عمومی

4 راه برای مذاکره برای دستمزد بالاتر و کسب درآمد بیشتر

۴ راه برای مذاکره برای دستمزد بالاتر و
کسب درآمد بیشتر

توانایی مذاکره یک مهارت کلیدی در تجارت است، حتی بیشتر از آن هنگام پذیرش پیشنهاد شغلی یا ارتقاء به یک موقعیت جدید را جذب می کند. با این حال، به احتمال زیاد شما احتمالاً پول کافی درخواست نکرده‌اید.

بر اساس تحقیق، کمتر از یک سوم افراد با موفقیت درباره حقوق خود مذاکره می کنند تا درآمد خود را افزایش دهند. اکثریت به سادگی با درخواست افزایش حقوق به اندازه کافی راحت نیستند.

تحقیق بیان می‌کند که به طور کلی، اکثریت مردم (۸۴ درصد) با اعتماد به نفس کافی برای درخواست دستمزد بیشتر در دریافت آن موفق بودند. و حدود یک پنجم از کسانی که مذاکره کردند با افزایش قابل توجه دستمزد بین ۱۱ تا ۲۰ درصد پاداش دریافت کردند.

در حین مذاکره برای موارد بیشتر. پرداخت می تواند کاملاً استرس زا باشد، اگر شرایط و رویکرد مناسب باشد، همچنان بهترین و ساده ترین راه برای افزایش درآمد شماست. در اینجا چهار راه برای انجام این کار به خوبی ارائه شده است تا به طور بالقوه پول روی میز باقی نگذارید.

۱٫ ارزش خود را ثابت کنید 

وقتی واقعاً ثابت کردید که مستحق این افزایش هستید، و توضیح دهید که چگونه کار یا مهارت‌های شما منجر به افزایش درآمد یا پس انداز می‌شود. با پول شرکت، به احتمال زیاد توجه کسانی را که در موقعیت افزایش دستمزد خود هستند به خود جلب خواهید کرد. نکته کلیدی این است که یک مورد و دلایل واضح و قانع کننده برای اینکه چرا شما مستحق افزایش حقوق هستید به صورت مکتوب ارائه کنید.

۲٫ ارزش خود را بدانید

با استفاده از منابعی مانند Indeed یا LinkedIn Salary، محدوده حقوق قابل مقایسه برای صنعت، مکان، موقعیت و تجربه خود را بیابید.

۳٫ رئیس خود را از قبل آماده کنید

به جای اینکه تا ساعت یازدهم منتظر بمانید، شش ماه قبل به رئیس خود بگویید که می خواهید افزایش و موافقت با اهدافی که برای تحقق آن ارتقاء باید به آن‌ها برسیم. رویکرد در اینجا کلیدی است. شما نمی خواهید رئیس خود را در حالت تدافعی قرار دهید. با قرار گرفتن در همان صفحه و با نوشتن آن، در مورد اهداف و اهداف مشخص باشید. در نهایت، وقتی به مرز شش ماه نزدیک شدید، با رئیس خود حلقه بزنید تا نشان دهید چه کارهایی انجام داده‌اید و سپس جلسه‌ای را برای بحث در مورد افزایش حقوق برنامه‌ریزی کنید.

۴ . ارزش خود را توجیه کنید

با در نظر گرفتن یک عدد خاص به میز مذاکره بیایید و آماده باشید که توجیه کنید چرا ارزش دارید شما ارزش دارید در غیر این صورت، یک مدیر استخدام با تجربه تر، مذاکره را بر اساس نتیجه خود کنترل می کند، نه شما. این همچنین برای کمک به شما مهم است که بدانید اگر رئیس شما با افزایش حقوق مورد نظر مخالفت کند، چگونه پاسخ می دهید. سپس، دوباره بر ارزشی که در حال حاضر برای کسب و کار به ارمغان می آورید یا خواهید آورد، تمرکز کنید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی