عمومیمقالات

استخدام و توسعه افراد مبتلا به اوتیسم با توماس D’Eri

استخدام و توسعه افراد مبتلا به اوتیسم با توماس
D’Eri

کلاس 92 Thomas DEri s.com  1024x682 - استخدام و توسعه افراد مبتلا به اوتیسم با توماس
D'Eri

ده سال پیش، توماس دیری و خانواده‌اش می‌دانستند که باید کاری انجام دهند تا به برادرش اندرو، که در طیف اوتیسم است، کمک کنند تا زندگی کامل بزرگسالی را که می‌دانستند توانایی انجامش را دارد انجام دهند. در نتیجه، D’Eri Rising Tide Car Wash را با پدرش باز کرد. این خانواده در حال حاضر دارای سه کارواش زنجیره ای است که بیش از ۹۰ فرد مبتلا به اوتیسم را استخدام می کند. امروز، D’Eri با تریستان آهومادا مجری Brilliant Thoughsدر مورد طراحی سازمانی پیرامون افراد مبتلا به اوتیسم و ​​استعدادهای آنها صحبت می کند.

Rising Tide Car Wash از فرآیند استخدام ساختاریافته همراه با آزمون‌های شغلی و برنامه‌های آموزشی برای حذف تعصب استفاده می‌کند. آموزش و بازخورد مداوم در محیط کار وجود دارد و کسب‌وکار قصد دارد سیستم‌های قوی بسازد تا به سرعت رشد کند. D’Eri در مورد داشتن هر دو سازمان و اهداف در سطح فردی، که می تواند شامل پاسخ دادن به سوالاتی مانند:

“”آیا روی روزم کنترل دارم< /a>؟ آیا احساس می کنم در حال رشد هستم< /a>؟ آیا احساس می‌کنم در محل کارم روابط مهمی دارم؟” چیزهایی که واقعاً هدف و تجربه ما را به صورت روزانه هدایت می کنند،» D’Eri می گوید.

او همچنین توضیح می‌دهد که چگونه افراد مبتلا به اوتیسم مهارت‌های اجتماعی متفاوتی نسبت به افراد عصبی دارند و چگونه تقریباً هر سازمانی از استخدام افراد مبتلا به اوتیسم سود می‌برد. درس های او برای استخدام، آموزش و توسعه کارکنان می تواند برای همه انواع استفاده شود. از شرکت ها

توماس دیری نویسنده قدرت پتانسیل: چگونه یک نیروی کار غیرسنتی می تواند شما را به سمت اجرای بهتر کسب و کار هدایت کند. Rising Tide Car Wash را در Facebook دنبال کنید و اینستاگرام.

قسمت کامل زیر را ببینید یا در پادکست های اپل، و با مشترک شدن در پادکست های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

5d2e1612f504f9b4ee1ff6be17a67cd8?s=100&d=mp&r=g - استخدام و توسعه افراد مبتلا به اوتیسم با توماس
D'Eri

Tristan Ahumada ویراستار People برای SUCCESS است، Lab Coat Agents را به عنوان مدیر عامل آن اداره می کند، با شرکت های Fortune 500 مشورت می کند، یک تیم موفق املاک و مستغلات را در کالیفرنیا اداره می کند، تیم های توسعه در ایالات متحده (در کارگزاری های مختلف)، مالک در یک کارگزاری، در حال حاضر در هیئت مدیره های مختلف شرکت های فناوری حضور دارد و همچنین یک سخنران بین المللی است. عشق او به فناوری و سیستم ها او را وادار می کند تا جدیدترین محصولات را برای رشد برای همه مشاغل در سراسر جهان از جمله نمایندگان املاک و کارگزاران آزمایش و استفاده کند. تریستان اهل کالیفرنیای جنوبی است که در حال حاضر با همسر و دو فرزندش زندگی می کند.

← مصاحبه SUCCESS: آماندا آرچر
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی