنند. مطمئناً ممکن است برخی از این موارد را در یک انجمن تجاری یا شرکتی مشاهده کنید، اما در آنجا تا حد زیادی فیلتر خواهد شد.

اما در Reddit , شما به بحث‌های خالص و معتبر دسترسی دارید، بحث‌هایی که بیشتر مردم در زندگی روزمره خود با دوستان، خانواده یا همکاران دارند (البته برخی از این موارد می‌تواند NSFW باشد).

یکی از مشخص‌ترین ویژگی‌های Reddit، توانایی فوق‌العاده سریع کاربران برای متحد شدن برای حمایت از یک هدف یا خیریه است.

مطمئن باشید، اگر می خواهید بدانید که یک مخاطب جمعیتی یا خاص در مورد یک موضوع چه فکر می کند، می توانید به reddit بروید.

GummySearch یک ابزار تحقیق مخاطبان مبتنی بر هوش مصنوعی برای Reddit است. این ابزار به موارد زیر کمک می‌کند:

  • کشف مشتری (مانند یافتن نقاط درد و شکاف‌های راه‌حل)
  • جستجوی بدون زحمت Reddit با فیلترهای پیشرفته
  • ردیابی کلمات کلیدی مرتبط و نام های تجاری
  • استخراج اطلاعات از Reddit پست ها به صورت انبوه

اولین گام شما جستجوی Reddit با استفاده از یک یا چند کلمه کلیدی و انتخاب subreddits است:

svg%3E - نحوه استفاده از Reddit برای بازاریابی محتوا

برای هر رشته، می‌توانید خلاصه‌ای سریع ببینید و روی پیوندی کلیک کنید تا در Reddit شرکت کنید. به طور کلی، این ابزار موثری برای نظارت بر زیرمجموعه‌های هدف شما و درگیر شدن با آن بحث‌هایی است که در مورد موضوعاتی که محصول شما مرتبط است بحث می‌کند.

استفاده کنید. ابزاری برای تحقیق در مورد نقاط درد، ایده‌های محتوای طوفان فکری، و تولید سرنخ‌های فروش.

روندها و الگوهای رفتاری را کشف کنید

از آنجایی که اکثر subreddit‌ها دارای انجمن‌های فعال هستند، مکانی عالی برای کشف روندهای نوپا است. الگوهای رفتاری یا آنچه که دارید. Redditor ها دوست دارند میم ها را به طور مداوم تکرار کنند، که اغلب ویروسی می شوند. به‌علاوه، انواع نظرات و ایده‌های گروهی که می‌توانید جمع‌آوری کنید، نشانه‌هایی از روندهای نوپا را نشان می‌دهد.

به‌عنوان یک بازاریاب، این به شما کمک می‌کند تا از نظر محتوای محبوب، در صدر بازی خود باقی بمانید. اگر به آن پایبند باشید، باید به شما یاد دهد که چگونه گرایش‌های محبوب را بهتر شناسایی کنید.

به‌عنوان مثال، به نظر می‌رسد برخی از گرایش‌ها و میم‌ها قبل از اینکه مدت کوتاهی پس از آن منتشر شوند، جرقه اولیه‌ای دارند. گرایش‌های دیگر ظاهراً از ناکجاآباد ظاهر می‌شوند. با فعال بودن در جوامعی از این دست، که اتفاقاً برخی از آنها زادگاه گرایش‌های مذکور هستند، می‌توانید عناصر مختلفی را که در ظهور یک روند نقش دارند، تجزیه و تحلیل و مشخص کنید. اگر می‌خواهید بدانید چه چیزی در تولید محتوای ویروسی انجام می‌شود، Reddit مکانی است که می‌توانید باشید.

این همچنین یک راه عالی برای یک خبرنامه جذاب ایجاد کنید با پوشش منظم روندهایی که در Reddit پیدا می کنید.

البته، هرگز هیچ تضمینی وجود ندارد، زیرا برخی از روندها کاملاً غیرقابل پیش بینی هستند. با این حال، این بدان معنا نیست که چیزی برای یادگیری از آنها وجود ندارد.

آموزش یکنواختی

Reddit یک پلت فرم اجتماعی نیست که شما فوراً از آن بهره مند شوید. برای استفاده از آن، باید ثابت قدم باشید و به آن پایبند باشید. شما باید به همان subreddit ها مراجعه کنید، مشاوره ارائه دهید و در بحث ها شرکت کنید. این امر شهرت شما را افزایش می دهد، چیزی که در Reddit از آن به عنوان “کارما” یاد می شود.

اگر می خواهید واقعاً به روسای خود نشان دهید که چیزی ملموس را استخراج می کنید، یک صفحه گسترده ایجاد کنید و شروع به ثبت اطلاعات کنید. فهرستی از بهترین نوع محتوا تهیه کنید و عناصری را که باعث محبوبیت آن شده است، تجزیه و تحلیل کنید، به عنوان مثال؛

  • زمان بندی
  • context
  • نوع رسانه استفاده شده
  • ارتباط
  • headline
  • ناشر

الگوها به سرعت بوجود می آیند و ما می توانیم تشخیص دهیم که کدام نوع از محتوایی که بودجه مربوطه ما می تواند پوشش دهد. به نوبه خود، ما وارد مرحله ایجاد می‌شویم و می‌دانیم که از قبل اعتبارسنجی برای نوع محتوایی که می‌سازیم وجود دارد. در همین راستا، ما می‌توانیم به سادگی از دیگران بپرسیم که آیا “این چیزی است که آنها به آن علاقه دارند” و پاسخ‌ها را یادداشت کنیم.

نکته مهم این است که شرکت را از هم‌اکنون شروع کنید. شما به تدریج شروع به جذب هنجارهای اجتماعی زیرمجموعه هایی خواهید کرد که در آنها مشترک هستید و در نهایت تاکتیک های خود را برای استخراج ارزش برای کمپین بعدی خود ایجاد خواهید کرد.

عکس توسط برت جردن

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی