خبر

بهترین مدل سرخ کن نینجا در بازار کدام است؟

بهترین مدل سرخ کن نینجا در بازار کدام است؟

به گزارش بازار، سرخ کن نینجا یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین سرخ کن‌های موجود در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد و اگر شما هم قصد خرید سرخ کن بدون روغن دارید، خوب است تا برند نینجا را در نظر بگیرید. سرخ کن نینجا دارای مدل‌های متنوعی است که هر کدام ظرفیت، طراحی و عملکرد متفاوتی دارند.  اگر شما هم قصد خرید سرخ کن نینجا را دارید، دست نگه دارید و تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین مدل سرخ کن نینجا

طبق بررسی مشخصات و نظرات خریداران سرخ کن‌های زیر از برند نینجا بیشترین فروش و محبوبیت را دارند:

  • سرخ کن نینجا مدل AF۱۶۰
  • سرخ کن نینجا مدل AG۵۵۱
  • سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF۴۰۰

در ادامه هر کدام را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سرخ کن نینجا مدل AF۱۶۰

سرخ کن نینجا AF۱۶۰ یکی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن نینجا است که دارای طراحی خاص و منحصر بفرد است. بدنه این سرخ کن از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده و در برابر ضربه و حرارت مقاومت قابل قبولی دارد. ابعاد این محصول ۳۶*۲۵*۳۲ سانتی‌متر است و برای استقرار نیاز به فضای زیادی ندارد.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - بهترین مدل سرخ کن نینجا در بازار کدام است؟

ظرفیت این محصول ۵.۲ لیتر و مناسب برای خانواده‌های ۲ تا ۵ نفر است. قدرت این سرخ کن ۱۷۵۰ وات است که نسبت به دیگر رقبا از قدرت بالاتری برخوردار است. همچنین این دستگاه دارای پنل تنظیمات دیجیتالی است که به راحتی قابل دسترس است و از جمله ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به ۶ برنامه پخت پیش فرض اشاره کرد که از طریق پنل دیجیتالی این سرخ کن در دسترس است که مجموع این ویژگی‌ها ارزش خرید سرخ کن نینجا را بسیار بیشتر می‌کند.

سرخ کن نینجا مدل AG۵۵۱

سرخ کن AG۵۵۱ یکی دیگر از سرخ کن‌های پرفروش و محبوب برند نینجاست. این محصول علاوه بر سرخ کن، مجهز به سیستم گریل است که به شما این امکان را می‌دهد که موادغذایی خود را به صورت اختصاصی گریل کنید. این مورد صرفا در برخی مدل‌های سرخ کن نینجا وجود دارد. طراحی این محصول جذاب و چشم نواز است. در ساخت این سرخ کن حرفه‌ای از ترکیب استیل و پلاستیک استفاده شده که عاوه بر زیبایی باعث طول عمر این دستگاه شده است.

ظرفیت ظرف مخصوص پخت و پز ۴ لیتر، سبد کریسپر ۴ کیلوگرم است و مناسب برای خانواده‌های ۴ تا ۷ نفره است. همچنین ابعاد صفحه گریل این محصول نینجا ۳۰.۵*۲۲.۸ سانتی‌متر است. قدرت سرخ کن AG۵۵۱ نینجا برابر ۱۷۶۰ وات است. از جمله قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی و ۶ برنامه پخت پیش فرض اشاره نمود. با کمک سرخ کن AG۵۵۱ نینجا می‌توانید موادغذایی را گریل، کبابی، برشته و ترد کنید. همچنین قادر هستید تا موادغذایی را بدون روغن سرخ کرده و یا میوه و سبزیجات را در منزل خشک کنید.

سرخ کن دوقلو نینجا مدل AF۴۰۰

یکی از محصولات پرطرفدار و پرکاربرد نینجا، سرخ کن دوقلو AF۴۰۰ است. طراحی این محصول خاص و جذاب است و در ساخت آن از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده است. ابعاد این محصول ۲۷*۴۱.۵*۳۲.۵ سانتی‌متر است و برای استقرار نیاز به فضای بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های این برند دارد. این محصول دارای دو سبد با روکش نچسب، با ظرفیت ۴.۷۵ لیتر است. همچنین قدرت این محصول ۲۴۷۰ وات است و برای طبخ انواع غذاها گزینه مناسبی است.

174529 - بهترین مدل سرخ کن نینجا در بازار کدام است؟

سرخ کن نینجا AF۴۰۰ دارای پنل دیجیتالی و دکمه ولومی برای تنظیم دما، زمان پخت و انتخاب برنامه پیش فرض پخت است. تکنولوژی این سرخ کن به شما این امکان را می‌دهد که در یک لحظه به صورت همزمان دو برنامه مختلف را برای هر سبد تنظیم کرده و دو غذای متفاوت را تهیه و نوش جان کنید. این قابلیت باعث شده است تا سرخ کن دوقلو نینجا محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند. همچنین سرخ کن نینجا AF۴۰۰ دارای ۶ برنامه پخت پیش فرض برای پخت و پز، کبابی کردن، سرخ کردن بدون روغن، ترد کردن، گرم کردن مجدد و خشک کردن میوه و سبزیجات است.

جمع بندی

اگر شما قصد خرید سرخ کن نینجا را دارید به این نکته توجه کنید که ظرفیت سرخ کن را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. همچنین سرخ کن نینجا AF۴۰۰ که دارای ۲ سبد با پخت جداگانه است علاوه بر تنوع غذایی باعث افزایش سرع شما در تهیه انواع غذاها می‌شود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی