عمومی

6 ویژگی شخصیتی قدرتمند اینفلوئنسرها

۶ ویژگی شخصیتی قدرتمند اینفلوئنسرها

اینفلوئنسر کسی است که جنبشی را بر اساس اشتیاق و حمایت وفادار جامعه خاص خود رهبری می‌کند. به ظاهر یک شبه، اینفلوئنسرها می توانند الهام بخش تکامل یک پروژه کوچکتر به یک ایده در حال تغییر جهان باشند. نفوذ چیزی نیست که شما صرفاً با آن متولد شده باشید – این یک مهارت آموخته شده و اکتسابی است. و مانند بسیاری از مهارت‌ها، نفوذ فرد را می توان تقویت و ایجاد کرد زمان.

برای پیشرفت در اقتصاد اینفلوئنسر مدرن، به مدرک Ivy League نیاز ندارید. شما نیازی به شناخت افراد مشهور ندارید. و نیازی نیست که پول زیادی داشته باشید. شما فقط باید از تأثیرگذاران دیگر یاد بگیرید و سبک رهبری و ویژگی های شخصیتی آنها را در زندگی خود به کار ببرید.

۱٫ اینفلوئنسرها بخشنده هستند.

اینفلوئنسرها بر کمک به یکدیگر تمرکز می کنند بدون اینکه انتظاری در عوض داشته باشند. آن‌ها بین دادن و منافع شخصی‌شان تعادل ایجاد می‌کنند تا همه طرف‌ها را برنده شوند. آدام گرانت، نویسنده کتاب پرفروش ببخشید و بگیرید: چرا کمک به دیگران باعث موفقیت شما می شود، به من گفت که “بخشنده ها فقط بشردوست یا داوطلب نیستند… بلکه افرادی هستند که از آنها لذت می برند. کمک کردن به دیگران و اغلب این کار را بدون هیچ رشته ای انجام می دهد.» گرانت توضیح می‌دهد که بخشندگان بیشترین فرصت را دارند که هم موفق شوند و هم شکست در تجارت اغلب می‌توان از مزایای آن بهره برد، اما موفق‌ترین بخشندگان زمانی پیشرفت می‌کنند که منافع شخصی‌شان همسو با بخشش باشد.

۲٫ اینفلوئنسرها در مورد چیز بزرگ بعدی کنجکاو هستند.

کاربران اولیه افرادی هستند که از زمانی که محصولات فناوری برای اولین بار در دسترس هستند، شروع به استفاده از آنها می کنند. اینفلوئنسرها پذیرش زودهنگام را به عنوان یک روش تفکر، یک طرز فکر و فلسفه برای افرادی که به عنوان خالق و کارآفرین هستند، در نظر می گیرند. کنجکاوی در مورد رسانه های فناوری جدید تنها چیزی است که برای کشف کردن نیاز دارید چگونه ایده خود را راه اندازی کنید. حرکت اول روی فناوری به این معنی نیست که باید یک متخصص رسانه های اجتماعی یا فناوری باشید. این بدان معنی است که شما فناوری را به عنوان یک ابزار و یک فرآیند می بینید و از امتحان چیزهای جدید نمی ترسید.

۳٫ اینفلوئنسرها در طول زمان چشم انداز بزرگی ایجاد می کنند.

جان وودن زمانی گفت: «جزئیات کوچک هستند که حیاتی هستند. چیزهای کوچک باعث اتفاقات بزرگ می شوند.» این در مورد اینفلوئنسرها صدق می کند زیرا آنها چشم انداز بزرگ خود را در طول زمان ایجاد می کنند و در طول مسیر پروژه های کوچکتری را ایجاد می کنند. به بیان ساده، چشم انداز بزرگ شما هدف نهایی شماست برای رسیدن به آنجا، دید خود را ساده کنید و به آن پایبند باشید. اینفلوئنسرها اجازه نمی دهند هیچ کس یا چیزی مانع دید آنها شود. اینفلوئنسرها بزرگ می شوند و سپس دیدگاه خود را تأیید می کنند تا ثابت کنند در کاری که انجام می دهند بهترین در جهان هستند.

۴٫ اینفلوئنسرها برای یافتن اهداف خود آزمایش می کنند.

سرمایه گذار استارت آپی براد فلد از شتاب دهنده فناوری Techstars و نویسنده همکار سریعتر انجام دهید، می گوید که هنگام شروع یک پروژه، “نیازی به داشتن نتیجه یا هدف به وضوح در ابتدا بیان شده است، به خصوص زمانی که شما در حال آزمایش چیزهایی هستید که موانع بسیار کمی دارند. داشتن اهداف مشخص اکنون می تواند باعث شود که اهداف مهم را بعداً از دست بدهید، و ” می تواند مانع از این روند شود.» اینفلوئنسرها اغلب در جهتی آزمایش می کنند که می تواند باعث شود در طول مسیر اهداف مشخص و مهم تری پیدا کنند. گاهی اوقات شروع بدون هدف می تواند دوستی های جدیدی ایجاد کند، به شما کمک می کند مهارت جدیدی کسب کنید. یا به طور کامل فرصت های جدید را باز کنید. اینفلوئنسرها بر روی کنجکاوی تمرکز می کنند، نه نتایج.

۵٫ اینفلوئنسرها با اینفلوئنسرهای دیگر همکاری می کنند.

«همکاری»، همانطور که در دنیای YouTube نامیده می شود، یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده مخفی در اقتصاد اینفلوئنسر است. در این مورد، زمانی است که یک YouTuber در ویدیوی YouTuber دیگری ظاهر می شود. هر سازنده می تواند موفقیت دیگری را به اشتراک بگذارد و مخاطبان جدیدی را به یکدیگر معرفی کند. این روشی است برد-برد برای YouTubers برای کمک به دیگران و دسترسی جوامع جدید حتی یوتیوب‌برهای بزرگ هم می‌خواهند با یوتیوب‌برهای کوچک‌تر همکاری کنند، نه فقط برای کمک به آنها و پرداخت آن، بلکه همچنین برای افزایش مخاطبان خود در جایگاه کوچک‌تری.

۶٫ اینفلوئنسرها از تغییر دادن ایده ها یا شغل خود نمی ترسند.

Pivoting یعنی استفاده از فرصت‌های جدید و ریسک کردن با تلاش‌های جدید. در صنعت فناوری، اغلب به معنای تغییر ایده بر اساس بازخورد مشتریانتان است. همچنین به معنای افزودن مشاغل جدید به مجموعه یا رزومه خود است تا شغل خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. برای پیشرفت در اقتصاد مدرن، شما نیاز به تمایل دارید که حرفه خود را در طول زندگی خود تکامل دهید، حتی گاهی اوقات حرفه خود را در جهتی جدید و جسورانه مجدداً تنظیم کنید. اگر از مسیر شغلی خود راضی نیستید، روی مسیر خود تعمق کنید و به خاطر داشته باشید که چگونه یک محور می تواند به موفقیت های بزرگتری منجر شود.

اینفلوئنسرها در حال تغییر رسانه ها و کارآفرینی در عصر تجارت مدرن هستند. نسل فعلی اینفلوئنسرها در حال راه‌اندازی ایده‌های تغییردهنده بازی، ایجاد جوامع وفادار و شکوفایی با کسب و کارهای موفق.

آیا شما یک تأثیرگذار هستید؟ در غیر این صورت، و اگر می خواهید طرز فکر شما بیشتر شبیه یک تأثیرگذار باشد، در نظر بگیرید که چگونه می توانید ویژگی های شخصیتی آنها را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

این مقاله در سپتامبر ۲۰۱۶ منتشر شده و به روز شده است. عکس از @Yankasvetlanka/Twenty20

EComm Leaderboard 728 x 90 - 6 ویژگی شخصیتی قدرتمند اینفلوئنسرها

رایان ویلیامز یک استراتژیست رسانه دیجیتال و سخنران حرفه ای است که مدیران اجرایی و کارآفرینان را در زمینه رهبری و اختراع مجدد شغلی راهنمایی می کند. او مدیر سابق روابط رسانه ای در دیزنی و مدیر بازاریابی در Machinima.com و State.com. در اوایل سال ۲۰۱۴، پادکست اپل «جدید و قابل توجه» را راه‌اندازی کرد، داستان‌هایی از اقتصاد تأثیرگذار و در سال ۲۰۱۶ کتاب خود را منتشر کرد، اقتصاد اینفلوئنسر. او همچنین یک استندآپ کمدین سابق است. او در حال حاضر کسب و کار مشاوره بازاریابی خود را اداره می کند و با همسر و دو دخترش در لس آنجلس زندگی می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی