عمومی

انجام سفارش: چرا تسلط بر آن برای شما حیاتی است کسب و کار

انجام سفارش: چرا تسلط بر آن برای شما حیاتی است
کسب و کار

انجام سفارش مربوط به مراحل دریافت، پردازش و سفارشات ارسال. توجه داشته باشید: بیش از نیمی از خریداران آنلاین هنگام ارزیابی سفارشات، سرعت تحویل را در نظر می گیرند. در اینجا آنچه باید درباره انجام سفارشات بدانید و چرا برای کسب و کار کوچک شما بسیار حیاتی است، آمده است.

اگر در فرآیند انجام سفارش تازه کار هستید، این ویدیو از NetSuite به شما سرنخ هایی را می دهد که باید بدانید:

فرایند انجام سفارش

svg%3E - انجام سفارش: چرا تسلط بر آن برای شما حیاتی است
کسب و کار

برای مدیریت موفقیت آمیز فرآیند انجام سفارش، درک اجزای مختلف آن و اتخاذ تصمیمات آگاهانه مهم است. فرقی نمی‌کند رویکرد DIY را انتخاب کنید یا از خدمات یک شرکت برون سپاری استفاده کنید، چندین عامل کلیدی وارد عمل می‌شوند:

DIY انجام سفارش:

  • مدیریت موجودی:اگر می‌خواهید انجام سفارش را در داخل انجام دهید، باید یک سیستم مدیریت موجودی قوی ایجاد کنید. این تاکتیک شامل پیگیری سطوح موجودی، امتیازهای سفارش مجدد و در دسترس بودن اقلام است.
  • انبارداری: برای ذخیره محصولات خود، به یک فضای انبار اختصاصی نیاز دارید. این تسهیلات باید سازماندهی شده، ایمن و مجهز باشد تا موجودی شما را به طور موثر مدیریت کند.
  • سیستم موجودی: پیاده سازی یک سیستم موجودی موثر ضروری است. سیستم انتخابی می‌تواند شامل استفاده از نرم‌افزار مدیریت موجودی برای ردیابی مقادیر محصول، نظارت بر نیازهای ذخیره‌سازی مجدد و اطمینان از انجام دقیق سفارش باشد.
  • پردازش سفارش: شما به یک فرآیند ساده نیاز دارید. برای دریافت و پردازش سفارشات این فرآیند شامل ورود سفارش، انتخاب اقلام از موجودی، و آماده سازی آنها برای حمل و نقل است.
  • بسته بندی: بسته بندی مناسب برای محافظت از محصولات در طول حمل و نقل بسیار مهم است. برای حفظ ثبات به مواد بسته بندی مناسب و فرآیند بسته بندی استاندارد نیاز دارید.
  • حمل و نقل: هماهنگی با شرکت‌های حمل‌ونقل، تولید برچسب‌های حمل‌ونقل، و برنامه‌ریزی تحویل یا تحویل در اداره پست، وظایف حیاتی برای انجام سفارشات DIY هستند.

svg%3E - انجام سفارش: چرا تسلط بر آن برای شما حیاتی است
کسب و کار

اجرای سفارش برون سپاری شده:

  • مدیریت موجودی: هنگام برون سپاری، شرکت تامین کننده مسئولیت مدیریت موجودی شما را بر عهده می گیرد. علاوه بر این، این شرکت‌ها تخصص و سیستم‌هایی برای پیگیری محصولات شما دارند.
  • پردازش سفارش: > شریک انجام، کل گردش کار پردازش سفارش، از جمله ورود، انتخاب و بسته بندی سفارش را مدیریت می کند. آنها نیروی انسانی و زیرساخت لازم برای تسریع این فرآیند را دارند.
  • انبارداری:شرکت های برون سپاری انبارهای اختصاصی دارند که برای ذخیره سازی و بازیابی کارآمد محصولات طراحی شده اند. آنها اطمینان حاصل می کنند که موجودی شما به خوبی سازماندهی شده و ایمن است.
  • حمل و نقل: شرکای Fulfillment با شرکت های حمل و نقل ارتباط برقرار کرده اند و اغلب می توانند در مورد نرخ های بهتر مذاکره کنند. این شرکا از تولید برچسب های حمل و نقل و هماهنگی تحویل به موقع مراقبت می کنند.
  • ساختار هزینه: انجام سفارش برون سپاری معمولاً شامل هزینه ثابت ماهانه و درصدی از فروش است. این ساختار می تواند مقرون به صرفه باشد، به خصوص برای کسب و کارهای کوچک.
  • تجربه مشتری:برون سپاری می تواند منجر به بهبود تجربیات مشتری شود. بسیاری از شرکت‌های تامین کالا دارای مکان‌های انبار متعددی هستند که به آنها امکان می‌دهد از نزدیک‌ترین مرکز ارسال کنند و در نتیجه تحویل سریع‌تر و مقرون به صرفه‌تر انجام شود.

svg%3E - انجام سفارش: چرا تسلط بر آن برای شما حیاتی است
کسب و کار

نگاه‌های کالووی کوک

کالووی کوک بنیان‌گذار آزمایشگاه ها را روشن کنید. او بزرگترین مشکل برای کسب و کارهای کوچک را تشریح کرد.

او می نویسد: “پردازش سفارش ها فوق العاده وقت گیر است.” من بنیانگذار و تنها کارمند شرکتم هستم. اگر من برچسب بزنم و برای ارسال هر سفارش به اداره پست بروم، ساعت ها طول می کشد. هزینه فرصت آن برای استارت آپ های کوچک عالی است. و این زمان بهتر است صرف عملیات و کارهای بازاریابی شود تا کسب و کار را گسترش دهد.»

او می گوید راه حل برون سپاری است. هزینه شروع برای برون سپاری انجام سفارش کم است. معمولاً هر ماه یک قیمت ثابت و درصدی از فروش وجود دارد. به گفته Calloway یک مزیت دیگر نیز وجود دارد.

«استفاده از شخص ثالث برای انجام سفارش برای مشتریان شما خوب است. شرکت شریک ما، Shipmonk، دارای انبارهایی در سرتاسر ایالات متحده است که بر اساس نزدیک‌ترین مکان، برای مشتری ارسال می‌کند. این بدان معناست که آنها می‌توانند سریع‌تر و ارزان‌تر از من یک بسته را به مشتری تحویل دهند.»

مزایای برون‌سپاری انجام سفارش

svg%3E - انجام سفارش: چرا تسلط بر آن برای شما حیاتی است
کسب و کار

برون سپاری انجام سفارش شما زمان را آزاد می کند تا بتوانید روی کسب و کار خود تمرکز کنید. زمان تحویل شما را سرعت می بخشد و همچنین هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد.

در خانه می مانید؟ قطعا انجام این کار جنبه مثبتی دارد. به عنوان مثال، شما تمام جنبه های عملیات خود را از ابتدا تا انتها می دانید. این یک راه ارزان برای پایین نگه داشتن هزینه های خود در هنگام استارت آپ است. آگاه باش. اگر شرکت شما شروع به کار کند، می‌توانید به سرعت از فعالیت‌های داخلی خود پیشی بگیرید.

مهمترین عواملی که هنگام انتخاب یک شریک تامینی باید در نظر بگیرید

svg%3E - انجام سفارش: چرا تسلط بر آن برای شما حیاتی است
کسب و کار

اکثر کسب و کارهای کوچک برای دریافت کالاها و خدمات از نقطه A به نقطه B به کمک نیاز دارند. در اینجا لیست خوبی از بهترین انجام سفارش وجود دارد خدمات برای سال ۲۰۱۹٫ علاوه بر این، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام انتخاب شریک در نظر بگیرید :

دریافت راهنمایی متخصص

نیازی ندارید ساعت‌ها به جستجوی موتورهای جستجو بپردازید و به دنبال یک شرکت برون سپاری خوب بگردید. پورتال های آنلاینی مانند FulfillmentCompanies.net وجود دارد. فهرستی از خدمات دسته بندی شده را دریافت کنید. توسط صنایع مختلف.

سوالات درست را بپرسید

فقط اولین نتایج جستجویی را که پیدا می‌کنید انتخاب نکنید. فهرستی از سؤالات در مورد ساختار قیمت‌گذاری شرکت، اینکه آیا آنها در سطح بین‌المللی ارسال می‌شوند و چه کسانی از آنها استفاده می‌کنند، مهم است. وقت بگذارید و لیستی از سوالات مهم برای کسب و کار خود تهیه کنید. ممکن است بخواهید این کار را با درخواست نظر از کارمندان انجام دهید.

به گردش فکر کنید

همچنین باید وعده هایی را که به مشتریان در مورد زمان حمل و نقل می دهید در نظر بگیرید. اگر به آنها قول ارسال یک روزه می دهید، باید خدماتی را پیدا کنید که این کار را برای شما انجام دهد.

نکات داخلی

اگر می خواهید انجام سفارش را مدیریت کنید. خودتان، باید موجودی را در دسترس داشته باشید. یعنی راه اندازی یک انبار یا تعیین محل ذخیره سازی. همچنین، قرار دادن وسایلی که کندتر حرکت می کنند در قفسه های بالایی خوب است. منطقه بسته بندی شما باید تا حد امکان به بارانداز نزدیک باشد.

شما به یک سیستم موجودی نیاز دارید و نرم افزار یک ابزار عالی است. ردیابی موجودی در زمان واقعی امکان پذیر است. این به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا فعال باشند. رایان چان از UpKeep Maintenance Management توضیح می‌دهد:

او می‌نویسد: «تامین سفارش چیزی فراتر از ارائه درخواست‌های فروش است. “این در مورد پیش بینی فعالانه نیازهای مشتریان قبل از ظهور آنها است. با انقلاب دیجیتالی کسب‌وکارها، مشتریان راحت‌تر می‌توانند به صورت آنلاین سفارش دهند.»

او می‌گوید CMMS (نرم‌افزار مدیریت تعمیر و نگهداری رایانه‌ای) به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تصمیمات فعالانه بگیرند و سفارش‌ها را در محیطی سریع تکمیل کنند.

“با ویژگی‌هایی مانند ردیابی موجودی و داشبوردهای KPI، یک CMMS سفارش‌های کاری را به یک سیستم دسته‌بندی آسان‌تر تبدیل می‌کند.”همانطور که می بینید، هنگام انتخاب یک شریک تحقق، مهم است که عواملی را که با اهداف و عملیات کسب و کار شما همسو هستند، سنجید. این جدول جنبه‌های ضروری را نشان می‌دهد که هنگام تصمیم‌گیری بین انجام برون‌سپاری یا مدیریت داخلی آن باید در نظر گرفت.

<.

< th class="column-3">تامین سفارش داخلی

عاملی که باید در نظر گرفته شود برون سپاری با یک شریک تامین کننده
راهنمای تخصصی از پورتال های آنلاین مانند FulfillmentCompanies.net برای یافتن سرویس های طبقه بندی شده متناسب با صنایع مختلف. نیاز به انجام تحقیقات گسترده و تامین منابع فروشندگان به طور مستقل دارد.
پرسیدن سؤالات درست لیستی از سؤالات درباره ساختار قیمت‌گذاری، حمل‌ونقل بین‌المللی و شرکت‌های حمل‌ونقل ترجیحی تهیه کنید. برای جمع‌آوری دیدگاه‌های مختلف، نظرات کارمندان را جستجو کنید. به ایجاد فهرستی جامع از سوالات متناسب با نیازها و اهداف کسب‌وکار شما نیاز دارد.
زمان چرخش خدمات تکمیلی را انتخاب کنید که با زمان های ارسال وعده داده شده شما مطابقت داشته باشد ( به عنوان مثال، حمل و نقل یک روزه). حفظ کنترل بر زمان حمل و نقل اما مستلزم تدارکات و انبارداری کارآمد است.
تنظیم داخلی بدون پاسخ (برون سپاری) یک انبار یا فضای ذخیره سازی مشخص را با یک سیستم موجودی سازماندهی شده تنظیم کنید.
مدیریت موجودی شرکت های برون سپاری موجودی را از طرف شما مدیریت می کنند و از نرم افزارهای پیشرفته برای ردیابی بلادرنگ استفاده می کنند. نرم افزار ردیابی موجودی را برای تصمیم گیری فعال و انجام سفارش پیاده سازی کنید.
انجام سفارش پیشگیرانه شرکای Fulfillment ممکن است از فناوری مانند CMMS (نرم افزار مدیریت تعمیر و نگهداری رایانه ای) برای پیش بینی نیازهای مشتری و افزایش کارایی استفاده کنند. انجام سفارشات داخلی می‌تواند از ابزارهای CMMS برای ساده‌سازی سفارش‌های کاری و ردیابی شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) بهره‌مند شود.

روندهای تحقق سفارش برای سال ۲۰۱۹< /h2>

در اینجا چند مورد از روندهای بزرگی وجود دارد که باید در سال جاری و سال ۲۰۲۰ به آنها توجه داشته باشید.

داده های بزرگ بزرگتر می شوند

حتی پس از گذشت چند سال، اطلاعات مشتریان شما بیشتر از آنچه که می دانید با چه کاری انجام دهید خواهید داشت. به همین دلیل است که تجزیه و تحلیل داده ها در آینده مهم تر خواهد شد. در همین حال، دیدن روندهای فروش بزرگ و کوچک به شما کمک می کند تا به سرعت دنده خود را تغییر دهید. این یک پیوند به یک سرویس Google cloud است.< /p>

انتخاب خودکار سفارش

svg%3E - انجام سفارش: چرا تسلط بر آن برای شما حیاتی است
کسب و کار

این واقعاً مهم نیست که آیا می‌خواهید انجام سفارش خود را به صورت داخلی انجام دهید یا برون سپاری کنید. . انتخاب خودکار کارها را سرعت می بخشد، بنابراین باید کل فرآیند خود را به دقت تنظیم کنید. در واقع، اکنون در نقطه ای است که مشتریان می توانند از برنامه برای سفارش مواد غذایی خود استفاده کنند. .

با افزایش این روند، کسب‌وکارهای کوچک باید برای انجام سفارشات بیشتر تولید کنند و در بالای موجودی باقی بمانند

تصویر: $.com


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی