عمومی

راهنمای شما برای اعتبارات مالیاتی کسب و کار (سال مالیاتی 2023)

راهنمای شما برای اعتبارات مالیاتی کسب و کار (سال مالیاتی ۲۰۲۳)

شما ممکن است واجد شرایط اعتبارهای ارزشمندی باشید که می تواند به کاهش مسئولیت کلی شما کمک کند و اداره تجارت شما را مقرون به صرفه تر کند. این راهنما مروری بر برخی از رایج‌ترین اعتبارات مالیاتی کسب‌وکارهای کوچک و آنچه از نظر پس‌انداز می‌تواند برای شما معنی داشته باشد، ارائه می‌کند.

با این اطلاعات، می‌توانید تصمیمات آگاهانه‌تری در هنگام تشکیل پرونده خود بگیرید. مالیات ها و استفاده از این اعتبارات در نهایت پتانسیل آنها.

اعتبار مالیاتی چیست؟

اعتبار مالیاتی مقداری پول است که می توان آن را از مقدار مالیاتی که بدهی دارید کم کرد. این روشی برای دولت برای تشویق فعالیت‌ها یا مشاغل خاص است و بسته به نوع فعالیت یا تجارتی که مشوق می‌شود در مقادیر متفاوتی موجود است.

< اعتبارات مالیاتی می تواند قابل استرداد یا غیرقابل استرداد باشد. اگر مبلغ اعتبار شما از بدهی مالیاتی شما بیشتر شود، اعتبار قابل استرداد منجر به بازپرداخت می شود، در حالی که اعتبارات غیرقابل استرداد فقط می توانند درآمد مشمول مالیات شما را به صفر کاهش دهند.

تفاوت بین اعتبار مالیاتی و کسر مالیات چیست؟

اعتبار مالیاتی و کسر مالیات دو روش رایج برای کاهش بدهی مالیاتی شما هستند، اما تفاوت مهمی بین این دو وجود دارد. کسر مالیات میزان درآمد مشمول مالیات را کاهش می دهد، در حالی که اعتبار مالیاتی مستقیماً بدهی مالیاتی شما را کاهش می دهد.

اعتبارات مالیاتی اغلب سودمندتر از کسر است زیرا به شما امکان می دهد مالیات خود را دلار به دلار کاهش دهید، در حالی که کسرها فقط می توانند مالیات ها را به طور متناسب بر اساس مقدار کسر شده کاهش دهند.

<بسیاری از اعتبارات حداقل نیاز به هزینه یا درآمد ندارند و برای هرکسی که واجد شرایط آنها باشد در دسترس است.

فهرست اعتبارات مالیاتی مشاغل کوچک که باید بدانید

برخی اعتبارات مالیاتی موجود است. که می تواند به کاهش بدهی مالیاتی یک کسب و کار کمک کند و به طور بالقوه میزان بازپرداخت آن را افزایش دهد. دانستن این اعتبارات مالیاتی و نحوه واجد شرایط بودن آنها برای هر صاحب کسب و کار کوچکی که به دنبال به حداکثر رساندن پس انداز خود است ضروری است.

در اینجا یک فهرستی از اعتبارات مالیاتی مشاغل کوچک که هر صاحب کسب و کار کوچک باید از آن آگاه باشد:

۱٫ اعتبار عمومی کسب و کار

اعتبار مالیات عمومی کسب و کار راه بسیار خوبی برای جمع کردن اعتبارات و کسورات فردی است که به دست آورده اید.

برخی از فعالیت هایی که واجد شرایط این اعتبار هستند عبارتند از ورود به بازارهای جدید، حفظ کارمندان و خرید خودروهای الکتریکی. فرم ۳۸۰۰ را برای این اعتبار پر کنید.< /p>

۲٫ اعتبار کارفرما برای مرخصی با حقوق خانوادگی و پزشکی

صاحبان کسب و کارهای کوچک می توانند از اعتبار مالیاتی مجاز توسط کنگره در سال ۲۰۱۷ استفاده کنند تا به آنها کمک کند مرخصی با حقوق را برای کارکنان تحت پوشش قانون مرخصی خانواده و پزشکی (FMLA) فراهم کنند.

این قانون به کارمندان واجد شرایط اجازه می‌دهد تا به ۱۲ هفته مرخصی بدون حقوق و بدون حقوق به‌علاوه دسترسی به مزایای سلامت گروهی در هر سال دسترسی داشته باشند. فرم ۸۹۹۴ را برای این اعتبار تکمیل کنید.

۳ . اعتبار برای سوخت‌های جایگزین

صاحبان کسب‌وکار می‌توانند برای تولید سوخت‌های مبتنی بر الکل مانند متانول و اتانول، و همچنین سایر سوخت‌های جایگزین مانند بیودیزل یا گازوئیل تجدیدپذیر، واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی باشند.

این اعتبارات ویژه به انگیزه سرمایه گذاری در منابع جایگزین سوخت کمک می کند و استقلال انرژی ایالات متحده را افزایش می دهد و در عین حال وابستگی به نفت وارداتی را کاهش می دهد.

برای این اعتبارات. ، از فرم‌های ۸۸۴۹، ۸۸۶۴، ۸۸۹۶، ۶۴۷۸، و ۴۱۳۶٫

۴٫ اعتبار برای حق بیمه درمانی کارفرمای کوچک

اگر پوشش مراقبت های بهداشتی را برای کارمندان خود ارائه دهید، می توانید واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی قابل توجهی باشید.

IRS می گوید که کارفرمایان ممکن است تا ۵۰٪ واجد شرایط باشند. از حق بیمه های پرداخت شده برای طرح های بیمه سلامت واجد شرایط و ۳۵ درصد از حق بیمه های پرداخت شده برای کارفرمایان واجد شرایط معاف از مالیات. برای این اعتبار از فرم ۸۹۴۱ استفاده کنید.

۵٫ اعتبار وسایل نقلیه موتوری جایگزین

اگر در سال ۲۰۲۲ یک وسیله نقلیه با منبع سوخت جایگزین خریداری کنند، صاحبان مشاغل می توانند از ۷۵۰۰ دلار تخفیف مالیاتی استفاده کنند.

این اعتبار شامل خودروهای هیبریدی یا الکتریکی نمی شود. زیرا آنها به منابع سوخت متعارف متکی هستند. از فرم ۸۹۱۰ برای استفاده از این مالیات استفاده کنید اعتبار.

۶٫ اعتبار برای افزایش فعالیت های تحقیقاتی

کسب و کارهایی که به دنبال حمایت از تحقیق و توسعه داخلی هستند ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی حداکثر تا ۲۰٪ از هزینه های خود باشند.

اگرچه فرآیند محاسبه اعتبار می‌تواند پیچیده باشد، اما می‌تواند منجر به صرفه‌جویی بزرگ شود. این اعتبار فقط برای انواع خاصی از تحقیقات قابل استفاده است و اگر کسب و کار شما واجد شرایط است، از فرم ۶۷۶۵ برای مطالبه این اعتبار.

۷٫ اعتبار برای تسهیلات و خدمات مراقبت از کودک توسط کارفرما

کسب و کارهایی که به کارکنان خود در هزینه های مراقبت از کودک کمک می کنند، ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی تا سقف ۲۵٪ از هزینه ها، به علاوه ۱۰٪ اضافی برای منابع مراقبت از کودک و ارجاع باشند. هزینه ها.

این اعتبار ۱۵۰۰۰۰ دلار در سال محدود شده است. برای مطالبه این اعتبار، از فرم ۸۸۸۲ استفاده کنید.

۸٫ اعتبار مالیات فرصت کار

کسب و کارهایی که افرادی را استخدام می کنند که به طور سنتی با موانعی برای اشتغال مواجه بوده اند، می توانند از اعتبار مالیاتی بهره مند شوند.

این شامل، اما نه محدود به جانبازان بیکار (از جمله جانبازان از کارافتاده) می شود. ) جنایتکاران سابق و دریافت کنندگان کمک های طولانی مدت خانواده. برای دریافت این اعتبار، از فرم ۵۸۸۴ استفاده کنید.

۹٫ اعتبار برای هزینه های راه اندازی طرح بازنشستگی کارفرمای کوچک

کسب و کارهای کوچک ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی تا سقف ۵۰۰ دلار یا ۵۰ درصد از هزینه ها در هنگام تنظیم مستمری باشند. این اعتبار در سه سال اول طرح در دسترس است.

برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید کمتر از ۱۰۰ کارمند داشته باشند که هر کدام حداقل ۵۰۰۰ دلار درآمد داشته باشند و نتوانند یک طرح بازنشستگی ۴۰۱(k) یا دیگر برنامه‌های بازنشستگی واجد شرایط را ایجاد کنند. سه سال گذشته برای دریافت این اعتبار، از فرم ۸۸۸۱ استفاده کنید.

۱۰٫ اعتبار دسترسی معلولین

کسب و کارهایی که مجموع درآمدشان ۱ میلیون دلار یا کمتر است، یا آنهایی که ۳۰ کارمند تمام وقت یا کمتر دارند، ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی باشند که نصب رمپ، سرویس‌های بهداشتی ارتقا یافته، فضای ذخیره‌سازی بهبودیافته را تشویق می‌کند. واحدها و متن به خط بریل برای دسترسی به محل خود برای افراد دارای معلولیت. این اعتبار را با استفاده از فرم ۸۸۲۶ مطالبه کنید..

۱۱٫ اعتبار بازارهای جدید

با استفاده از فرم ۸۸۷۴ ، کسب‌وکارهایی که در نهادهای توسعه اجتماعی واجد شرایط (CDE) سرمایه‌گذاری می‌کنند که برای کمک به جوامع کم درآمد طراحی شده‌اند، در صورت واجد شرایط بودن می‌توانند این اعتبار مالیاتی را مطالبه کنند.

۱۲٫ اعتبار اشتغال منطقه توانمندسازی

از طریق وزارت مسکن و شهرسازی ایالات متحده، مشاغل ممکن است واجد شرایط دریافت حداکثر ۳۰۰۰ دلار به ازای هر کارمند تمام وقت یا پاره وقت باشند که در یک منطقه توانمندسازی تاسیس شده زندگی می کند، که برای ایجاد آن ایجاد شده است. ترویج توسعه در مناطق کم درآمد برای مطالبه این اعتبار از فرم ۸۸۴۴ استفاده کنید.< /p>

۱۳٫ اعتبار سرمایه‌گذاری

این اعتبار مالیاتی از کسب‌وکارهایی حمایت می‌کند که در احیای جنگل‌ها، املاک انرژی جایگزین مورد استفاده در تجارت یا بازسازی ساختمان سرمایه‌گذاری می‌کنند.

این کسب‌وکارها ممکن است واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی به ارزش ۳۰ باشند. درصد از مخارج آنها این اعتبار مالیاتی را می توان در فرم ۳۴۶۸ مطالبه کرد. .

۱۴٫ اعتبار مالیات بر درآمد کسب شده (EITC)

کارگران و خانواده های با درآمد کم تا متوسط ​​می توانند از اعتبار مالیات بر درآمد کسب شده (EITC) برای معافیت مالیاتی.

اگر واجد شرایط هستید، اعتبار می تواند برای کاهش مالیات های بدهکار یا افزودن به بازپرداخت شما استفاده شود.

نحوه مطالبه اعتبار مالیاتی برای مشاغل کوچک

مطالعه اعتبار مالیاتی کسب و کار کوچک می تواند پس انداز عمده ای را در هنگام ثبت مالیات ایجاد کند، و با آمادگی و دانش مناسب می‌توانید سود خود را به حداکثر برسانید.

برای اطمینان از اینکه بیشترین بهره را از این اعتبارها می‌برید، این مراحل را برای مطالبه آنها در نظر بگیرید:

  • <. قوی>اسناد و اطلاعات را جمع آوری کنید.قبل از درخواست هر گونه اعتبار مالیاتی، مهم است که مطمئن شوید تمام مدارک و اطلاعات لازم را در اختیار دارید. این شامل صورت‌حساب درآمد، دریافت‌های حاصل از خریدهای واجد شرایط، و سوابق کمک‌های خیریه می‌شود.
  • برای تعیین واجد شرایط بودن تحقیق کنید. اعتبارات مختلف شرایط و صلاحیت‌های متفاوتی دارند. انجام برخی تحقیقات از قبل به شما کمک می کند تا بفهمید برای کدام اعتبار واجد شرایط هستید.
  • پس انداز بالقوه خود را محاسبه کنید. محاسبه پس انداز بالقوه خود بر اساس اعتبارات مختلف موجود، به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام یک. ارزش پیگیری دارند قبل از ادامه ادعا، هرگونه محدودیت یا محدودیتی را که ممکن است اعمال شود، بررسی کنید.
  • فرم های درخواست را تکمیل کنید. هنگامی که همه موارد مورد نیاز را جمع آوری کردید و مشخص کردید که کدام اعتبار را باید دنبال کنید، این موارد را تکمیل کنید. فرم‌های مورد نیاز را به‌طور دقیق و طبق دستورالعمل‌های دقیق برای دریافت تأیید ارسال کنید.

سوالات متداول

آیا اعتبارات جزو درآمد مشمول مالیات می‌شوند؟

به طور کلی به بیان دیگر، اکثر اعتبارات مالیاتی غیر مشمول مالیات در نظر گرفته می شوند و نیازی به گزارش به عنوان درآمد اضافی برای اهداف مالیاتی فدرال ندارند.

اعتبارها معمولاً هنگام ثبت مالیات از کل درآمد مشمول مالیات شما کسر می شوند که منجر به کاهش مالیات می شود. بدهی مالیاتی.

بسته به اعتبار خاصی که استفاده می‌شود، ممکن است موارد خاصی وجود داشته باشد که باید به طور مستقل هنگام ثبت اظهارنامه گزارش شود.

آیا برای شروع یک کسب‌وکار جدید اعتبار مالیاتی وجود دارد؟

برای شروع یک کسب و کار جدید اعتبار مالیاتی وجود ندارد. با این حال، IRS دو کسر مالیات بالقوه تا سقف ۵۰۰۰ دلار در سال اول فعالیت شما ارائه می دهد که می تواند از درآمد مشمول مالیات شما برای آن سال کم شود.

آیا اعتبار مالیاتی برای یک LLC وجود دارد؟

تخفیف های مالیاتی زیادی وجود دارد که یک LLC می تواند از آنها استفاده کند، مانند اعتبار مالیات عمومی تجاری، اعتبار مرخصی پزشکی و خانوادگی با حقوق و اعتبار سوخت جایگزین. با این حال، برای راه‌اندازی یک LLC، دو کسر مالیات بالقوه وجود دارد که می‌توانید هر کدام به ارزش ۵ هزار دلار دریافت کنید، اما هیچ اعتبار مالیاتی وجود ندارد.

آیا برای درخواست اعتبار مالیاتی به رسید نیاز دارید؟

< توجه به این نکته ضروری است که برای مطالبه اعتبار مالیاتی باید اسناد و مدارک مناسب و اثبات هزینه ها را ارائه دهید. این الزام برای اعتبارات مالیاتی افراد و مشاغل به طور یکسان اعمال می‌شود.

به عنوان مثال، اگر برای بهبود خانه‌های کم مصرف درخواست اعتبار می‌کنید، باید بتوانید رسید برای خرید اقلامی مانند سیستم‌های HVAC و عایق.

چگونه بازپرداخت مالیاتی کلان را برای کسب و کار کوچک خود دریافت می کنید؟

این امکان وجود دارد که بازپرداخت مالیات کسب و کار کوچک خود را با توجه به کسرها و اعتباراتی که واجد شرایط آن هستید، به حداکثر برسانید. .

مطمئن شوید که از معافیت‌ها یا کسرهایی که برای ساختار تجاری خاص شما اعمال می‌شود، مانند پوشش بیمه درمانی یا کمک‌های برنامه بازنشستگی استفاده می‌کنید.

همچنین می‌خواهید. برای بررسی اعتبارات مالیاتی که می‌تواند در موقعیت شما اعمال شود، مانند اعتبارات مالیاتی تحقیق و توسعه یا اعتبارات مالیاتی انرژی تجدیدپذیر.

شما نیز ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر:


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی