عمومی

SBA برای تقویت کسب و کار کوچک به ITFA می پیوندد صادرکنندگان

SBA برای تقویت کسب و کار کوچک به ITFA می پیوندد
صادرکنندگان

اداره مشاغل کوچک ایالات متحده (SBA) از امضای تفاهم نامه اتحاد استراتژیک (SAM) با انجمن بین المللی تجارت و فورفایتینگ (ITFA) خبر داده است. هدف این مشارکت کاهش موانع تجارت جهانی برای کسب‌وکارهای کوچک و ارائه آموزش در مورد روش‌های تامین مالی و راه‌حل‌های کاهش ریسک به صادرکنندگان و وام دهندگان است.

این همکاری قرار است تأثیر قابل‌توجهی بر کسب‌وکارهای کوچک، به‌ویژه آنهایی که درگیر هستند، داشته باشد. صادرات بر اساس مطالعه کل بازار آدرس پذیر SBA، بیش از ۱٫۳ میلیون صادرکننده کسب و کار کوچک در ایالات متحده با بازار صادراتی بالقوه ۲٫۶ میلیون نفر در ایالات متحده وجود دارد.

«هدف قرارداد جدید SBA با ITFA است. برای ایجاد ظرفیت برای صادرات از طریق آموزش و آموزش فنی برای وام دهندگان و کسب و کارهای کوچک.» “تلاش های مشترک ما رهبران فکری در SBA و ITFA را برای افزایش حمایت از تامین مالی صادرات اهرم خواهد کرد. با انجام این کار، این مشارکت به تحقق تعهد دولت بایدن هریس برای ایجاد فرصت‌هایی برای مشاغل کوچک و تقویت اقتصاد ما برای همه ما کمک می‌کند.”

موسسات مالی و ارائه دهندگان خدمات درگیر در ریسک تجاری و منشاء و توزیع دارایی. امضای SAM روابط موجود SBA با انجمن را رسمیت می بخشد و زمینه را برای همکاری های ساختارمندتر و تاثیرگذارتر در آینده فراهم می کند.

«این تلاش مشترک نقطه عطفی درها را به روی فرصت های عظیم باز می کند و دسترسی بیشتر به آموزش را ارائه می دهد. و منابع جهانی برای شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) در ایالات متحده، گفت: شان ادواردز، رئیس ITFA. وی بر این باور است که شرکت‌های کوچک و متوسط ​​که ممکن است از راه‌حل‌های جایگزین برای مدیریت ریسک اعتباری خود و رفع نیازهای اعتباری خود آگاه نباشند، از این همکاری بین‌المللی سود زیادی خواهند برد. “ما با هم مسیرهای جدیدی را ایجاد خواهیم کرد، راه های جدیدی از همکاری را باز خواهیم کرد، و چشم انداز جدیدی را برای SME هایی که به دنبال گسترش در سطح جهانی هستند، راه اندازی خواهیم کرد.”

از طریق دفتر تجارت بین المللی خود، SBA از صنایع کوچک و متوسط ​​پشتیبانی می کند. صادرکنندگان اندازه با هدف افزایش تعداد مشاغل صادرکننده و افزایش ارزش آن صادرات. این کار شامل ارائه دسترسی به آموزش، کمک‌های فنی، سرمایه و سیاست تجاری برای حمایت از دسترسی به بازار برای کسب‌وکارهای کوچک است.

این مشارکت با ITFA نشان‌دهنده حرکت مهمی در جهت افزایش فرصت‌های تجارت بین‌المللی برای کسب‌وکارهای کوچک در ایالات متحده است. که به ناچار باعث رشد اقتصادی خواهد شد. همچنین بر تعهد SBA به ارائه منابع و پشتیبانی لازم برای توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک برای حرکت با اطمینان در بازارهای جهانی تأکید می‌کند.

برای آخرین‌ها، ما را در اخبار Google.

تصویر: sba

< hr class="clear"/>

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی