عمومی

این دقیقاً نحوه ایجاد صدایی برای نام تجاری خود است رسانه های اجتماعی

این دقیقاً نحوه ایجاد صدایی برای نام تجاری خود است
رسانه های اجتماعی

اینترنت مکان عجیبی است. به نظر می رسد روز به روز عجیب تر می شود. طنز بی احترامی مثل همیشه محبوب است و به نظر می رسد هشتگ های پرطرفدار در توییتر از هیچ جا سرچشمه نمی گیرند. برای برندهای بزرگ و کوچک می تواند سخت باشد که دقیقاً صدای آنها را در رسانه های اجتماعی در تمام هرج و مرج مشخص کنند. شما نمی خواهید در دام کپی برداری از برندهای دیگر بیفتید و مطمئناً نمی خواهید به طور عمومی پای خود را در دهان خود بگذارید.

روی یک پلتفرم تمرکز کنید 

حساب‌های برند با قابل تشخیص ترین صداها سعی نکنید همه چیز باشید، همه جا. چه در حال انجام اصلاحات اجتماعی در برند هستید یا برای اولین بار کسب و کار خود را در رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید، یک پلتفرم را انتخاب کنید تا ابتدا سبک نوشتاری و احساس خود را پرورش دهید. من توییتر، تیک تاک یا اینستاگرام را، بسته به جمعیت محصول و مخاطب شما، پیشنهاد می کنم.

به عنوان مثال، اگر مشتریان هدف شما صاحب خانه هستند، ممکن است بهترین نتایج را در TikTok نبینید، زیرا این پلتفرم عمدتاً استفاده می شود. توسط Gen Z و Millennials، که بسیاری از آنها هنوز صاحب خانه نیستند.

در واقع، با پرسیدن این سوال از خود می توانید چیزهای زیادی در مورد صدای برند خود تعیین کنید: 

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

سعی کنید هدف خود را تقطیر کنید جمعیت شناختی به یک نفر چگونه و کجا وقت خود را در فضای مجازی می گذرانند؟ Sprout Social بینش بسیار خوبی را در مورد استفاده اجتماعی توسط جمعیت‌شناسی ارائه می‌دهد تا از آن به عنوان شروع استفاده شود. نقطه. چه نوع محتوایی برای این شخص مفید، آموزنده یا خنده دار است؟ چه چیزی را ناپسند می بینند؟ خود را در ذهن افرادی قرار دهید که امیدوارید مشتری شوید.

سپس، آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید.

درگیر شدن با محتوا یا روندهای معنادار

به راحتی می توان در دام پریدن از هر روند ویروسی گرفتار شد. در حالی که ممکن است به چیزی آسیب نرساند، احتمالاً توجه خاصی را نیز به شما جلب نخواهد کرد. قبل از اینکه نظر بدهید، ریتوییت کنید یا به دلیل یک روند پست ارسال کنید، از خود بپرسید: آیا این محتوا به شکل معناداری با برند من مرتبط است؟

استفاده بهتر از زمان شما برای جستجوی محتوای تولید شده توسط کاربر است (نگاه کنید به: A TikTok در مورد اینکه اگر تیلور سوئیفت آهنگی در مورد بیمه سراسری بنویسد) در مورد برند شما یا موضوعات مرتبط با برند شما چگونه به نظر می رسد. برای سوار شدن بر موج هر روند ویروسی. روی پست‌های دیگران به روشی معتبر نظر دهید – ممکن است از میزان هیجانی که می‌توانید در کسب و کارتان ایجاد کنید شگفت زده شوید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

حتما بخوانید : در ستایش جلد نامه
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی