عمومی

چگونه یک خون آشام عاطفی و یک فرآیند 5 مرحله ای را تشخیص دهیم شکست یکی وقتی که شما

چگونه یک خون آشام عاطفی و یک فرآیند ۵ مرحله ای را تشخیص دهیم
شکست یکی وقتی که شما

در فیلم‌های ترسناک همیشه راه‌هایی واضح و البته عجیب و غریب برای تشخیص یک خون آشام وجود دارد، بدون بازتاب، نفرت سیر که از نور وحشت دارد، تابوت در خانه نگه می دارد؟ بعد فرار کن اما چگونه می توان نوع خون آشامی را که نه از خون بلکه از انرژی تغذیه می کند، تشخیص داد؟

همه ما با این نوع خون آشام های احساسی در زندگی ما. آنها همکارهایی هستند که نمی توانند در مورد خودشان حرف نزنند، آشنایی که همیشه بعد از یک جلسه کوتاه شما را خسته می گذارد، یا آن مردی که پشت میز بعدی است که شما را به جشن های یک ساعته عوضی در مورد هر دلخوری کوچکی که در آن اتفاق می افتد، می کشاند. دفتر آنها عاشق درام هستند، اما شما فقط زمان (و انرژی) ارزشمندی را که می توانید برای موفقیت بیشتر شرکت خود صرف کنید، از دست می دهید.

به عنوان هنرمند و نویسنده wwwآستین نمی‌توانید .inc.com/jessica-stillman/toxic-people-vampire-test-austin-kleon.html”>یک خون آشام عاطفی را با یک تست ساده شناسایی کنید (بدون نیاز به سیر یا ضربدر): “اگر بعد از معاشرت با کسی، شما احساس فرسودگی و فرسودگی می کنید، آن شخص یک خون آشام است.

بنابراین وقتی متوجه شدید که یک خون آشام احساسی بیش از حد وقت و انرژی شما را می گیرد، چه می کنید؟ مجله Self اخیراً با تعداد معدودی از درمانگران درباره این پدیده صحبت کرده است. خون‌آشام‌های احساسی، و این طرح پنج مرحله‌ای ساده را برای خنثی کردن اثرات سمی آن‌ها انجام دادیم. (برای اطلاعات بیشتر در مورد روانشناسی و انگیزه‌های آن، مقاله کامل را بررسی کنید. خون آشام های عاطفی).

۱٫ همدلی را انتخاب کنید.

شما اولین انگیزه در مواجهه با یک خون آشام احساسی ممکن است این باشد که فقط چشمان خود را بچرخانید و از آنجا دور شوید. اگر آن شخص کسی است که دیگر مجبور نیستید آن را ببینید، این کار می تواند کارساز باشد، اما اگر یک همکار کاری است، کارشناسان پیشنهاد دیگری دارند: کمی همدلی را امتحان کنید. مطمئناً نمایش بیش از حد و خود جذبی آنها آزاردهنده است، اما این رفتارها اغلب فقط واکنشی به همان نوع ناامنی ها و اضطراب هایی هستند که همه ما با آن دست و پنجه نرم می کنیم. تشخیص این موضوع بیشتر به شما بینش (و استقامت) لازم برای مذاکره درازمدت در مورد روابط مشکل ساز می دهد.

۲٫ اعتبارسنجی و تغییر مسیر.

همه ما گاهی شکایت می کنیم. راه سالم برای انجام آن شامل طرح مشکل و جستجوی واقعی برای راه حل است. راه خون آشام عاطفی برای انجام آن فقط ناله بی پایان است در حالی که به دنبال اعتبار بیشتر است. به همین دلیل است که درمانگر داریل اپلتون پیشنهاد می کند بهترین راه برای مواجهه با ناسزاهای بی پایان یک خون آشام عاطفی این است که به آرامی آنها را به یک حالت بهتر شکایت.

“اگر همکار شما از یک مشکل کاری خاص شکایت دارد، برای مثال، دکتر اپلتون پیشنهاد می‌کند چیزی شبیه این بگویید: واقعاً سخت به نظر می رسد. آیا به این فکر کرده اید که قرار است چه کاری انجام دهید؟ یا شاید، “آیا مستقیماً در مورد آن با [فردی که از او شکایت می کنند” صحبت کرده اید؟ آیا مدیر شما توصیه ای داشته است؟ این می‌تواند به آنها یادآوری کند که آنها می‌توانند برای تغییر وضعیت خود اقدامی انجام دهند.» Self می‌گوید.

۳٫ به جانور غذا نده

شاید فکر کنید که توافق شدید با یک خون آشام عاطفی ممکن است به آنها آنچه را که می خواهند بدهد، می دهد تا از بین بروند. . اینطور نیست. مانند انواع مکیدن خون کلاسیک، خون آشام های احساسی عطش بی پایانی دارند، فقط عطش آنها برای نمایش است. هر چه بیشتر به آنها بدهید، بیشتر مطالبه خواهند کرد. تمام تلاش خود را بکنید تا هنگام تعامل با آنها از نظر احساسی خالی بمانید (برخی این را صخره خاکستری می نامند روش، تا آنجا که ممکن است سعی کنید هنگام تعامل با افراد سمی به یک سنگ خاکستری شبیه شوید.) 

Self می گوید: “ltr”>این بی ادبی نیست، بلکه به خون آشام انرژی می آموزد که شما منبع انرژی قابل اعتمادی نخواهید بود.

۴٫ مرزهای ثابتی را تعیین کنید.

در حالی که همدلی می تواند استقامتی برای مقابله با خون آشام های عاطفی اجتناب ناپذیر به شما بدهد، این بدان معنا نیست که باید رفتاری را تحمل کنید که شما را خسته می کند. با قاطع بودن، به آموزش خون آشام عاطفی خود که به عنوان قربانی بی فایده هستید ادامه دهید. با مرزهای شما. به عنوان مثال، در ابتدای مکالمه به آن‌ها بگویید «فقط X دقیقه برای صحبت کردن دارم» و به اسلحه‌های خود بچسبید.

۵٫ روی مراقبت از خود تمرکز کنید.

هدف کل این فرآیند این است که خود را عاقل نگه دارید (و برنامه خود را در مسیر درست قرار دهید). به گفته درمانگران Self که با آنها صحبت کرده است، کاملاً خوب است که به یک خون آشام عاطفی بگویید تا زمانی که این کار را به خوبی انجام دهید. ادامه دهید و به همکاران درام کویین خود بگویید که در حال عقب نشینی هستید و واقعاً باید برای مدتی سرتان پایین باشد. علاوه بر اینکه درست است، آنها را نیز تشویق می کند تا راه های سازنده تری برای مقابله با مسائل خود بیابند.

اجازه دهید خون‌آشام‌های احساسی که در سالن‌های دفتر شما پرسه می‌زنند، شما را به سمتی بکشانند. پوسته مراحل ساده بالا را انجام دهید تا بتوانید انرژی خود را برای کارهای مفیدتر از تغذیه کردن نفس و رام کردن اضطراب آنها حفظ کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی