عمومی

5 افسانه افزایش مالیات کسب و کار

۵ افسانه افزایش مالیات کسب و کار

کسب و کارها باید اظهارنامه مالیات بر درآمد سالانه فدرال را تا یک موعد مقرر ارسال کنند. با این حال، قوانینی که بر تمدید پرونده‌ها تأثیر می‌گذارند اغلب گیج‌کننده هستند، که مسئول افسانه‌های تمدید مالیات کسب‌وکار است که مردم معتقدند. آنچه درست است را بیابید تا با پیروی از افسانه‌هایی که هیچ ارزشی ندارند مسئولیتی بر عهده نگیرید.

برای شراکت‌ها و شرکت‌های S در یک سال تقویمی، آخرین مهلت ۱۵ مارس ۲۰۲۴ است. برای شرکت‌های سال تقویم C و صاحبان انحصاری، آخرین مهلت ۱۵ آوریل ۲۰۲۴ است. کسب‌وکارهایی که نمی‌توانند این مهلت را رعایت کنند، می‌توانند یک پرونده پسوند.

 

افسانه های افزایش مالیات

<در اینجا پنج افسانه… و واقعیت های پسوند پرونده وجود دارد.

افسانه: شما به دلیل خوبی برای درخواست تمدید پرونده نیاز دارید.

>واقعیت: هنگام درخواست تمدید پرونده، نیازی به ارائه دلیل به IRS ندارید. دلایل رایج استفاده از برنامه‌های افزودنی عبارتند از از دست دادن سوابق مورد نیاز برای تهیه اظهارنامه، CPAهای شلوغ یا سایر تهیه‌کنندگان اظهارنامه مالیاتی، یا فقط به تعویق انداختن. باز هم، هر دلیلی که یک کسب و کار ممکن است برای درخواست تمدید داشته باشد، به درخواست و به دست آوردن زمان بیشتر برای تشکیل پرونده مرتبط نیست.

افسانه: هیچ اقدامی لازم نیست. یک پسوند فایل دریافت کنید.

واقعیت: در حالی که شرایطی وجود دارد که منجر به تمدید خودکار می شود (در ادامه توضیح داده شد)، در بیشتر موارد، برای دریافت یک پس از تمدید، باید حداکثر تا تاریخ سررسید اولیه بازپرداخت درخواست دهید.

  • شرکت‌های C، شرکت‌های S و شراکت‌ها از فرم ۷۰۰۴ برای درخواست تمدید.
  • تنها مالکان و پیمانکاران مستقل که جدول C (یا جدول F برای کشاورزان) را با فرم ۱۰۴۰ یا ۱۰۴۰-SR خود ارسال می کنند، از فرم ۴۸۶۸ یا یک پرداخت مالیاتی تخمینی انجام دهید که نشان می دهد برای اهداف تمدید است.

همانطور که ذکر شد، شرایط مختلفی وجود دارد. جایی که به طور خودکار زمان بیشتری برای تسلیم اظهارنامه اعطا می شود. هیچ درخواستی لازم نیست.

  • صاحبان انحصاری که در خارج از کشور زندگی می کنند، دو ماه اضافی برای تشکیل پرونده و سپس می تواند چهار ماه دیگر درخواست کند.
  • ممکن است IRS درخواست کند. اعطای زمان تشکیل پرونده اضافی برای قربانیان بلایای فدرال. برای مثال، به دلیل طوفان های زمستانی تگزاس در فوریه ۲۰۲۱، IRS اعلام کرد  یک تمدید برای اظهارنامه مالیاتی افراد و مشاغل تا ۱۵ ژوئن ۲۰۲۱٫
  • افسانه: افزودن پرونده به شما زمان بیشتری برای پرداخت مالیات می دهد.

    <واقعیت: افزودن بایگانی از جریمه‌های تأخیر تشکیل پرونده جلوگیری می‌کند، اما زمان پرداخت مالیات را افزایش نمی‌دهد. به عنوان مثال، یک مالک انحصاری که فرم ۱۰۴۰ ۲۰۲۰ او در ۱۵ آوریل ۲۰۲۱ موعد مقرر است، ممکن است تمدید برای ثبت اظهارنامه تا ۱۵ اکتبر ۲۰۲۱ دریافت کند و از جریمه های تأخیر در ثبت نام جلوگیری کند. با این حال، هر گونه مالیات پرداخت نشده از ۱۵ آوریل مشمول جریمه های تأخیر در پرداخت می شود که تا زمانی که واقعاً پرداخت نشده است تعلق می گیرد.

    افسانه: توسعه پرونده خطر بازرسی شدن را افزایش می دهد.

    واقعیت: هیچ مدرک محکم یا حکایتی مبنی بر اینکه ثبت اظهارنامه تحت تمدید یک علامت قرمز حسابرسی است وجود ندارد. بازگشت‌های تمدید به همان شیوه‌ای پردازش می‌شوند که بازده‌های ثبت‌شده در مهلت معمول ثبت نام انجام می‌شوند. در حالی که IRS این را نگفته است، به نظر می رسد که تمدید شانس بازرسی شدن را افزایش نمی دهد یا کاهش نمی دهد.

    افسانه: تمدید برای ثبت اظهارنامه فدرال به طور خودکار زمان ارسال اظهارنامه مالیات بر درآمد ایالتی را افزایش می دهد.

    واقعیت: در برخی موارد، تمدید پرونده فدرال برای تمدید تاریخ سررسید اقدام می کند. برای اظهارنامه مالیات بر درآمد ایالتی با این حال، قوانین بسته به ایالت متفاوت است و اقدام جداگانه در سطح ایالت ضروری است. برای مثال، نیویورک شرکت‌های C و S را ملزم به ارائه وضعیت می‌کند. فرم های، معمولاً الکترونیکی، برای دریافت تمدید شش ماهه؛ همین امر در مورد افراد و شراکت. مهلت‌های تشکیل پرونده در سطح ایالت و قوانین برای دریافت برنامه‌های افزودنی در صورت تمایل را بررسی کنید.

    نظرات نهایی

    با دقت در مورد آن فکر کنید. آیا برای دریافت تمدید پرونده. اگر کسب و کار شما یک نهاد گذرا است – یک شرکت S، شراکت، شرکت با مسئولیت محدود چند نفره – یک تمدید برای بازگشت تجاری اطلاعات مورد نیاز مالک برای تکمیل بازگشت شخصی خود را به تاخیر می اندازد و درخواست تمدید دیگری را ضروری می کند. این یکی برای مالک). همچنین، هر مالیات‌دهنده‌ای که انتظار بازپرداخت دارد، احتمالاً نباید تشکیل پرونده را به تأخیر بیندازد زیرا صرفاً وام بدون بهره را به دولت تعمیم می‌دهد. اگر در مورد مهلت‌ها، تمدید‌ها یا سایر موارد مالیاتی فدرال و/یا ایالتی مطمئن نیستید، با یک متخصص مالیات تماس بگیرید.

    تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی