عمومی

این برکلی گرید 5 بار از دریافت وام محروم شد. و a را پیدا کرد برنده ایده کسب و کار

این برکلی گرید ۵ بار از دریافت وام محروم شد. و a را پیدا کرد
برنده ایده کسب و کار

کریستی کیم، ۳۳ ساله، به عنوان فارغ التحصیل بدون بدهی از دانشگاه کالیفرنیا برکلی با درآمد شش رقمی، این کار را نکرد. انتظار داشته باشید که پنج بار برای وام خودرو رد شوید. مهاجر کره جنوبی هرگز درباره امتیاز FICO، که درباره اعتبار یک فرد بر اساس چندین عامل از جمله سابقه اعتباری قضاوت می کند. کیم برای به چالش کشیدن آنچه به عنوان یک سیستم دفتر اعتباری منسوخ می‌دید، TomoCredit مستقر در سانفرانسیسکو را در سال ۲۰۱۹ تأسیس کرد تا کارت‌های اعتباری را به آنها ارائه دهد. مهاجران و جوانانی که این کار را نمی کنند امتیازات اعتباری رضایت بخشی دارند و تنها در یک سال در فهرست مؤسسان زن ۲۰۲۰ Inc قرار گرفتند. از آن سال، درآمد TomoCredit 10 برابر شده است، با بیش از ۲ میلیون دلار درآمد در سال ۲۰۲۱، از ۲۰۰,۰۰۰ دلار در سال ۲۰۲۰٫ در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است. — همانطور که به Xintian Tina Wang گفته شد

وقتی به ایالات متحده آمدم ۱۱ ساله بودم. به عنوان یک مهاجر نسل اول از کره جنوبی، فرهنگ من به من آموخت که در محدوده خود هزینه کنم، بنابراین همیشه از کارت نقدی خود استفاده می کردم. فرهنگ آسیایی شما را تشویق به قرض گرفتن پول نمی کند، اما اینجا در ایالات متحده، سیستم اعتباری به قرض گرفتن شما نیاز دارد تا نشان دهد که وام گیرنده ارزشمندی هستید. بهتر است زودتر از یک کارت اعتباری استفاده کنید تا بتوانید سریع نمره اعتباری ۸۵۰ عالی بسازید.

در سال ۲۰۱۲، من در سال ۲۰۱۲ کار می کردم. بانکداری سرمایه گذاری پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه کالیفرنیا برکلی، اما نمی دانستم چگونه از امور مالی شخصی خود مراقبت کنم. من می خواستم یک ماشین بخرم، بنابراین برای وام خودرو اقدام کردم. در کمال تعجب، پنج بار رد شدم زیرا به عنوان یک مهاجر نمره اعتباری رضایت بخشی ندارم. نمره اعتباری کامل چیزی نیست که بتوانید یک شبه به دست آورید. ساخت آن سال‌ها طول می‌کشد، بنابراین مجبور شدم اولین خودروی خود را با پول نقد بخرم تا با سیستم اعتباری آمریکا «تطبیق» کنم.

وقتی من TomoCredit را در سال ۲۰۱۹ تأسیس کردم، می‌خواستم به میلیون‌ها نفر مثل خودم کمک کنم. با این حال، راه اندازی یک محصول اعتباری بدون امنیت بسیار دشوارتر از راه اندازی یک محصول کارت نقدی است. وقتی به آنها گفتم می‌خواهم یک کارت اعتباری ایجاد کنم که امتیازات اعتباری را نادیده بگیرد، همه را ترساندم – از جمله سرمایه‌گذاران و شرکا. قبلاً هرگز انجام نشده بود.

محصول ما با استفاده از داده‌های بانکی بلادرنگ و بانکداری تلفن همراه برای تعیین اعتبار شما کار می‌کند. مشتریان به سادگی می‌توانند حساب‌های بانکی خود را در برنامه با ما به اشتراک بگذارند، بنابراین ما می‌توانیم زمان بازکردن حساب، مدت زمانی که آن را داشته‌اید و مقدار پول آن را بخوانیم. همچنین می‌توانید حساب کریپتو یا حساب کارگزار سهام خود را اضافه کنید تا نشان دهید ارزش سرمایه‌گذاری‌هایتان چقدر است.

در کمال تعجب، بدون هیچ گونه بازاریابی، ما بیش از ۲۰۰۰۰ نفر را برای کارت اعتباری ما در اولین روز راه اندازی ثبت نام کردند. . من متوجه شدم آنچه ساخته‌ایم فقط برای مهاجران و جوانان نیست، بلکه برای هر کسی در ایالات متحده است که از امتیاز اعتباری خود راضی نیست.

من همچنین متوجه شدم بسیاری از دانشجویان کارشناسی وجود دارند که نمی دانند چگونه به امور مالی شخصی خود رسیدگی کنند، بنابراین ما یک برنامه سفیر را در دانشگاه های برتر مانند هاروارد و استنفورد دو سال پیش راه اندازی کردیم تا به جوانان کمک کنیم تا اعتبار ایجاد کنند. از یک کلاس از دانشجویان مقطع لیسانس در دانشگاه کالیفرنیا برکلی پرسیدم: “چند نفر در اینجا نمره اعتباری بالای ۶۵۰ دارند؟” فقط پنج نفر بودند که دستشان را بالا بردند. ما با شرکت‌های بانکداری قدیمی تفاوت داریم زیرا به ایجاد امتیاز اعتباری شما با نرخ بهره صفر و بدون کارمزد اهمیت می‌دهیم.

در در درازمدت، من می‌خواهم تیمم را رشد دهم و استعدادهای متنوع‌تری را استخدام کنم که واقعاً مشکلات دسترسی به اعتبار را درک می‌کنند. در حال حاضر، ۹۵ درصد از ۵۰ کارمند ما رنگین پوست هستند و بیش از ۹۰ درصد کاربران ما رنگین پوست هستند. بنابراین من مفتخرم که کارمندانم کاربران ما را به خوبی درک می کنند. علاوه بر این، مشتریان ما اعتبار بیشتری نسبت به میانگین صنعت دارند. وقتی صحبت از اعداد و ارقام می شود، میانگین نرخ ضرر وام کارت اعتباری در صنعت – درصد شارژ موجودی کارت اعتباری به کل مبلغ اعتبار معوق – ۲٫۵ درصد است، در حالی که نرخ ضرر ما ۰٫۱۱ درصد است.

این به ما می گوید که توانمندسازی افراد رنگین پوست نه تنها یک ماموریت عالی بلکه یک تجارت واقعا هوشمند است. ما می‌توانیم به بانک‌های بزرگ نشان دهیم که کمک به POC یک خیریه نیست، بلکه یک تجارت با ارزش است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی