عمومی

اپل ویژن پرو قصد دارد محاسبات را متحول کند

اپل ویژن پرو قصد دارد محاسبات را متحول کند

اپل بار دیگر دنیای فناوری را با آخرین نوآوری پیشگامانه خود، Apple Vision Pro، شگفت زده کرد. این دستگاه قدرتمند فقط یک ابزار جدید در بلوک نیست، بلکه یک «کامپیوتر فضایی» است که نحوه تعامل کاربران با محتوای دیجیتالی خود را تغییر می‌دهد، که می‌تواند یک تغییر بازی برای مشاغل کوچک باشد.

اپل. Vision Pro مرز بین حوزه فیزیکی و دیجیتال را محو می کند و یک رابط سه بعدی را معرفی می کند که توسط چشم ها، دست ها و صدای کاربر کنترل می شود. این فناوری جدید که به عنوان محاسبات فضایی شناخته می‌شود، اساساً هر فضایی را به یک بوم بی‌نهایت تبدیل می‌کند و فرصت‌های بی‌پایانی را برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک فراهم می‌کند تا عملیات روزانه خود و تعامل با مشتری را متحول کنند.

این دستگاه بر روی visionOS، اولین دستگاه در جهان، اجرا می‌شود. سیستم عامل فضایی، بر پایه macOS، iOS و iPadOS ساخته شده است. این سیستم عامل جدید به برنامه‌ها اجازه می‌دهد از محدودیت‌های یک نمایشگر فیزیکی فراتر رفته و راه را برای افزایش بهره‌وری و قابلیت‌های چندوظیفه‌ای منحصر به فرد هموار کنند. برای کسب‌وکارهای کوچک، این می‌تواند به معنای تعامل بهتر با مشتری، عملیات تجاری کارآمد و بهبود بازاریابی دیجیتال باشد.

به‌علاوه، با Vision Pro، اپل وعده املاک و مستغلات صفحه نمایش نامحدود را می‌دهد و به کسب‌وکارها آزادی ایجاد نمایش محصولات فراگیر را می‌دهد. یا ارائه های تعاملی این می‌تواند برای آن دسته از کسب‌وکارهایی که در تجارت الکترونیک، طراحی، املاک و رویدادهای مجازی فعالیت می‌کنند، یک موهبت باشد و یک پلتفرم منحصربه‌فرد برای نمایش پیشنهادات خود فراهم کند.

ویژن پرو همچنین قرار است فضای کوچک را تغییر دهد. کسب و کارها با تیم ها و مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند. ویژگی FaceTime آن اکنون از فضای اطراف کاربر بهره کامل می برد و هر تماسی را به یک تجربه فضایی تبدیل می کند. این ویژگی نه تنها تماس‌های ویدیویی در اندازه واقعی را فعال می‌کند، بلکه به کاربران اجازه می‌دهد تا در ارائه‌ها و اسناد در زمان واقعی با یکدیگر همکاری کنند و کار تیمی از راه دور را به سطح جدیدی برساند.

علاوه بر این‌ها، Vision Pro با یک اپ استور کاملاً جدید عرضه می‌شود، جایی که کسب‌وکارها می‌توانند برنامه‌ها و محتوای خلاقانه توسعه‌دهندگان را کشف کنند. توسعه‌دهندگان تشویق می‌شوند تا تجربیات اپلیکیشن‌های فضایی منحصربه‌فرد را طراحی کنند یا تجربیات موجود را دوباره تصور کنند، که به طور بالقوه منجر به مجموعه‌ای از برنامه‌های تجاری که به طور خاص برای Vision Pro طراحی شده‌اند، می‌شود.

علی‌رغم همه نوآوری‌ها، اپل به تمرکز قوی خود بر حفظ حریم خصوصی و حفظ حریم خصوصی ادامه می‌دهد. امنیت، دستگاه را به گزینه ای امن برای مشاغلی که با داده های حساس سر و کار دارند تبدیل می کند. این دستگاه دارای یک سیستم احراز هویت امن جدید به نام Optic ID است که از عنبیه کاربر برای باز کردن فوری دستگاه استفاده می‌کند و از داده‌ها محافظت می‌کند.

قیمت Apple Vision Pro 3,499 دلار است و اوایل سال آینده در دسترس خواهد بود. علیرغم برچسب قیمت، پتانسیلی که در تغییر عملیات تجاری و تعامل با مشتری ارائه می‌دهد ممکن است آن را به سرمایه‌گذاری ارزشمندی برای بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک تبدیل کند که به دنبال پیشروی در عصر دیجیتال هستند.

آخرین سرفصل‌ها را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. . ما را در اخبار Google دنبال کنید.


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی