عمومی

کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای 2023

کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
۲۰۲۳

اگر اعتبار بدی دارید، ناامید نشوید. می‌توانید اعتبار بد را تعمیر کنید، و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار استفاده از کارت‌های اعتباری تجاری است.

دیوانه‌ای، درست است؟ با بدهکاری در کارت اعتباری، می توانید اعتبار تجاری ایجاد کنید. اما می تواند اینطور برای شما کار کند. فقط باید کارت های اعتباری تجاری مناسب را برای اعتبار بد انتخاب کنید و پرداخت ها را به موقع انجام دهید.



اعتبار شخصی بد یا ضعیف چیست؟

business credit cards for bad credit - کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
2023

اعتبار شخصی بد یا ضعیف به راحتی با اعداد تعریف می شود. اگر رتبه اعتباری شما ۵۷۹ یا کمتر است، بر اساس امتیاز اعتباری شخصی خود اعتبار ضعیف یا بدی دارید.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="300" ezah="250" class="ezoic-ad"/>

چگونه این اتفاق می افتد؟ در صورت عدم پرداخت یا پرداخت دیرکرد وام یا قبض آب و برق، ممکن است این اتفاق بیفتد. همچنین اگر محدودیت اعتباری برای یک کارت اعتباری شخصی داشته باشید و با مخارج از آن مقدار گذشته باشید، ممکن است رخ دهد.

هر کسی که نامه دریافت می کند می داند که کارت های اعتباری برای شما رقابت می کنند. کسب و کار. و صادرکنندگان کارت اعتباری تجاری حتی اگر اعتبار بدی داشته باشید برای کارت اعتباری تجاری شما رقابت خواهند کرد.

صادرکنندگان کارت اعتباری شرایطی را به استفاده شما از کارت، معمولاً به دو صورت:

  1. کارت اعتباری تضمین شده – کارت های اعتباری امن مستلزم آن است که شما یک سپرده امنیتی، که می تواند سپرده نقدی باشد، انجام دهید. سقف اعتبار شما در اکثر موارد ۱۱۰ درصد سپرده خواهد بود. کارت اعتباری تضمین شده برای کسب و کار به حساب بانکی شما مرتبط می شود. پیوند سپرده و حساب بانکی تضمین شخصی شما برای پرداخت کارت است.
  2. پرداخت کامل موجودی – پرداخت کامل در هر دوره صورتحساب ماهانه مورد نیاز است. ممکن است از شما خواسته شود که کارت را به یک حساب تجاری یا حساب پس انداز مرتبط کنید. اینها کارت های اعتباری ناامن هستند که نیازی به سپرده ندارند. اگر از پرداخت های ماهانه پیروی نکنید، کارت را از دست خواهید داد و سابقه اعتباری شما امتیاز بیشتری از دست خواهد داد.

svg%3E - کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
2023

چگونه بهترین کارت اعتباری تجاری را برای اعتبار بد انتخاب می کنید؟

انتخاب بهترین کارت های اعتباری تجاری مشابه این است که شما اعتبار عالی یا بد دارید. شما باید عوامل مختلفی را بسنجید و کارت اعتباری کسب و کار کوچک را انتخاب کنید که برای شما بهترین است. استفاده از کارت ویزیت به شما کمک می کند اعتبار تجاری ایجاد کنید و امتیاز اعتبار کسب و کارتان را بهبود می بخشد.

  • بازپرداخت نقد > – این می تواند به شما کمک کند تا حد اعتبار خود را ایجاد کنید، اگر به سادگی “پول نقد” را در مبلغ سپرده کارت اعتباری قرار دهید. ممکن است بتوانید جوایز نقدی نامحدودی را دریافت کنید.
  • جوایز – کسب امتیازهای پاداش می‌تواند به شما کمک کند برای خریدهای خاص «پس‌انداز» کنید، به‌ویژه اگر صادرکننده کارت اعتباری دارای مشاغل شریک باشد.
  • کاربرد خاص – ممکن است قصد داشته باشید از کارت صرفاً برای خرید بنزین استفاده کنید، به خصوص برای صاحبان مشاغل کوچک که نیاز به تحویل گرفتن و تحویل دارند.
  • آوریل – بسیاری از کارت‌های اعتباری بد با ۰% آوریل شروع می‌شوند، اما پس از شش ماه، به بیش از ۳۰% می‌رسند. چاپ دقیق را بخوانید و تقویم خود را علامت بزنید.
  • محدودیت اعتبار – برخی از کارت‌های اعتبار بد دارای محدودیت خط اعتباری بر اساس مبلغ سپرده شما هستند. برخی دیگر، از طریق فرآیند درخواست، به شما اجازه می‌دهند که مقادیر مختلف خط اعتباری را درخواست کنید.
  • هزینه سالانه – برخی از کارت‌های اعتباری بد کارمزد سالانه ندارند. برخی مبلغی کمتر از ۵۰ دلار دریافت می‌کنند، اما آن را با یک آوریل پایین‌تر یا پاداش‌های بهتر یا بازپرداخت نقدی جبران می‌کنند.

بهترین کارت های اعتباری کسب و کار برای اعتبار بد

ما بهترین انتخاب های خود را برای صاحبان مشاغل با امتیازات اعتباری ضعیف گردآوری کرده ایم. استفاده از کارت و پرداخت به این معنی است که شما اعتبار ایجاد می کنید.

نام کارت اعتباری آپریل کارمزد سالانه محدودیت اعتبار پاداش ویژگی های ویژه< /th>
اولین نسخه تجاری بانک ملی ویزای امن ۰% برای سال اول، سپس ۲۳٫۹۹% ۳۹$ ۱۱۰% مبلغ سپرده ۱٫۵% بازپرداخت نقد کارت ایمن
Stripe مشخص است مشخص است بستگی به حساب Stripe دارد ۱٫۵% بازپرداخت نقد بدون بررسی اعتبار، نشان‌واره مارک، تخفیف‌های تجاری شریک
صدای زنگ غیر/ع N/A با سپرده‌ها و پرداخت‌ها تنظیم می‌کند عدم بدون بررسی اعتبار، واریز مستقیم خودکار لازم است
Discover IT ۱۰٫۹۹% برای انتقال مانده به مدت ۶ ماه، سپس ۲۷% هیچ ۱۱۰% مبلغ سپرده ۵% بازپرداخت نقدی بابت خرید بنزین کارت امن، آوریل کم برای نقل و انتقال موجودی به مدت ۶ ماه
My Premier Bankcard Mastercard ۱۹-۳۶% بدون پاسخ تأسیس شده در زمان درخواست مشخص است کارت بدون امنیت، محدودیت اعتبار با پرداخت به موقع افزایش می یابد
ویزا/مسترکارت اعتبار پیشرفت غیر/عدم N/A تاسیس شده در زمان درخواست برای VISA، تعیین شده توسط سپرده برای Mastercard غیرقابل قبول ویزای ناامن و مسترکارت ایمن، گزارش به دفاتر اعتباری

لطفاً توجه داشته باشید که برای برخی از کارت‌ها مانند Stripe و Chime، APR (نرخ درصد سالانه) ذکر نشده است، زیرا مشخصات ممکن است به حساب Stripe یا Chime فرد بستگی داشته باشد. به طور مشابه، هزینه‌های سالانه و سایر هزینه‌ها ممکن است بسته به شرایط استفاده مرتبط با این حساب‌ها اعمال شود. جدول ارائه شده خلاصه ای از ویژگی های کلیدی بر اساس اطلاعات موجود از هر ارائه دهنده است و ممکن است شامل تمام هزینه ها، جریمه ها یا مزایای مربوط به هر کارت نباشد. همیشه قبل از درخواست کارت اعتباری، شرایط و ضوابط کامل را بررسی کنید.

< span class="ezoic-ad ezoic-at-0 banner-1 banner-1360 adtester-container adtester-container-360" data-ez-name="smallbiztrends_com-banner-1">

۱٫ اولین نسخه تجاری بانک ملی ویزای امن

svg%3E - کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
2023

این کارت VISA از اولین بانک ملی شامل ویژگی‌های استانداردی است که با کارت اعتباری تضمین شده کسب و کار دریافت می‌کنید، مانند محدودیت اعتباری ۱۱۰ درصدی مبلغ سپرده شما. قبل از اینکه به ۲۳٫۹۹ درصد برسد، برای یک سال ۰% APR دریافت خواهید کرد. هزینه سالانه ۳۹ دلار است و ۱٫۵٪ پاداش نقدی دریافت خواهید کرد.

۲٫ Stripe

svg%3E - کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
2023

شاید از قبل با Stripe، که اغلب توسط صاحبان مشاغل کوچک برای پردازش پرداخت ها استفاده می شود. برای دریافت این کارت برای اعتبار بد باید یک حساب Stripe داشته باشید و هیچ بررسی اعتباری وجود ندارد. خبر خوب این است که می توانید کارت را فورا دریافت کنید، که آن را به یک انتخاب عالی برای کارت های اعتباری کسب و کار راه اندازی تبدیل می کند. کارتی دریافت می‌کنید که نشان‌واره برند شما را دارد، ۱٫۵٪ پاداش نقدی برمی‌گرداند و تخفیف‌های تجاری شریک را دارد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-leader-1-0" ezaw="336" ezah="280" class="ezoic-ad"/>

۳٫ Chime

svg%3E - کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
2023

Chime یک کارت VISA ایمن است که می‌توانید بدون چک اعتباری آن را دریافت کنید. برای دریافت کارت Chime، باید یک واریز مستقیم خودکار به حساب Chime خود تنظیم کنید. هنگام واریز و پرداخت، حساب دائماً تعدیل می‌شود، و وقتی وارد سیستم می‌شوید، می‌توانید آمار جاری مبلغی را که برای خرج کردن در دسترس دارید مشاهده کنید.

۴٫ کشف IT

svg%3E - کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
2023

اگر موجودی معوقه در کارت اعتباری دیگری دارید، کارت Discover IT به مدت شش ماه (پس از شش ماه، ۲۷%) ۱۰٫۹۹% APR به شما می دهد. . هزینه سالیانه وجود ندارد. این یک کارت اعتباری تضمین شده است و مبلغ اعتبار شما ۱۱۰٪ مبلغ سپرده امنیتی شما خواهد بود. می‌توانید با خرید بنزین ۵٪ پاداش نقدی دریافت کنید.

۵٫ Mastercard My Premier Bankcard

svg%3E - کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
2023

کارت اعتباری برتریکی از کارت های اعتباری تجاری ناامن است. محدودیت اعتباری شما در زمان درخواست ایجاد می شود، اما تا زمانی که پرداخت ها را به موقع انجام دهید و از حد تعیین شده خود تجاوز نکنید، به طور پیوسته افزایش می یابد. محدوده APR 19-36٪ است.

< span class="ezoic-ad mobile-leaderboard-1 mobile-leaderboard-1-multi-700 adtester-container adtester-container-700" data-ez-name="smallbiztrends_com-mobile-leaderboard-1">

۶٫ Progress Credit VISA/Mastercard

svg%3E - کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد: انتخاب های برتر برای
2023

درست است، کارت اعتباری Progress اندکی از هر دو است. VISA یک کارت اعتباری تجاری ناامن با محدودیت اعتباری است که در زمان درخواست ایجاد شده است، و Mastercard یک کارت اعتباری مطمئن با محدودیت اعتباری است که توسط سپرده امنیتی شما تعیین شده است.

چرا این کار را انجام دهید؟ VISA و Mastercard هر دو به دفاتر اعتبار تجاری گزارش می دهند و این کارت را به یکی از برترین کارت های اعتباری تجاری برای اعتبار بد، با تعمیر سریع امتیازات اعتباری تبدیل می کند.

آیا صاحبان کسب و کار باید کارت های اعتباری امن با اعتبار بد دریافت کنند؟

هر صاحب کسب و کار به خصوص برای داشتن کارت ویزیت نیاز دارد، خریدها یک کارت ایمن ممکن است محدود کننده به نظر برسد، اما یک کارت ایمن باعث می شود که به حد اعتبار خود پایبند باشید.

استفاده صحیح از کارت اعتباری ایمن به شما کمک می کند امتیاز اعتباری خود را افزایش دهید. بیشتر کارت‌های اعتباری کسب‌وکار تضمین‌شده، بازگشت نقدی را ارائه می‌کنند که می‌توانید آن را به عنوان اعتبار صورت‌حساب اعمال کنید.

با سپرده امنیتی خود شروع کنید، کارت اعتباری کسب‌وکار تضمین‌شده را با محدودیت اعتبار تضمین‌شده دریافت کنید، پرداخت‌های منظم انجام دهید، اعتبار بسازید و امتیاز اعتباری خود را بهبود بخشید و پرداخت ها به سه دفتر اعتباری اصلی گزارش می شود.

آیا می توانید از EIN برای درخواست اعتبار استفاده کنید. کارت؟

بله و این کار را می توان با اکثر کارت های اعتباری تجاری انجام داد. استفاده از این روش می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های شخصی و تجاری خود را جدا نگه دارید، زیرا روی بازسازی اعتبار کار می‌کنید.

چه امتیاز اعتباری برای یک کارت ویزیت لازم است؟

شما می توانید کارت های اعتباری کسب و کار کوچک دریافت کنید با اعتبار ضعیف یا بد، با امتیازات ۵۷۹٫ با آن امتیاز، می توانید یک کارت ایمن یا ناامن دریافت کنید و همانطور که توسط دفاتر اعتبار مصرف کننده گزارش شده است، شروع به بهبود سلامت اعتبار خود کنید.

بهترین کارت اعتباری تجاری با اعتبار بد چیست؟

انتخاب بهترین اعتبار کارت برای کسب‌وکارهایی که اعتبار بد دارند می‌تواند واقعاً یک فرآیند چالش‌برانگیز باشد، زیرا نیاز به ارزیابی دقیق نیازهای خاص و وضعیت مالی کسب‌وکار شما دارد.

در اینجا مواردی را که باید در نظر بگیرید، به تفکیک شرح داده شده است:

  • کارت‌های امن در مقابل کارت‌های امن: کارت‌های بدون امنیت نیازی به سپرده امنیتی ندارند و اگر پول زیادی برای سپرده ندارید، می‌توانند گزینه خوبی باشند. از سوی دیگر، کارت‌های امن ممکن است نرخ بهره و کارمزد پایین‌تری داشته باشند و با اعتبار بد، بیشتر در دسترس باشند. تصمیم شما در اینجا به جریان نقدی موجود و اعتماد شما به توانایی شما برای بازپرداخت بستگی دارد.
  • بدون نیاز به بررسی اعتبار: برخی از کارت‌ها مانند کارت‌های Stripe و Chime که در بالا ذکر شد، این کار را انجام می‌دهند. نیازی به بررسی اعتباری نیست این گزینه ها ممکن است مناسب باشند اگر به دنبال دریافت سریع کارت اعتباری و بدون تأثیرگذاری بر امتیاز اعتباری خود با یک پرس و جو شدید هستید.
  • کارمزدها و نرخ های بهره: همیشه به این موارد توجه کنید. کارمزد و نرخ بهره کارت در حالی که ممکن است هزینه سالانه کمتر جذاب به نظر برسد، اما اگر تعادل داشته باشید، APR بالاتر می‌تواند در طول زمان هزینه‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.
  • جوایز و مزایا: جوایز و مزایایی که هر کارت ارائه می‌دهد را ارزیابی کنید. به عنوان مثال، کارت Discover IT 5٪ وجه نقد را برای خرید بنزین ارائه می دهد، که اگر تجارت شما شامل حمل و نقل یا تحویل زیادی باشد، می تواند مفید باشد.
  • ساخت اعتبار: یک نکته حیاتی. جنبه انتخاب کارت زمانی که اعتبار بدی دارید، یافتن کارتی است که به شما در ایجاد امتیاز اعتباری کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که صادرکننده کارت به دفاتر اعتباری اصلی گزارش می دهد. پرداخت های به موقع و استفاده مسئولانه به بهبود امتیاز شما در طول زمان کمک می کند.

به یاد داشته باشید، دریافت کارت اعتباری تجاری و استفاده مسئولانه از آن می تواند به ایجاد امتیاز اعتباری شما کمک کند. هرچه امتیاز اعتباری شما بهتر باشد، احتمال بیشتری برای دریافت وام تجاری یا کارت اعتباری با شرایط و مزایای بهتر در آینده خواهید داشت. سابقه اعتباری خوب همچنین می تواند منجر به شرایط بهتری از سوی تامین کنندگان و وام دهندگان شود و می تواند فرصت های بیشتری را برای تجارت شما باز کند. همیشه قبل از تصمیم‌گیری در مورد کارت اعتباری، همه ویژگی‌ها، مزایا و معایب را با هم مقایسه کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

<تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کارت های اعتباری

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی