عمومی

وزارت دادگستری با کلاهبرداری 20 میلیون دلاری در امداد کووید-19 برخورد می کند طرح

وزارت دادگستری با کلاهبرداری ۲۰ میلیون دلاری در امداد کووید-۱۹ برخورد می کند
طرح

شش مرد تگزاس به دلیل مشارکت در طرحی برای دریافت غیرقانونی بیش از ۲۰ میلیون دلار وام قابل بخشش از طریق برنامه محافظت از چک پرداخت (PPP) محکوم شده اند. و قانون امنیت اقتصادی (CARES) برای کمک به کسب و کارهای کوچک در طول همه گیری همه گیر.

این افراد با نام های حمزه عباس، ۳۱ ساله، اماس الدین، ۳۱ ساله، آرهام الدین، ۲۷ ساله، همه از ریچموند شناسایی شده اند. سید علی، ۵۵ ساله، از سرزمین قند. و محمد انیس، ۵۵ ساله، و ژسوس آکوستا پرز، ۳۳ ساله، هر دو از هوستون، بر اساس نقش خود در این توطئه با مجازات های مختلف زندان مواجه شدند. احکام آنها از یک سال و یک روز تا سه سال و هشت ماه حبس است که نشان دهنده اعترافات مجرمانه آنها و شدت اعمال آنها است.

< اسناد دادگاه تلاش حساب شده این متهمان را برای سوء استفاده از فرآیند وام PPP با ارائه درخواست های تقلبی از طرف مشاغل خود نشان می دهد. این برنامه‌ها با ارقام نادرست کارمندان، هزینه‌های حقوق و دستمزد ماهانه اغراق‌آمیز، و با سوابق بانکی جعلی و فرم‌های مالیاتی پشتیبانی می‌شدند. عمق این توطئه بیشتر به پولشویی می رسد، جایی که بخشی از درآمدهای کلاهبرداری از طریق چک هایی که به کارمندانی که وجود نداشتند ارسال می شد، که نشان دهنده تلاش های دقیق برای پنهان کردن منافع غیرقانونی آنها بود.

این حکم به دنبال اقدامات قبلی در ژانویه است، که در آن سه توطئه‌گر دیگر حکم خود را دریافت کردند، و در اکتبر ۲۰۲۳، زمانی که هفت نفر دیگر، از جمله سرکرده طرح امیر عقیل به دست عدالت سپرده شد و اوج آن حکم ۱۵ سال زندان برای عقیل بود.

تلاش‌های تحقیقاتی مشترک دفتر بازرس کل SBA، دفتر بازرس کل آژانس مالی مسکن فدرال، تحقیقات امنیت داخلی، دفتر بازرس کل شرکت بیمه سپرده‌های فدرال، و بازرس کل خزانه‌داری برای اداره مالیات در کشف این کلاهبرداری پیچیده مؤثر بوده است. .

این پرونده توسط یک تیم اختصاصی از وکلای دادگستری از بخش کلاهبرداری بخش جنایی وزارت دادگستری و دستیاران وکلای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی تگزاس رهبری شد و بر تعهد دولت فدرال برای تعقیب افرادی که به دنبال سوء استفاده هستند تأکید کرد. برنامه های کمک های اضطراری ملی.

PPP برای ارائه حمایت های مالی ضروری برای مشکلات کوچک طراحی شده است. کسب و کارها در طول همه گیری COVID-19. با این حال، بهره برداری از این برنامه توسط بازیگران متقلب نه تنها یکپارچگی تلاش های امدادی فدرال را تضعیف می کند، بلکه منابع حیاتی را از کسب و کارهای قانونی نیازمند منحرف می کند.

وزارت دادگستری در برابر کلاهبرداری های مرتبط با COVID-19 هوشیار است و مردم را تشویق می کند تا هرگونه فعالیت مشکوک به کلاهبرداری را گزارش کنند. این مورد به عنوان یادآوری جدی از نبرد مداوم علیه تقلب های مالی و اهمیت حفظ یکپارچگی برنامه های کمک فدرال طراحی شده برای کمک به آمریکایی ها در زمان بحران است.

برای صاحبان مشاغل کوچک، این خبر بر اهمیت بسیار حائز اهمیت دقت و نیاز است. در برابر پس‌زمینه افزایش تقلب در برنامه‌های امدادی فدرال هوشیار باقی بماند. همچنین به عنوان یادآوری چارچوب‌های قانونی قوی و تلاش‌های تحقیقاتی برای محافظت از یکپارچگی این برنامه‌ها و اطمینان از رسیدن کمک‌ها به کسانی که واقعاً به آن نیاز دارند، عمل می‌کند.

تصویر: $$


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی