عمومی

از کجا می توان بیمه تجارت برق را پیدا کرد

از کجا می توان بیمه تجارت برق را پیدا کرد

کسب و کار برق با خطرات منحصر به فرد بالقوه زیادی همراه است. این بدان معناست که پوشش بیمه تجاری نه تنها توصیه می شود، بلکه طبق قانون نیز الزامی است.

نیازهای پوشش بیمه برای بیمه برقکار متفاوت است. به عنوان مثال، برخی از برقکاران ممکن است تمام تجهیزات تجاری را در یک وسیله نقلیه ذخیره کنند، برخی ممکن است یک ملک تجاری را برای ذخیره سازی اجاره کنند. برخی ممکن است تجهیزات الکتریکی را در محل کار نگهداری کنند. برخی ممکن است به تنهایی کار کنند. برخی ممکن است کارمند داشته باشند.

شما باید با داشتن بیمه نامه های مناسب از کسب و کار خود محافظت کنید. در اینجا اطلاعاتی وجود دارد که صاحبان مشاغل برای دریافت پوشش بیمه مناسب و در عین حال صرفه جویی در هزینه های بیمه باید بدانند.

svg%3E - از کجا می توان بیمه تجارت برق را پیدا کرد

 



چرا برقکارها باید بیمه شوند؟

یک نوع اساسی از بیمه تجاری که برقکارها به آن نیاز دارند، بیمه مسئولیت است. بیمه مسئولیت حرفه ای از برقکاری که باعث آسیب مالی یا صدمه بدنی به مشتری می شود محافظت می کند. به عنوان مثال، سیم‌کشی نادرست جعبه‌های برق می‌تواند به سیستم سرگرمی خانگی آسیب برساند و همین خطا در خانه مشتری می‌تواند به مشتری آسیب بدنی وارد کند.

برای اینکه یک برقکار مجوز کسب و کار بگیرد. ، او باید پوشش بیمه مسئولیت دریافت کند. هیچ مشتری باهوشی نباید برقی استخدام کند که بیمه مسئولیت تجاری ندارد.

برقکارانی که کارمند یا کارمند دارند باید بیمه غرامت کارگری برای کسب و کار دریافت کنند. این نیز از نظر قانونی برای یک تجارت پوشش الزامی است.

 

بیمه برقکار تجاری چه چیزی را پوشش می دهد؟

پوشش بیمه تجاری می تواند گسترده یا خاص باشد. نوع پوشش بسته به نوع خط‌مشی متفاوت است.

در اینجا جزئیات مربوط به هر نوع بیمه نامه ای که برای اهداف تجاری مورد نیاز است آورده شده است:

بیمه مسئولیت عمومی تجاری

بیمه مسئولیت عمومی، بیمه پایه کسب و کار است که طبق قانون الزامی است. پوشش مسئولیت عمومی از برقکاری که به دلیل سهل انگاری حرفه ای به مشتری آسیب مالی یا آسیب بدنی وارد می کند محافظت می کند. این خط‌مشی شامل پوشش پرداخت‌های پزشکی درخواست‌شده توسط مشتری می‌شود.

بیمه مسئولیت عمومی، بیمه تجاری پایه‌ای است که برق‌کاران – و سایر پیمانکاران – به آن نیاز دارند. از آنجایی که نیازهای بیمه مشاغل کوچک برطرف می شود، این امر ضروری است.

بیمه املاک تجاری

بیمه اموال تجاری برای یک برقکار که فضایی برای نگهداری تجهیزات دارد یا اجاره می‌کند و همچنین شامل مبلمان اداری می‌شود، الزامی است. این نوع بیمه نامه برقکار ممکن است مورد نیاز باشد اگر برقکار اموال تجاری را در اموال شخصی نگه می دارد – مانند سوله یا گاراژ در یک محل سکونت. بیمه نامه صاحب خانه به احتمال زیاد اموال تجاری را پوشش نمی دهد، اما می توان یک “سوار” برای گسترش بیمه نامه صاحب خانه دریافت کرد.

بیمه وقفه در کسب و کار

برق اغلب این را به بیمه مسئولیت عمومی خود اضافه می کنند. وقفه کسب و کار می تواند ناشی از طبیعت مادر باشد – مانند طوفان باد یا سیل که انجام تجارت را غیرممکن می کند. همچنین وقفه کسب و کار ناشی از سرقت تجهیزات را پوشش می دهد و به عنوان یک سیاست اضافی برای محافظت از کسب و کار شما، هم برای محافظت از تجهیزات و هم برای پوشش دستمزدهای از دست رفته، توصیه می شود. این پوشش اغلب می تواند با بیمه مسئولیت عمومی همراه شود.

بیمه غرامت کارگران

بیمه غرامت کارگر برای یک تجارت الزامی است که یک یا چند کارمند دارد. هزینه های پزشکی کارمندان را پوشش می دهد. بیمه غرامت کارگر طبق قانون الزامی است.

بیمه خودروهای تجاری

بیمه خودرو تجاری برای وسیله نقلیه مورد نیاز است، حتی اگر وسیله نقلیه ای باشد که برای استفاده شخصی نیز استفاده می شود. اگر تصادف رانندگی با وسیله نقلیه شخصی پر از تجهیزات کار رخ دهد، یک خط مشی شخصی خسارت وارده به تجهیزات را پوشش نمی دهد. یک برقکار یا پیمانکار نباید اجازه دهد کارمندی – که در بیمه نامه ذکر نشده است – وسیله نقلیه را اداره کند، حتی برای استراحت ناهار.

 

انواع دیگر پوشش های بیمه ای برای برقکارها

بیمه مسئولیت عمومی مکانی برای برای یک پیمانکار برق شروع کنید. علاوه بر بیمه مسئولیت عمومی، «افزونه‌هایی» وجود دارد که ممکن است یک برقکار به آن نیاز داشته باشد. خوشبختانه، این «افزونه‌ها» را اغلب می‌توان با نرخی با تخفیف همراه با بیمه مسئولیت عمومی، همراه با خط‌مشی مالک کسب‌وکار، یا BOP، همراه کرد.

بیمه چتر تجاری – همچنین به عنوان BOP شناخته می شود، این نوع بیمه نامه به صاحب کسب و کار اجازه می دهد تا به مسئولیت عمومی اضافه کند. بیمه با سایر انواع پوشش های خاص. اگرچه طیف گسترده ای از ترکیبات بیمه ای وجود دارد که تحت بیمه نامه صاحب کسب و کار در دسترس هستند، بیمه نامه غرامت کارگر تحت یک BOP گنجانده نمی شود. بیمه نامه غرامت کارگر همیشه یک بیمه نامه مستقل است.

  • بیمه خرابی تجهیزات – این نوع بیمه نامه شامل خرابی هایی نمی شود که به دلیل فرسودگی معمولی باشد. و پارگی تجهیزات اما پوششی برای تعمیر یا جایگزینی تجهیزاتی که خراب می شوند و همچنین درآمد از دست رفته را پوشش می دهد.
  • بیمه خودرو اجیر شده و غیرمالک – اگر وسیله نقلیه تجاری در مغازه ای برای تعمیرات، استفاده از وسیله نقلیه شخصی، وسیله نقلیه کارمند یا ماشین مشتری برای استفاده تجاری راه حلی نیست. برای اجتناب از انتظار برای تکمیل تعمیرات، ممکن است برقکار نیاز به اجاره موقت وسیله نقلیه داشته باشد.
  • بیمه ابزار و تجهیزات پیمانکار – این نوع پوشش بیمه ای ضروری است. برق کاران که تجهیزات سیار را در محل کار برای استفاده تجاری می گذارند. شما از کسب و کار و تجهیزات ارزشمند خود در برابر ضررهای مالی ناشی از آسیب یا سرقت محافظت خواهید کرد.
  • نصب شناور – این نوع پوشش تجاری از مواردی که تجهیزات نیستند محافظت می کند. این شامل پوشش‌هایی برای لوازمی مانند سیم‌های مسی، لوله‌ها و جعبه‌های برق می‌شود.
  • بیمه خطاها و نقصان‌ها – اگر مشتری از شما شکایت کند، این نوع بیمه تجاری شما را پوشش می‌دهد. ادعای کار معیوب، خسارت مالی، و/یا پوشش هزینه های پزشکی. پوشش پولی برای دفاع قانونی و سایر هزینه های حقوقی خواهد بود. بیمه E و O گاهی اوقات بیمه مسئولیت حرفه ای نیز نامیده می شود.
  • ضمانت نامه – یک پیمانکار معمولاً قبل از اخذ مجوز کسب و کار و شروع به ارائه خدمات باید “باید و بیمه” باشد. این یک ضمانت نامه پرداخت است، تضمینی برای انجام کار (ضمانت نامه عملکرد). یک صاحب کسب و کار کوچک باید از انجمن کسب و کارهای کوچک که ارائه می کند، ضمانت نامه دریافت کند. چنین خدماتی.

 

هزینه بیمه برقکار چقدر است؟ هزینه های بیمه اگر تحت یک BOP ترکیب شوند، قابل تخفیف هستند. یک BOP پایه مسئولیت عمومی، خدمات وقفه در کسب و کار و پوشش دارایی تجاری را پوشش می دهد.

در اینجا برخی از اعداد اولیه اولیه آورده شده است:

  • مسئولیت عمومی ۵۰۰ دلار
  • خودروهای تجاری ۱۵۰۰ دلار
  • ابزارها و تجهیزات ۵۰۰ دلار
  • غرامت کارگران ۳۰۰۰ دلار

شرکت هایی هستند که در بیمه نامه های تجاری تخصص دارند. در اینجا نگاهی به انتخاب های برتر ما داریم.

بهترین مکان ها برای دریافت بیمه پیمانکار برق

قبل از شروع به خرید، به انجمن برق محلی یا ایالتی خود بپیوندید. می‌توانید از طریق شبکه‌سازی اطلاعات بیمه را از اعضای آن دریافت کنید.

۱٫ مزرعه ایالتی

استیت فارم یک ارائه دهنده بیمه شناخته شده است که سابقه طولانی در ارائه بیمه تجاری دارد. این شرکتی است که ممکن است برای صاحبان مشاغلی که تجهیزات را در بخشی از دارایی شخصی نگه می‌دارند، یک “سوار” فراهم کند.

۲ . بیبرک

بیبرک می تواند پوشش بیمه فوری و خاص برق را ارائه دهد. این مورد مورد علاقه پیمانکاران پاره وقت است که برای مدت زمان خاصی نیاز به پوشش دارند، حتی برای یک یا دو روز.

۳٫ پیشرو

پیشرو انتخابی است که پوشش مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد. این تخفیف برای ترکیبات، مانند مسئولیت عمومی با بیمه خودروهای تجاری ارائه می‌کند.

۴٫ بعدی

بیمه بعدی برای مشاغل کوچک و پیمانکاران خوداشتغال محبوب است. بعدی بیمه گزینه‌های مختلفی را ارائه می‌کند.

۵٫ هارتفورد

هارتفورد یکی دیگر از شرکت‌های باسابقه با دهه‌ها تجربه در ارائه پوشش بیمه برای مشاغل است.

۶٫ در سراسر کشور

در سراسر کشور در صورت ترکیب بیمه نامه های تجاری، تخفیف هایی ارائه می دهد.

 

آیا برقکارها از نظر قانونی مورد نیاز هستند بیمه تجاری را حمل کنید؟

بله. برای دریافت مجوز، یک برقکار باید بیمه تجاری داشته باشد.

آیا بیمه پیمانکاران برق کارکنان را تحت پوشش قرار می دهد؟

شماره. یک پیمانکار برق باید بیمه غرامت کارگری را دریافت کند تا بتواند کارکنان را تحت پوشش قرار دهد. هر کسب و کار کوچکی که کارمند یا کارمند دارد باید بیمه جبران خسارت کارگری را دریافت کند. طبق قانون الزامی است.

چه مقدار بیمه مسئولیت برقکار نیاز دارید؟

اکثر سیاست‌ها از ۵۰۰۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار و بالاتر را پوشش می‌دهند. یک برقکار باید ارزش خواصی را که در آن کار انجام می شود در نظر بگیرد.

به عنوان مثال، آیا برقکار در حال انجام کار برای یک مجتمع تجاری است. ، کارخانه بزرگ، یا خانه عمارت؟ میزان خسارت مالی که ممکن است توسط مشتری ادعا شود را در نظر بگیرید – که ممکن است نشان دهنده یک پروژه چند میلیون دلاری باشد.

یک برقکار می تواند با مقدار مشخصی از پوشش مسئولیت شروع کند و در صورت نیاز آن را افزایش دهد. اگرچه ممکن است برقکار روی یک خانه ۱۰۰۰۰۰ دلاری کار کند، اما هزینه تعویض آن خانه – با توجه به هزینه به روز مواد و کار – می تواند بسیار بیشتر از ارزش فعلی یا ارزیابی خانه باشد.

هزینه بیمه نامه ممکن است بسته به مبلغ کسر انتخاب شده متفاوت باشد. شما می توانید با مبلغ کسر شده بازی کنید و ببینید چقدر افزایش هزینه ماهانه را تغییر می دهد. با این حال، اغلب میزان تغییر در هزینه حق بیمه ماهانه ارزش آن را ندارد – بهتر است از کمترین مبلغ کسر شده استفاده کنید.

آیا بیمه کسب و کار بر اساس ایالت متفاوت است؟

بله، به چند دلیل. هزینه‌ها در برخی ایالت‌ها متفاوت است، که سقفی برای حداکثر سطح تعهدی که مشتری می‌تواند مطالبه کند، متفاوت است.

هزینه غرامت کارگر نیز ممکن است متفاوت باشد، بسته به اینکه آیا با مبلغ دلار تعیین می‌شود یا نه. از مطالبات پرداخت شده اگر ایالتی تعداد زیادی مطالبات غرامت کارگری داشته باشد، نرخ آن بیمه بیشتر خواهد بود.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: صنعت برق، بیمه

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی