عمومی

چرا استخدام‌کنندگان و مدیران نباید افرادی را رد کنند همه صلاحیت ها را برآورده نکنید

چرا استخدام‌کنندگان و مدیران نباید افرادی را رد کنند
همه صلاحیت ها را برآورده نکنید

شما رئیس کاملی نیستید و یک شرکت عالی را اداره نمی‌کنید.

ممکن است کودک شما باشد، و شما دوست دارید فکر کنید که عالی است (همانطور که همه والدین معتقدند که نوزادانشان زیباترین نوزادی هستند که تا به حال داشته اند)، اما واقعیت این است که شرکت شما فقط متوسط ​​است چیزهای خوب و بد وجود دارد. شاید کمی بالاتر از حد متوسط ​​باشد، شاید کمی پایین تر. اما شانس اینکه شرکت شما جزو ۱۰ درصد شرکت‌های برتر برای کار باشد بسیار اندک است.

و با این حال، زمانی که شما استخدام کنید، آیا به دنبال فرد ایده آل هستید؟ شخصی که تمام جعبه ها را چک می کند؟ از این گذشته، شما فقط می خواهید افراد واجد شرایط برای شما کار کنند. و به این ترتیب، آیا در تلاش برای پر کردن موقعیت های خود هستید؟ (اگر نیستید، پس با خیال راحت بقیه موارد را نادیده بگیرید.)

چه می شود اگر کمی آرام باشید و شروع به نگاه کردن کنید. در افرادی که همه کادرها را علامت نزدند؟

A پست ویروسی در LinkedIn از سالینا دیتون یک شرکت را برجسته کرد،  Tegs، که افراد ناقص را تشویق می کند که درخواست دهند. آگهی های شغلی آنها شامل این پاراگراف است:

آیا تک تک الزامات را برآورده نمی‌کنید؟ مطالعات نشان داده‌اند که زنان و افراد رنگین‌پوست کمتر برای مشاغل درخواست می‌کنند، مگر اینکه تک تک شرایط را داشته باشند. در Tegus ما به ایجاد یک محل کار متنوع، فراگیر و معتبر اختصاص داده شده‌ایم، بنابراین اگر در مورد این نقش هیجان‌زده هستید، اما تجربیات گذشته شما کاملاً با تمام شرایط موجود در شرح شغل مطابقت ندارد، ما شما را تشویق می‌کنیم که در هر صورت درخواست دهید. شما ممکن است کاندیدای مناسب برای این یا نقش های دیگر باشید.

اگر از آنها پیروی کنید چه اتفاقی می افتد؟ به این موارد فکر کنید:

  • تقریباً همه می‌توانند هر کاری را با میل کافی و سخت کوشی انجام دهند. شما یک روز صبح از رختخواب بیرون نیامدید و همه کارهایی که اکنون انجام می دهید را می دانید. باید یاد می گرفتی و کار می کردی و مبارزه می کردی.
  • بسیاری از مهارت ها مشابه هستند. اگر می‌توانید به یک زبان برنامه‌نویسی کنید، یادگیری زبان برنامه‌نویسی دوم آسان‌تر است. به دنبال شباهت باشید؛ منطبق کامل نیست.
  • هنوز باید آموزش دهید. مدیران می‌خواهند افرادی را استخدام کنند که می‌توانند «در حال اجرا» باشند، اما این افراد معمولاً وجود ندارند. شما باید همه را آموزش دهید. بنابراین، در مورد استرس ناشی از آموزش دادن فردی در یک کار نگران نباشید. شما باید آنها را در سیستم ها، خط مشی ها و شیوه های خود آموزش دهید.
  • چیزهای حیاتی تر از مهارت های سخت وجود دارد. شما می توانید مهارت های سخت را آموزش دهید. تقریباً برای همه چیز کلاس های آموزشی وجود دارد. اما آیا این شخص دارای نیروی محرکه است؟ آیا آنها به صنعت شما علاقه مند هستند؟ آیا آنها مهارت های نرمی را که برای این کار نیاز دارند دارند؟ (هر شغلی به مهارت های نرم یکسانی نیاز ندارد.)
  • شما نامزدهای بیشتری دریافت می کنید. در نظر گرفتن افرادی که ۱۰۰ درصد مهارت ندارند استخراج شما را گسترش می دهد. اگر واقعاً تصمیم دارید فرد مناسب را پیدا کنید، جذب متقاضیان بیشتر فقط می تواند در این مورد کمک کند.

وقتی افرادی را که کامل نیستند طرد می کنید، آنقدر استعداد کمی از افراد بی نقص دارید که آن ها نمی توانند به هر حال می خواهید برای شرکت ناقص خود کار کنید. ادامه دهید و منشعب شوید، و برای کسب و کار شما مفید خواهد بود.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی