عمومی

شکایت یکی از مسافران خطوط هوایی دلتا منتشر شد. اینجاست چرا همه اینقدر ناراضی به نظر می رسند؟

شکایت یکی از مسافران خطوط هوایی دلتا منتشر شد. اینجاست
چرا همه اینقدر ناراضی به نظر می رسند؟

این داستانی است درباره Delta Air Lines و یک موضوع توییتر بسیار به یاد ماندنی این هفته.

وقتی برای اولین بار با آن آشنا شدم، بلافاصله به شخصیت قدیمی بیل هدر فکر کردم استفون در

زیرا اگر صنعت هوانوردی را دنبال می کنید (و باید!)، این چیزی است که این موضوع توییتر در مورد خطوط هوایی دلتا دارد: تقریباً همه دلایلی که به نظر می رسد مردم در سفرهای هوایی در تابستان ۲۰۲۲ بسیار ناراضی هستند.

به عبارت دیگر، همه چیز:

  • پروازهای تاخیری و شلوغ.
  • مشتریان ناراضی و ربات‌های شبکه‌های اجتماعی.
  • خانواده‌ها و گردشگران بیشتر پرواز می‌کنند.
  • مسافران تجاری از خانواده‌ها و گردشگرانی که اکنون بیشتر پرواز می‌کنند ناراحت هستند.
  • الزامات کارت اعتباری پیش‌دبستانی.

یک ثانیه صبر کنید. “الزامات کارت اعتباری پیش دبستانی؟” (به یاد داشته باشید، ما هنوز در اینجا “Stefon” را انجام می دهیم.)

شما آن چیز را می دانید جایی که به والدین یک دختر ۴ ساله گفته می شود که او نمی تواند با آنها وارد سالن دلتا SkyMiles شود زیرا دختر کوچک کارت اعتباری مناسبی ندارد؟

کل ماجرا اینگونه آغاز شد، با توییت یکی از مسافران خطوط هوایی دلتا به نام امیلی گالوین-آلمانزا، که دلتا را به دلیل اینکه ظاهراً به او گفته بود دخترش می‌تواند فقط در صورتی که فرزندش کارت اعتباری خودش را داشته باشد، او را در سالن دلتا SkyMiles بدون هزینه همراهی کنید.

این توییت کوتاه هزاران نفر را برانگیخت. واکنش‌ها و نظرات.

تعدادی از مسافران با او در مورد پوچی موافق بودند، مسافران بیشتری به گالوین-آلمانزا گفتند که او باید مایل می‌بود برای آوردن فرزندش به خانه هزینه ای بپردازد unge، و بسیاری دیگر از این فرصت استفاده کردند و از تقریباً هر چیز دیگری که در سفر هوایی تابستان امسال وجود دارد شکایت کردند.

به‌طور دوره‌ای، در مواردی که به نمونه‌ای عالی از کمک‌های کمیک تبدیل می‌شد، حساب توییتر خدمات مشتری دلتا از دلتا سوال می‌کرد که چگونه می‌تواند کمک کند.

اما هر بار، حساب کاربری این کار را به گونه‌ای انجام می‌داد که به نظر می‌رسید هر کسی که پشت آن بود متوجه هیچ یک از زمینه‌ها نشده بود.

انصافاً، این موضوع احتمالاً می‌تواند در پاسخ به شکایت مسافر در مورد تقریباً هر شرکت هواپیمایی فوران کرده باشد.

من حدس می‌زنم که تازه نوبت دلتا بود. در حالی که من چند بار با خطوط هوایی دلتا تماس گرفتم و نظر یا زمینه را خواستم، هرگز پاسخی نشنیدم.

با این حال، اگر من یک تحلیلگر یا مدیر شرکت هواپیمایی بودم که سعی می کردم آینده نزدیک سفرهای هوایی در ایالات متحده را بسنجم — در دلتا ایر لاین یا هر شرکت هواپیمایی دیگری — فکر می‌کنم همه پاسخ‌ها را می‌خواندم.

در میان صدها پاسخ تا کنون این نوشته، برای اینکه چیزی از ۱۷۲۳۰۰ “لایک” موجود در تاپیک چیزی نگویم، موضوعاتی مانند موارد زیر را مشاهده کردیم: توییت ۱۱ کلمه‌ای خلاصه‌ای از این ایده که زمانی بحث‌برانگیز بود که پرسودترین تجارت خطوط هوایی  طبق گفته برخی تحلیلگران پرواز نیست. این مایل‌ها را به بانک‌ها می‌فروشد که از آنها برای ترغیب مردم برای باز کردن حساب‌های کارت اعتباری استفاده می‌کنند.

از آنجا، ما به تنش مداوم بین پروازهای طولانی مدت و سایر مسافران جدیدتر در مورد اینکه چه کسی می تواند از سالن های SkyMiles استفاده کند. (کلود روسل، مدیر عامل دلتا اسکای کلاب، اخیراً زمانی که دلتا قوانین خود را تغییر داد تا مدت زمان استفاده مسافران واجد شرایط از سالن ها را محدود کند، گفت: «ما WeWork نیستیم.)

برخی از مسافران در رشته توییتر موافقت کردند: 

  • “این ۴۰ دلار است؟ و جوری رفتار می‌کنی که دارند بچه‌ات را مجبور می‌کنند بدون تو بیرون بنشیند. پول بده و همه وارد شوند، یا نرو و جلوی دروازه منتظر بمانند. شریک زندگی من پلاتین آمکس، طلای من را دارد.  گاهی می‌روم، گاهی اوقات نمی‌روم. t.”
  • “نرفتن رایگان کودک ۴ ساله شما به سالن ممتاز آن چیزی که فکر می کنید خشمگین نیست.”

(گالوین-آلمانزا در نهایت گفت که او در نهایت هزینه اضافی را برای دخترش پرداخت کرده است، و او این توییت را ارسال کرد زیرا فکر می کرد خنده دار است.)

و تنش بسته‌بندی و جداسازی وجود داشت به ویژه در این مورد بحث بر سر این است که آیا والدین باید برای اطمینان از اینکه فرزندانشان در پروازهای شلوغ در کنارشان صندلی دارند، باید هزینه اضافی بپردازند.

توجه خواهید داشت که این آخرین نظر در واقع شکایتی از یونایتد در یک موضوع دلتا ایر لاین بود. و به نوعی، این نکته مهمی است که هر رهبر تجاری در هر صنعتی باید آن را از بین ببرد.

شرکت های هواپیمایی — به همان اندازه همانطور که وقتی به آن اشاره می‌کنم از آن متنفرند – همه آنها اساساً یک محصول را ارائه می‌دهند.

همه آنها به مورد بررسی قرار می‌گیرند. وقتی هر کاری برای برجسته شدن انجام می دهند.

و همانطور که من در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، درجه >نم کلاس تجاری پرواز: ۱۲ قانون برای رهبران در خطوط هوایی ایالات متحده، آنها یک رژه بی وقفه مطالعات موردی به سبک مدرسه کسب و کار که به راحتی می توان از آنها یاد گرفت.

به خوبی ارزش توجه شما به عنوان یک رهبر تجاری را دارد. . زیرا، همانطور که استفون ممکن است گفته باشد: “این صنعت همه چیز دارد.”

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی