عمومی

Creators Legal and Movig برای توانمندسازی سازندگان و کار و کسب های خرد

Creators Legal and Movig برای توانمندسازی سازندگان و
کار و کسب های خرد

Creators Legal وارد شده است به مشارکت استراتژیک با Movig برای تقویت رشد کسب‌وکارهای کوچک و توانمندسازی سازندگان محتوا با منابع قانونی در دسترس‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر.

Creators Legal جایگاهی برای خود ایجاد کرده است. در اقتصاد خالق از طریق سیستم جامع خود که دارای بیش از ۲۰۰ قرارداد قانونی قابل تنظیم است. از سوی دیگر، موویگ متعهد است به برندها کمک کند تا سازندگان محتوایی را شناسایی کرده و با آنها تعامل داشته باشند که قدرت دستیابی به مخاطبان هدف خود را دارند و با آنها طنین انداز می شوند.

اریک فاربر، مدیر عامل Creators’ Legal، دیدگاه خود را به اشتراک گذاشت. در مورد این مشارکت، «این مشارکت تعهد مشترک ما را برای توانمندسازی سازندگان و کسب‌وکارهای کوچک تقویت می‌کند. ما بر این باوریم که با ارائه خدمات قراردادی قابل اعتماد و آسان در کنار پلتفرم Movig، می‌توانیم فرآیند را برای ایجاد امنیت و رشد سرمایه‌گذاری‌های خود ساده‌سازی کنیم و در عین حال به برندها امکان می‌دهیم استعدادهای تازه و جذاب را شناسایی کرده و با آنها همکاری کنند.”

در دنیای کسب و کارهای کوچک، چنین اتحادهای استراتژیک می توانند با ارائه یک تجربه یکپارچه و یکپارچه به سازندگان محتوا، چشم انداز را متحول کنند. سازندگان اکنون می توانند از کار خود از طریق قراردادهای قوی که توسط Creators’ Legal ارائه می شود محافظت کنند و همزمان از پلتفرم Movig برای گسترش کسب و کار خود و همکاری با مارک های بالقوه استفاده کنند. علاوه بر این، برندها همچنین می‌توانند با اطمینان خاطر در جمع سازندگان با استعداد Movig حرکت کنند، زیرا می‌دانند که تمام جنبه‌های قانونی به‌دقت توسط Creators’ Legal مدیریت می‌شوند.

Luca Barone، یکی از بنیان‌گذاران Movig، این احساس را تکرار کرد و اظهار داشت: «ما از شراکت با Creators’ Legal خوشحالم. این همکاری توانایی ما را برای حمایت از سازندگان و برندها به طور یکسان افزایش می‌دهد و به هر دو طرف سفری امن و بی‌وقفه از جرقه یک ایده خلاقانه تا تکمیل یک همکاری موفق ارائه می‌دهد.”

صاحبان، سازندگان، و کسب‌وکارهای کوچک. برندهایی که مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشارکت و بهره مندی از تخفیف های ویژه هستند، می توانند به وب سایت های حقوقی Movig و Creators’s مراجعه کنند.

Creators Legal همچنان به ارائه راه حل های مقرون به صرفه و آماده به سازندگان محتوا ادامه می دهد و به آن وفادار است. ماموریت دسترسی به پشتیبانی قانونی را دارد تا سازندگان بتوانند بر شایستگی اصلی خود – ایجاد محتوا تمرکز کنند. این مشارکت بر اهمیت اتحادهای استراتژیک و تعهدات مشترک برای تقویت رشد کسب‌وکارهای کوچک و سازندگان در یک اقتصاد دیجیتالی فزاینده تأکید می‌کند.

هم‌افزایی بین Creators’ Legal و Movig قرار است راه را برای عصری هموار کند. جایی که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند با حفظ امنیت و یکپارچگی حقوقی، زنده بمانند و رشد کنند. از آنجایی که برندها و سازندگان محتوا به دنبال عبور از حالت عادی جدید هستند، این مشارکت نوید ساده‌سازی فرآیند و کارآمدتر کردن آن را می‌دهد و به کسب‌وکارها و سازندگان برای رشد، نوآوری و موفقیت قدرت می‌دهد.

برای آخرین‌ها، ما را دنبال کنید. در اخبار Google.

تصویر: Creatorslegal

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی