عمومی

کارمندان دیدگاه شما انتخاب بهتری هستند. نحوه ارائه چه آنها می خواهند

کارمندان دیدگاه شما انتخاب بهتری هستند. نحوه ارائه چه
آنها می خواهند

سال گذشته بیش از ۴۰ میلیون نفر شغل خود را ترک کردند و در آنجا اصطلاح استعفای بزرگ ابداع شد. سپس هجوم نام‌های دیگری دنبال شد: به عنوان مثال، مذاکره مجدد بزرگ و تجدید سازمان بزرگ، وقتی کارمندان راه‌های بهتری برای کسب درآمد، دستمزد بالاتر، لذت بردن از انعطاف‌پذیری همراه با ثبات و انتظارات بیشتر از کارفرمایان خود پیدا کردند.

در سرتاسر کشور، کارگران با فرصت‌هایی مواجه شده‌اند که شرکت‌ها با تغییرات محیط کار سازگار شده‌اند و هنوز هم هستند. درخواست کارمندان — یک فرهنگ جدید برای کار در داخل و خارج از دفتر. همه چیز تغییر کرده است زیرا کارمندان اکنون قدرت فرآیند استخدام را تغییر داده اند و به کارفرمایان خود می گویند که دقیقاً چه چیزی و چگونه می خواهند در نقش خود ظاهر شوند – یا باید بگویم چگونه می خواهند از راه دور باقی بمانند. در هر صورت، کارکنان این نسل به طور تاکتیکی از قدرت چانه زنی خود برای اعمال انتظارات خود برای کیفیت بالاتر زندگی استفاده می کنند.

در طول یک تجربه مصاحبه با یک شرکت، من با یک کارمند قراردادی که برای یک موقعیت تمام وقت پس از چندین ماه کار با یک آژانس موقت که مجموعه مهارت‌های او را با مسئولیت‌های آن نقش مطابقت داشت، در یک موقعیت ۱:۱ نشستم. به اندازه کافی جالب توجه است که کارمند آینده نگر با انتظارات خود در مورد مذاکره در مورد پرداخت، پاداش ثبت نام درخواستی، و اضافه شدن به بسته مزایا ارائه شده، از مستقیم بودن بسیار ابایی نداشت. حداقل می توان گفت بسیار چشمگیر است. استعداد بالقوه به جای متعهد شدن به محدودیت‌های شرکت‌هایی که حول نیازهای خود به جای نیازهای کارمندان متمرکز شده بودند، به دنبال آنچه نیاز داشت، می‌گشت. رقابت برای استعدادها هنوز شدید است و کارمندان باید همچنان با قدرت خود کار کنند، حتی در قوت مذاکرات اساسی.

درس این است که مواردی وجود دارد که می‌توانید قبل از اضافه کردن امضای خود به یک شغل، در موقعیتی غیر از حقوق و دستمزد با آنها مذاکره کنید. پیشنهاد. شما مهارت های خود را به عنوان یک حرفه ای ثابت کرده اید و با موفقیت ارزش خود را به یک کارفرمای جدید نشان داده اید – حالا چه؟ بحث‌هایی را در مورد مزایای بالقوه و اولویت‌های تعادل بین کار و زندگی که برای شما مهم هستند، در نظر بگیرید.

  1. مصاحبه شما پس از پایان برای چندین موقعیت درخواست می کنید و تست های مهارتی زیادی را پشت سر گذاشته اید، اما از مدیر استخدام چیزی نشنیده اید؟ وسوسه شده اید که پیگیری کنید؟ با دل و روده خود بروید و ارسال را فشار دهید. پیش نویس یک ایمیل به طور خلاصه به مدیر استخدام یادآوری کنید که چرا برای این موقعیت مناسب هستید. با یک یادداشت سپاسگزاری باز کنید تا قدردانی خود را از فرصت و وقت مصاحبه‌کننده به اشتراک بگذارید، سپس شروع به گرایش کامل به علاقه خود به این موقعیت کنید. سپس، اهداف شرکت را با انتظارات روشن از اهداف و علاقه خود برای خود ترکیب کنید. در پایان، خود را از سایر کاندیداها متمایز کنید و از آنها دعوت کنید تا سوالات بیشتری در مورد آنچه می توانید در این فرصت به ارمغان بیاورید بپرسند. همچنین می توانید یک بازه زمانی برای شنیدن پاسخ از مدیر استخدام بخواهید. به یاد داشته باشید، این درباره شماست.

  2. آیا اخیراً به پمپ بنزین یا خواربارفروشی رفته اید؟ نرخ تورم برای بسیاری از آمریکایی‌ها سریع‌تر از پرداخت هزینه در حال افزایش است. مطمئناً، یک کارفرمای بالقوه ممکن است بیان کند که حقوق پایه شما غیرقابل مذاکره است، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید تغییری در غرامت مالی درخواست کنید. از آنجایی که شما بخشی از استعدادهای برتر هستید، مدیران استخدام به دنبال راه‌های فریبنده برای تضمین استخدام‌های جدید هستند. اگر قصد دارید از موقعیت فعلی خود به سمت یک نقش جدید بروید، جایزه بخواهید. تجربه شما ارزشمند است و شرکت ها هزینه خواهند کرد.

  3. پول یک انگیزه عالی است. اما بیایید به طول عمر و تحرک رو به بالا در حرفه خود نیز فکر کنیم. اکنون که پیگیری کرده اید، زیرا تا حد زیادی بهترین هستید و از یک کارفرمای بالقوه درخواست کرده اید که ارزش شما را سخاوتمندانه برای شرکت به شما جبران کند، چه چیزی بیش از هر چیز دیگری یک پیشنهاد محکم را تکمیل می کند؟ توانایی توسعه یک برنامه شغلی با محوریت رشد. شما برای یک موقعیت متوسط ​​استخدام شده اید اما تلاش می کنید در نقش رهبری باشید؟ از کارفرما بخواهید یک برنامه توسعه شغلی بر اساس فرصتی برای پیشرفت در شش تا ۱۲ ماه اول تصدی خود ارائه دهد. این طرح باید صرفاً بر اساس اهداف و پیشرفت حرفه ای شما در طول زمان باشد، چه مهارت هایی که برای پیشرفت به آن نیاز دارید، چه آموزش یا بازخورد عملکرد دقیق تر. حرکت رو به جلو و احتمالاً به جلو همان چیزی است که ساخت مجموعه تجربیات شما به آن نیاز دارد.

  4. از فرصت کمیاب برای تعیین انتظارات خود در طول فرآیند استخدام استفاده کنید. تقاضا برای استعداد شانس شما را برای اولویت بندی خواسته ها و نیازهایتان فراهم می کند. دیگر لازم نیست کارمندان در مورد آنچه برای توسعه، کیفیت زندگی یا جبران خسارت مالی نیاز دارند، سکوت کنند. هدایت به یک نقش جدید یک تغییر بزرگ است–مطمئن شوید که عبارات پیرامون شما متمرکز هستند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی