خبر

واگذاری زمین در شهرک صنعتی برمشور بدون مزایده انجام می‌شود

واگذاری زمین در شهرک صنعتی برمشور بدون مزایده انجام
می‌شود

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی در بازدید از این شهرک صنعتی که باهمراهی سرمایه گذاران طرح بزرگ تولیدی و صنعتی انجام شد، گفت: واگذاری زمین در این شهرک صنعتی که دومین شهرک صنعتی درجوار کلان شهر شیراز محسوب می شود بدون مزایده در حال انجام است.

وی افزود: باتوجه به درآستانه تکمیل بودن شهرک صنعتی بزرگ شیراز،تکمیل زیرساخت ها باهدف راه اندازی شهرک صنعتی برمشور در اولویت برنامه های امسال شرکت شهرکهای صنعتی فارس قرارگرفت و این شهرک صنعتی آماده واگذاری به متقاضیان شده است.

هاشمی با بیان اینکه ۲۰۰میلیارد ریال برای تامین زیرساخت های آب و برق اختصاص یافته است؛ گفت: قراردادهای تامین آب و برق منعقد و همزمان با استقرار واحدها، این زیر ساخت‌ها نیز تکمیل می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این شهرک صنعتی دارای ۴۷ هکتار مساحت است که می‌تواند پاسخگوی بخشی از نیازهای سرمایه گذاران و متقاضیان زمین صنعتی در مرکز استان باشد.

۷ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی برمشور منعقد شده است

هاشمی افزود: تاکنون ۷ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی برمشور منعقدو در مرحله و ساز قرار دارند و توافقات اولیه با اتحادیه یکی از صنوف تولیدی شیراز نیز برای استقرار واحدهای این صنف در این شهرک صنعتی انجام شده و زون تخصصی اصناف تولیدی نیز طراحی و آماده سازی شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: زیرساخت‌های داخل شهرک صنعتی برمشور شامل شبکه‌های داخلی آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات و نیز زیرسازی و جدول گذاری انجام شده و تکمیل سایر زیرساخت ها نیز در برنامه قرار دارد.

هاشمی از مهمترین ویژگی‌های این شهرک صنعتی را همجواری با کلان شهر شیراز و قرارگیری در محور اصلی مواصلاتی شرق شیراز، واگذاری زمین بدون مزایده، برخورداری از شرایط معافیت مالیاتی ۷ ساله واحدها، مستثنی بودن از قانون شهرداری‌ها و پرداخت نقدی و اقساطی حق انتفاع را از مزایای سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی برمشور اعلام کرد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی